Ik voel me de laatste tijd echt lusteloos en eenzaam en ik heb nergens zin in
En ik wil even flink klagen/mijn ei kwijt..
T wordt een lang verhaal dus bereid je voor
Ik heb best wel heel weinig vriendinnen..
Ik baal er ontzettend van, want dan hoor ik weer van andere (collega's enz) wat ze wel niet gaan doen dit weekend of met wie ze op vakantie gaan en hoe leuk dat dat wordt..
Nou ik ga niet op vakantie en ik zou dat toch wel ontzettend graag willen

En ik zou echt super graag met een vriendin een weekje weg willen, maar dat zit er dus niet in..
Ik zou vorig jaar zijn geweest met 3 vriendinnen (waar ik nu niet meer mee omga..), maar dat ging niet door omdat ik ruzie met hun kreeg..
Mijn eigen stomme schuld en ik heb er ook vreselijk spijt van, want daardoor ben ik dus 3 hele goede vriendinnen kwijt..
Verder ben ik vanaf 20 augustus mijn baan kwijt en daar werkt ook een super leuke jongen die ik écht gewoon leuk vind en die zie ik dan niet meer.. Daar zie ik echt ontzettend tegenop!
En ik durf er gewoon écht niet op af te stappen en iets te zeggen..
Ik heb me vaker voorgenomen om wat te ondernemen, maar wanneer het moment daar is, doe ik het toch maar niet, ik ben er veel te onzeker voor..
En op mijn werk zie je zoveel stelletjes langskomen en dan word ik gewoon jaloers..
Ik wil ook wel eens een keer een date, maar die heb ik nog nooit gehad en ben bang dat ik die ook niet zo snel zal hebben..
Ik wil er gewoon vaker op uit met vriendinnen, ik ga nu zo vaak naar mijn verzorgpony, terwijl ik dus liever wat wil gaan doen met vriendinnen..
Het is niet zo dat ik even kan bellen van 'goh ga je zo mee terrasje pikken' of 'kom je gezellig film kijken',, wás dat maar zo..
Mijn vriendinnen zijn maar op 1 hand te tellen en t liefst heb ik gewoon een gezellige grote vaste groep waarmee we gewoon leuke dingen kunnen doen..
Nu heb ik 2 weken vakantie en ik zou toch zoo graag op vakantie willen gaan, maar dat is nu te laat..
Iedereen die ik ken op 1 na, gaan allemaal op vakantie en daar praten ze dan ook ronduit over want het is bijna zover!
Gelijk hebben ze, maar dan begin ik nog erger te balen..
Ik had met mijn ouders meegekund, maar ik ga al ruim 10 jaar met mijn ouders en in de laatste 4 jaar heb ik niemand leren kennen waarmee ik de vakantie mee kon omgaan, dus zat ik altijd bij mijn ouders..
En nu moet ik voor t eind van de vakantie een school hebben gevonden, en ik had afgelopen donderdag een intake gesprek op een school, maar ik had daar een heel ander beeld bij dan dat het dus echt is..
Dus dat wordt het ook weer niet.
Wéér iets anders zoeken,, nu heb ik me aangemeld voor Horeca Hotelmanagement in Tilburg..
Want ik wil gewoon wég hier, weg uit Nederland, weg hier..
Totaal overnieuw beginnen, waar ik nieuwe vrienden kan maken en een nieuwe ik..
Klinkt allemaal zo dramatisch 'een nieuwe ik', maar ik heb het wel nodig..
Heb een kl*te schooltijd achter de rug en wil het liefst gewoon wég!!
Naar Amerika verhuizen, dat is wat ik écht wil..
Maar dat moet nog zeker 4 jaar op zich laten wachten, want ik moet die opleiding afmaken..
T liefst spring ik over 2 uur nog op t vliegtuig weg van alles..
Je hebt maar 1 leven en daar moet je alles uithalen zeggen ze,
maar ik haal er niks uit..

Ik zit echt in een heel negatieve spiraal en ik moet er echt uit, alleen heb ik iemand nodig om mij daaruit te trekken..
Als je tot hier alles hebt gelezen, bedankt daarvoor!

Bwuh,, sorry voor al mijn geklaag en gezeik over alles..
Maar ik ben blij dat ik het er hier even uit kon typen..
snap heel erg dat je het even kwijt moest!!