vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 00:15

Ik ben vanmidag om half 4 geopereerd aan mijn knie,
Kruisbanden waren gescheurd en meniscus is weggehaalt helemaal..
En was onder gehele narcose.. hele dag in ziekenhuis,kreeg van iedereen smsjes en telefoontjes, behalve van mijn vriendje.. dus ik smde hem van : hou je nog wel van me, je laat niks van je horen??
Krijg ik terug : ja ik hou wel van je maar het heb het heel druk druk druk haha,me vader kwam net ook weer met werk voor mij, nou meid rustig aan knuffel xx

Dat was het, en kreegik om 5uur, veder helemaal niks gehoort, van hoe gaat het nu met je knie?? en ben er best pissig om, maar zeur ik nu, of heb ik gelijk?

ben benieuwd..

ENOMIS

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 00:19

Oh wat herken ik dit..
Ik moet naar t ziekehuis voor borstkanker onderzoek en moest er ook zelf naar vragen.
Bij ons is het toen uitgegaan, niet om die reden maar t liep niet goed meer.
Als jij zeker weet dat het tussen jullie goed zit zou ik hem maatr geloven en het afschuiven op het 'druk druk druk' zijn. ;) mannen ... :Y)

Bitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 00:27

Ik ben vorig jaar onverwacht opgenomen, op een vrijdag.
Hij kwam pas 's zondags, want jahaaa...hij had menles...

Beterschap!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 00:52

Ehmmm, miss heel l*llig, maar issie het niet simpelweg (voor mannen is dat simpelweg ja) vergeten?
Ik zou het iig ook echt niet tof vinden :n.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 00:54

Ach, zo zijn mannen (en ben ik := ) gewoon! Niet verder druk over maken.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 01:01

Zo te zien in je profiel hebben jullie nog helemaal niet zo lang met elkaar. Misschien weet hij niet hoe hij moet reageren hierop.
Waarschijnlijk staat hij er ook hlemaal niet bij stil, zoals zoveel mannen helaas...........

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 01:10

nou, zo zijn niet alle mannen gelukkig. Ik zou persoonlijk geen exemplaar willen die zo nonchalant met me omgaat.

Al je vrienden bellen en degene die als eerste had moeten bellen heeft het te druk?? Nogal horkerig vind ik het. Maar goed, als jullie nog niet zolang wat hebben kan je hem misschien nog opvoeden }> Gewoon duidelijk maken wat je gevoelens hierbij zijn.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 02:16

Sorry hoor, maar als iemand om je geeft moet die er juist voor je zijn als je het even moeilijk hebt. Dan had hij minstens kunnen bellen/sms-en maar eigenlijk nog naast je bed moeten staan tijdens bezoek uur.
Ik zou ook ernstig gaan twijfelen op zo'n moment hoor, zeker omdat je je al naar voelt na een operatie. Krijg je dat ook nog op je dak.
Heel veel sterkte!

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 03:01

Ik denk ook dat mannen (en inderdaad ik ook) zo zijn, zij /wij het niet zo'n big deal vinden. als je daar in het ziekenhuis ligt kan ik het me best voorstellen, dat je het nogal vervelend vindt, maar ik denk bij dit soort dingen van mijn vrienden ook vaak (zeker als ze het zelf ook niet eng vinden ofzo), ach het is geen zaak van leven of dood. Ik zou er zelf dus ook niet zo erg mee zitten, behalve dat ik me waarschijnlijk nogal zou vervelen in het ziekenhuis en een telefoontje van vriendje daarom wel leuke afleiding zou zijn.
Ik zou het niet groter maken dan het is, en gewoon zeggen dat je het jammer vond dat hij niet van zich heeft laten horen.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 04:54

Afhankelijk met waarmee hij druk is zou ik mij daar wel of geen zorgen om maken. Als hij moet werken kan ik mij voorstellen dat hij nog niet gebeld heeft. Maar had dan na het werk wel een bericht van hem verwacht.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 06:11

Idd, zo zijn mannen.
Leer ermee leven!
Het zegt echt helemaal niks over hoeveel hij van je houdt!!
Ik heb de mijne alleen aan zien komen rennen toen hij erbij stond toen ik van mijn paard afpletterde, dan schrikken ze toch wel even.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 06:29

Nooit vragen of een man nog van je houdt, je krijgt namelijk een wenselijk antwoord te horen. Gewoon het hem uit zichzelf laten zeggen of dan maar helemaal niet.

Het is natuurlijk vervelend als je niks van je vriend hoort met zo'n ziekenhuisopname. maar ga er niet achteraan bellen of smsen. Gewoon wachten tot hij contact opneemt, en dan vertellen dat je teleurgesteld bent omdat je zijn ondersteuning gemist hebt. Niks vragen, gewoon je mening erover geven.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 06:30

DorisM schreef:
Ik denk ook dat mannen (en inderdaad ik ook) zo zijn, zij /wij het niet zo'n big deal vinden. als je daar in het ziekenhuis ligt kan ik het me best voorstellen, dat je het nogal vervelend vindt, maar ik denk bij dit soort dingen van mijn vrienden ook vaak (zeker als ze het zelf ook niet eng vinden ofzo), ach het is geen zaak van leven of dood. Ik zou er zelf dus ook niet zo erg mee zitten, behalve dat ik me waarschijnlijk nogal zou vervelen in het ziekenhuis en een telefoontje van vriendje daarom wel leuke afleiding zou zijn.
Ik zou het niet groter maken dan het is, en gewoon zeggen dat je het jammer vond dat hij niet van zich heeft laten horen.

Dus als het geen zaak is van leven en dood, is het niet zo belangrijk om wat van je te laten horen? Dan zit ik heel anders in elkaar.
Dit gaat om interesse. Je hebt pijn na zo'n operatie, en dan is het fijn om medeleven te krijgen. Waarschijnlijk zou je dat zelf
ook wel op prijs stellen als het jou overkomt. Beetje aparte gedachte...

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 06:36

Ik heb dit jaar ook een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Mijn moeder heb ik als eerste gezien, zij woont dichtbij het ziekenhuis en moest geloof ik, zeker weten dat ik nog wel heel was... :+ Mijn vriend zag ik pas bij het bezoekuur 's avonds, maar dat vond ik niet erg, want de rest van de dag was ik nog half knock out van de narcose.
Mijn vriend die werd als eerste gebeld na de operatie (we zijn dan ook bijna 9 jaar samen en wonen daarvan 4 1/2 jaar samen. Hij zou dan mijn ouders bellen. En toen mijn moeder 's middags langs was geweest, belde zij hem weer om hem op de hoogte te houden.
Zelfs 's avonds met het bezoekuur zijn mijn vriend, mijn ouders en mijn broer niet zo heel lang gebleven, want ik werd al snel weer erg moe.
De dag daarna had mijn vriend geregeld dat hij thuis zou werken, zodat hij voor me kon zorgen.

Nee, ik mag niet klagen. Heb een hele zorgzame vriend.

Maar ook hij vergeet wel eens hele belangrijke dingen. En een hint, daar kan hij niet zoveel mee. Mijn vriend zou waarschijnlijk op dezelfde manier op het smsje reageren als die van jou (of me opbellen en vragen waarom ik dat denk..?) Gewoon, als je hem ziet of spreekt, gewoon even direct zijn. Dat begrijpen mannen beter :+ Je mag best aangeven dat je het niet fijn vond dat hij er op dat moment niet voor je was. Want dat is gewoon vervelend als je je al niet prettig voelt.

Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 06:58

Je moet bij mannen niet zo vaag smsen, je had gewoon moeten sturen dat de operatie goed was gegaan en of ie nog langskwam oid. Mannen denken er nu eenmaal niet uit zichzelf aan om naar zulke dingen te vragen.. Heb ik laatst tijdens mijn tentamens ook wel gemerkt ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:33

Relaxed schreef:
Je moet bij mannen niet zo vaag smsen, je had gewoon moeten sturen dat de operatie goed was gegaan en of ie nog langskwam oid. Mannen denken er nu eenmaal niet uit zichzelf aan om naar zulke dingen te vragen..

Dat is het volgens mij ook. Die jongen heeft gewoon niet geweten wat voor houding die zich moest geven, en wat
je eigenlijk van hem verwachtte.

Laat dat dus gewoon duidelijk weten in plaats van achteraf te gaan twijfelen ;) Dan heb je daar jezelf ook verder niet mee met zorgen om niks. :)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:47

Ik heb zo'n vriend die gelijk in de auto springt om naar me toe te komen en naast mn bed mn handje vast gaat houden.. of ben ik nou de enige?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:52

Heb ook zoiets gehad. Ben midden in de nacht opgenomen met nierbekkenontsteking, lag ik ineens in een vreemd ziekenhuis aan het infuus, en mijn vriend wilde me niet geloven :\ Die dacht dat ik me zat aan te stellen zodat hij langs zou komen, wtf.. uiteindelijk is hij toch naar het ziekenhuis gekomen, maar schrok zich toen wel rot en is zo lang als het mocht bij me gebleven.

De volgende dag zou hij er weer zijn, tijdens het bezoekuur. En guess wie er niet komt opdagen... "Ja sorry, ik stond met een collega te kletsen".

Inmiddels zijn we een paar jaar verder, heb ik die nietsnut verlaten en verwerkt en heb ik een heerlijk lief vriendje die wél aan me denkt, en die dag en nacht aan mijn bed zou zitten om voor me te zorgen (niet dat dat nodig is, maar zo lief is hij wel). Dus als jij denkt dat jullie relatie verder in orde is, en je kan dit naast je neerleggen, dan is het prima. Maar voor mij zou het denk ik toch betekenen dat er iets niet helemaal goed zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:55

_Luziream schreef:
Zo te zien in je profiel hebben jullie nog helemaal niet zo lang met elkaar. Misschien weet hij niet hoe hij moet reageren hierop.
Waarschijnlijk staat hij er ook hlemaal niet bij stil, zoals zoveel mannen helaas...........

Mee eens. :j maar dat neemt niet weg dat het k.ut is. Beterschap verder!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:01

ligt het aan mij of valt het wel mee? je werd om half 4 pas geopereerd, algehele narcose, dus dat duurt wel even voordat je weer bij/helder bent enz.. en om 5 uur vraagt ie al hoe t met je gaat :) dan laat ie toch iets van zich horen?

(en persoonlijk zou ik helemaal gek worden als iemand accuut gaat smsen 'hou je nog wel van me want je laat niets van je horen' ^^)
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 03-07-09 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:03

Zo kunnen mannen wel zijn :P maar ik zou er werkelijk pislink over zijn..

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:14

ooh herkenbaar.
gisteravond zat ik even bij hem. ik had hem aan de tel al verteld dat ik bij de dierenarts geweest en dat het waarschijnlijk einde verhaal is.

Dus ik zei gister, het is niet eerlijk, ze was nog zo jong enzo.
zegt die: wie dat ene meisje?. dus ik: waar heb je het over.
Hij: waar heb jij het over

hooooooow mannen!

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:17

Ooh als mijn vriendje dt zou doen dan weet ik wel dat die niet weet hoe die er moet op reageren. Maar ik ga hem dan wel ff opbellen.. ik merk dat hij dan beter weet hoe te reageren.

Trouwens, hoe is de operatie gegaan?? Ik moet dinsdag voor mn kruisbanden, ook gescheurd..

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:21

Ik kan me goed voorstellen dat het je verdrietig maakt dat je niks van hem gehoord hebt.
Vooral nu je waarschijnlijk toch een klap hebt gehad van die narcose heb je juist hem het hardste nodig!
Echter denk ik persoonijk dat het belangrijk is hem te vertellen hoe hard je hem nodig hebt, dat het belangrijk is voor jou om hem naast je te hebben. Vrouwen gaan er vaak van uit dat mannen dit weten zonder het je gevraagd te hebben en mannen denken 'als ze me nodig hebben, hoor ik het wel'... snap je wat er gebeurt? Ik denk persoonlijk dat het belangijk is hem recht op de man af te vertellen wat je van hem nodig hebt en dan heb je een heeeele grote kans dat dat ook zomaar nog eens gebeurt... het is vaak geen kwade wil, alleen een andere manier van redeneren :)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:24

Als mijn vriend dit zou doen zou ik echt heel erg nijdig zijn. Hij kan wel terug sturen dat hij druk is, dan kan hij toch ook wel even iets van interesse tonen in diezelfde sms?!