Weer een slechte uitslag!
Nu bijna 2 jaar geleden (Toen ik net met de 3e begon) kregen we te horen dat mijn moeder ziek was. Ze had CML wat een chronische leukemie was. In eerste instantie leek alles goed te gaan ondanks dat ze zeiden dat ze nooit meer beter zou worden. Ook was voorspeld dat ze nog zo'n vier jaar (dus net tot mijn 18e) te leven zou hebben. Natuurlijk heel veel pijn en verdriet gehad, maar er waren ook mensen die het langer vol hielden en mama was er zo een geloofden wij. Maar nu word het allemaal zo onzeker.
Mijn moeders lichaam begon namelijk op te treden tegen de medicijnen. Ze werd resistent. Opnieuw natuurlijk heel veel verdriet bij ons thuis en mijn vader helemaal in de stress. Sinds mijn moeder ziek is is hij depressief geworden en hij heeft een geweldige manier gevonden om dat af te reageren. Namelijk: Helemaal los gaan met een reeks pijnlijke en kwetsende woorden op zijn dochter. Dat mijn moeder zieker werd deed mij natuurlijk afschuwelijk veel pijn! Maar dat ik ook niet meer bij mijn vader gewenst leek te zijn? Ik heb hem toen een tijdje ontlopen en daarna ging het weer beter.
Nu hebben we net twee weken voor mijn examen gehoort dat ze een beenmergtransplantatie nodig heeft. Wanneer ze dit niet deed zou ze over een half jaar komen te overlijden. Ik vond dat zo raar toen ik het te horen kreeg. In het begin zeiden ze namelijk dat dat helemaal niet mogelijk was! En nu ineens moest het? Maar goed. Mijn ouders hebben dus aan de broers van mijn moeder gevraagt of ze donor zouden willen zijn. Na heel veel moeilijk doen (iets wat ik niet ga publiceren op het internet) wouden ze toch allemaal donor zijn en lieten ze zich testen. Niemand geschikt. De volgende stap was naar de neven en nichten van mijn moeder toe stappen, maar helaas. Vandaag kregen we te horen dat gewoon echt helemaal niemand geschikt is. Nu moeten we hopen op een anonieme donor uit Amerika of Duitsland, maar ik ben zo bang dat die er ook niet is
Mijn vader is alweer helemaal overstuur en heeft zonet lekker lopen foeteren op mij.. Alsof ik me nog niet naar genoeg voelde.. Hij heeft daarna wel sorry gezegt maar het blijft toch in mijn achterhoofd zitten. Ik hou harstikke veel van mijn vader en ik snap dat hij het vreselijk vind maar het blijft gewoon ontzettend veel pijn doen. Ook besef ik het nog niet eens dat het echt zo poedersuiker gaat met mijn moeder. Dat komt pas over een paar dagen. Ik ben nu nog in "shock" van het nieuws om het zo maar te zeggen. Ik kijk er echt tegenop naar als het goed begint door te dringen. Ik wil haar niet kwijt!
Zou het liefst nu het huis uit gaan en in de armen van mn vriend kruipen om te gaan zitten huilen als een klein kind, maar hij is er niet.. Nog 8 dagen en dan komt hij terug van vakantie
Zie het echt even niet meer zitten hierzo..

Wij hebben namelijk gen van onze vader in ons en daardoor zullen we niet matchen. 

). Vanavond ga ik even bellen met mijn vriend is denk ik ook wel fijn
). Nu mijn moeder een donor nodig had zijn ze dus ook naar de kinderen van de zus van mijn oma toegestapt. Dat zijn mijn moeder's nichten die ze dus