Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mannen ...

) gewoon! Niet verder druk over maken.
Gewoon duidelijk maken wat je gevoelens hierbij zijn. DorisM schreef:Ik denk ook dat mannen (en inderdaad ik ook) zo zijn, zij /wij het niet zo'n big deal vinden. als je daar in het ziekenhuis ligt kan ik het me best voorstellen, dat je het nogal vervelend vindt, maar ik denk bij dit soort dingen van mijn vrienden ook vaak (zeker als ze het zelf ook niet eng vinden ofzo), ach het is geen zaak van leven of dood. Ik zou er zelf dus ook niet zo erg mee zitten, behalve dat ik me waarschijnlijk nogal zou vervelen in het ziekenhuis en een telefoontje van vriendje daarom wel leuke afleiding zou zijn.
Ik zou het niet groter maken dan het is, en gewoon zeggen dat je het jammer vond dat hij niet van zich heeft laten horen.
Mijn vriend zag ik pas bij het bezoekuur 's avonds, maar dat vond ik niet erg, want de rest van de dag was ik nog half knock out van de narcose.
Je mag best aangeven dat je het niet fijn vond dat hij er op dat moment niet voor je was. Want dat is gewoon vervelend als je je al niet prettig voelt.
Relaxed schreef:Je moet bij mannen niet zo vaag smsen, je had gewoon moeten sturen dat de operatie goed was gegaan en of ie nog langskwam oid. Mannen denken er nu eenmaal niet uit zichzelf aan om naar zulke dingen te vragen..
Dan heb je daar jezelf ook verder niet mee met zorgen om niks.
Die dacht dat ik me zat aan te stellen zodat hij langs zou komen, wtf.. uiteindelijk is hij toch naar het ziekenhuis gekomen, maar schrok zich toen wel rot en is zo lang als het mocht bij me gebleven. _Luziream schreef:Zo te zien in je profiel hebben jullie nog helemaal niet zo lang met elkaar. Misschien weet hij niet hoe hij moet reageren hierop.
Waarschijnlijk staat hij er ook hlemaal niet bij stil, zoals zoveel mannen helaas...........
maar dat neemt niet weg dat het k.ut is. Beterschap verder!
dan laat ie toch iets van zich horen?
maar ik zou er werkelijk pislink over zijn..