Eigenlijk ben ik hartstikke gek ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 23:39

eGister met een vriendin op het terras gezeten, was gezellig en "even" werd later dan gepland, ik was om 02:30 thuis... Vandaag vrij dus dat scheelt Zij moest wel om 08:30 naar haar werk en ik kreeg om 09:00 al een smsje of het al 17:00 was :P Dus ik ben maar even naar haar werk gereden met RedBull.
Vanavond had ik een rustige avond allen thuis gepland, dat ging goed tot een halfuur geleden. Vriendin(en) komen van een verjaardag en willen de stad nog in en mij mee. Ik kwam net onder de douche vandaan en zou eigenlijk naar bed gaan maaaaaar... Nu heb ik me laten overhalen dus inplaats van nachthemd weer in kleding en zo toch nog de stad in.

Het is net 1,5 maand uit met ex, en ik merk nu pas hoe ik het uitgaan/borrelen met vriendinnen gemist heb. Normale mensen liggen nu op bed of gaan dat zo doen maar ik ga de stad in! :+ Herkenbaar?

tante_trien

Re: Eigenlijk ben ik hartstikke gek ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:42

Heerlijk. :+:
Maar ik doe het ook als ik een vriend heb hoor! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:43

Ik herken het wel. Op dit moment ben ik mijn vriend ook even kwijt. ( het is niet over ofzo, zie hem voorlopig alleen niet meer en we hebben trouwens ook geen ruzie). Ik merk dat ik nu veel makkelijker ben afspraken en dergelijke. De laatste dagen ben ik geen seconde alleen geweest en constant met vriendinnen op pad geweest en dat was toch wel erg fijn.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:50

inderdaad! Lekker hè? Ik zie mijn vriend alleen ik het weekend en heb daarom door de weeks veel tijd voor zulke dingen. Zeker met dit lekkere weer wordt het vaak te laat. We gaan regelmatig vanuit het werk gelijk door naar een terras om 'even' een biertje te doen. Wat meestal eindigt met:oliebol het is 12 uur geweest en we moeten over een paar uur weer werken. Had gisteren een etentje gehad en stond om half 11 onder de douche, met het voornemen om nu eens vroeg naar bed te gaan. Word ik gebeld, kom je nog even? Heb mezelf maar weer in mijn kleren gehesen en naar het terras gefietst. Had toen wel even zoiets van waarom doe ik dit? Maar mag niet klagen, doe het mezelf aan.

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:52

pluk de dag ;) of nacht in dit geval

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:53

Heerlijk. Maar vrijgezel zijn is er geen vereiste voor hoor.
Geniet ervan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 02:01

Meis, normale mensen gaan nu ook de stad in en lekker dansen en drinken en lol hebben joh :D
Je staat daar toch niet in je eentje ;)

Maar groot gelijk, lekker van genieten.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 02:32

Ben weer thuis! Alleen... braaf hé? Had wel anders gekunt maar dat doe ik (nog maar even) niet! Ik kom uit een relatie met een héél jaloerse vriend, is er langzaam aan bijin geslopen en nu het uit is merk ik dus pas wat ik allemaal door/voor hem heb gelaten. Want even een avond met een vriendin naar het terras of in de kroeg een wijntje drinken leverde zó veel gezeur op, dat ik dat "gewoon" niet meer deed! Kan er nu dus weer dubbel van genieten! Was super gezellig vanavond!

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:33

Meid geniet er lekker van!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:44

Hartstikke leuk toch, ik ga ook pas uit sinds enkele jaren, maar geniet er ook lekker van :j Idd uit de douche stappen met het idee 'ik ga zo naar bed' en dan een vriendin die belt of je nog 'even' mee gaat wat drinken in de stad :D
Dan weet ik al hoe laat het is, ach je bent jong dus lekker doen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:00

Heeeeel herkenbaar, sinds dat het uit is ben ik weer echt flink aan het uitgaan, en ik heb het zoooooooo gemist. :=
Lekker van genieten! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:21

Cossie schreef:
pluk de dag ;) of nacht in dit geval

Carpe noctem. :D

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 11:24

Ben inmiddels al een tijdje wakker. Ik kan me echt álles van gister nog herinneren en heb ook maar een paar wijntjes gehad, dus was niet aangeschoten ofzo.
Heb alleen een smsje gehad van iemand van wie ik écht niet weet wie het is.... Ik durf te zweren dat ik ook aan niemand mijn nummer heb gegeven, dus hoe dat zit ga ik vandaag even uitzoeken ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:49

Dat is fijn ja, maar ik kan dat ook met mijn vriend samen! :D
We hebben allebei dezelfde vrienden (allebei mijn zussen zitten ook in die groep) en tis altijd hartstikke gezellig! Natuurlijk ga ik welles wat alleen met vriendinnen doen, maar dat is dan meestal doordeweeks en in het weekend gewoon met me vriend&vrienden/vriendinnen. Hartstikke gezellig altijd!!
Dus tis bij iedereen anders.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:19

schater ja zeker herkenbaar... geniet ervan!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:13

heb het idd ook een hele tijd gehad dat ik altijd uit wou maar de laatste paar maanden trekt het me helemaal niet meer ;)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:44

Ik vind het vrij 'normaal' om om 12 uur of later nog naar de kroeg te gaan hoor..wat is daar nu gek aan?

En op vrijdagavond of op zaterdagavond gaan heel veel mensen echt niet om 1200 uur of eerder naar bed. In het weekend zijn er juist vaak feestjes bij iemand, gezellige afspraken, drankjes doen, met je vriendinnen afspreken.

Maarre begrijp dat je dus voorheen altijd in het weekend op de bank achter de tv zat?

Ik snap vaak niet dat mensen ineens hun sociale leven opgeven als ze een relatie krijgen. Tuurlijk is het leuk om tijd met je vriend door te brengen, maar je kan toch ook nog je eigen ding doen? En hij ook? En jullie kunnen ook samen met vrienden leuke dingen doen.

Dusse bij je volgende vriend gewoon lekker met je vriendinnen blijven afspreken hoor! Want je vriendinnen die ontvangen je nu weer met open armen, maar als je ze de volgende keer weer laat vallen dan moet je niet verwachten dat je zomaar weer bij ze kan aankloppen als het weer uit is.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:46

Dat soort dingen doe ik ook en ik heb een vriend waarmee ik dat ook allemaal kan doen.
En verder vind ik je niet echt 'hartstikke gek'. Snap het nut ook echt niet van het topic.
Maar toch leuk dat je het deelt met bokt en veel plezier met het stappen :evaw:

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:47

laetitia schreef:
Ik vind het vrij 'normaal' om om 12 uur of later nog naar de kroeg te gaan hoor..wat is daar nu gek aan?

En op vrijdagavond of op zaterdagavond gaan heel veel mensen echt niet om 1200 uur of eerder naar bed. In het weekend zijn er juist vaak feestjes bij iemand, gezellige afspraken, drankjes doen, met je vriendinnen afspreken.

Maarre begrijp dat je dus voorheen altijd in het weekend op de bank achter de tv zat?

Ik snap vaak niet dat mensen ineens hun sociale leven opgeven als ze een relatie krijgen. Tuurlijk is het leuk om tijd met je vriend door te brengen, maar je kan toch ook nog je eigen ding doen? En hij ook? En jullie kunnen ook samen met vrienden leuke dingen doen.

Dusse bij je volgende vriend gewoon lekker met je vriendinnen blijven afspreken hoor! Want je vriendinnen die ontvangen je nu weer met open armen, maar als je ze de volgende keer weer laat vallen dan moet je niet verwachten dat je zomaar weer bij ze kan aankloppen als het weer uit is.

AMEN!

Tegenwoordig moet je als je een vriend hebt ALLES met hem doen en heb je geen eigen leven meer.
Word beetje moe van dat soort mensen. Je had voor die vriend toch ook een eigen leven, waarom kan dat nu niet meer dan?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 00:09

laetitia schreef:

Euhm, wel eens aan gedacht dat sommige mensen ook onregelmatig en soms dus ook in de weekenden werken? Als ik weekenddienst heb kom ik regelmatig bij uitgaansgelegenheden, maar ik kan moeilijk tegen collega zeggen: wacht even hoor, we zijn hier nu toch dus ik wil even (in mn politieuniform) los gaan op de dansvloer >;) Daarbij heeft mijn nu dus exvriend een groot vee&akkerbouwbedrijf en moet er elke ochtend om 05:00 gemolken worden dus dan ga je ook niet tot laat stappen. Daarbij woonde we 130 kilometer bij elkaar vandaan en dan is het gewoon fijn om even samen te zijn.

Tenslotte ging t mij er niet om dat ik om 00:00 nog de deur uitging, want die tijd vind ik niet zo bijzonder. Ging er meer om dat ik van plan was om te gaan slapen maar sinds tijden weer een super leuke avond heb gehad. Maar goed, dat snappen jullie kennelijk niet dus laat maar....

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:13

Uthrick schreef:
Euhm, wel eens aan gedacht dat sommige mensen ook onregelmatig en soms dus ook in de weekenden werken? Als ik weekenddienst heb kom ik regelmatig bij uitgaansgelegenheden, maar ik kan moeilijk tegen collega zeggen: wacht even hoor, we zijn hier nu toch dus ik wil even (in mn politieuniform) los gaan op de dansvloer >;) Daarbij heeft mijn nu dus exvriend een groot vee&akkerbouwbedrijf en moet er elke ochtend om 05:00 gemolken worden dus dan ga je ook niet tot laat stappen. Daarbij woonde we 130 kilometer bij elkaar vandaan en dan is het gewoon fijn om even samen te zijn.

Tenslotte ging t mij er niet om dat ik om 00:00 nog de deur uitging, want die tijd vind ik niet zo bijzonder. Ging er meer om dat ik van plan was om te gaan slapen maar sinds tijden weer een super leuke avond heb gehad. Maar goed, dat snappen jullie kennelijk niet dus laat maar....

En daar kan ik alleen maar AMEN!! op zeggen :+
Beetje kortzichtig gedacht!!

TS, geniet ervan :D

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:16

Snap wel wat je bedoelde hoor!

Geniet er lekker van en hoop voor je dat bij een nieuwe relatie je vriend ook lekker mee gaat stappen ed. (als t kan natuurlijk ;))

Ben nog wel erg benieuwd of je er nog achter bent gekomen van wie t smsje was :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:43

Ik deed precies andersom. Toen ik geen vriend meer had en niet meer rekening hoefde te houden met uitjes en verjaardagen etc., ging ik ik lekker elke avond om half 9 mijn bed in, heerlijk!
Geen nachtbraken meer op vrijdag en zaterdag en slaap tekort komen maar gewoon op zaterdagavond om half 9 naar bed.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:45

ik weet inderdaad ook nog wel ja dat mijn ex en ik uit elkaar gingen...men wat heb ik daarna veel mensen leren kennen zeg! :D

ohw en je titel:
Citaat:

gekken hebben de halve wereld,zeggen ze toch? :P

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 02:06

SdaphneS schreef:
laetitia schreef:

AMEN!

Tegenwoordig moet je als je een vriend hebt ALLES met hem doen en heb je geen eigen leven meer.
Word beetje moe van dat soort mensen. Je had voor die vriend toch ook een eigen leven, waarom kan dat nu niet meer dan?

Van dat soort mensen }:0
Eerlijk gezegd vind ik het heel normaal om even met mijn vriend te overleggen als er een vriendin last minute belt om te zeggen ga je mee, en dan komt het ook weleens voor dat ik me laat overhalen om lekker bij hem te blijven.

Vind jullie beide erg kort door de bocht en ga mee met de amen die de TS al eerder kreeg :D