over een twee maandjes heb ik een bruiloft. Erg leuk natuurlijk, alleen houden ze erg van stijldansen. Er komt een deejay die lekkere top40 en dance muziek gaat draaien. Maar tussendoor willen ze ook veel nummers om op te stijldansen.
Alleen dat kan ik dus totaal niet!!!!!! Ik heb nooit op dansles gezeten en het is me nooit bijgebracht. Tot nu toe heb ik er op andere bruiloften onderuit kunnen komen, maar nu niet ben ik bang. En eigenlijk wil ik ook graag leuk kunnen stijldansen.
Ik geloof dat de meest gedanste dans de quick step is!???? Of heb ik het verkeerd en is het de foxtrot??? Kunnen jullie me uitleggen wat de danspassen zijn???? Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar ik kom er gewoon niet uit
Helaas kan ik met mijn vriend niet op dansles, omdat hij het in de zomer erg druk heeft met zijn bedrijf.Ik schaam me er ook voor en durf niet zo goed een vriendin te vragen om het me te leren, al is dat dan toch maar mijn laatste 'hoop' hahaha. Wie o wie kan het me uitleggen (danspassen voor de vrouw) of weet een hele duidelijke site???