Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
PRE schreef:Het probleem is dat hij niet in ziet, of niet in wíl zien dat ze hem daar gewoon gebruiken qua loon.
hetbommeke schreef:Lekker laten gaan. Ooit ziet hij ook wel in dat ze hem gebruiken. Zie het maar als het bekende verhaal met commentaar van je ouders op je vriendje. Dan JUIST blijf je bij je vriendje en maak je het niet uit. Waarschijnlijk is dat bij hem ook zo. Misschien geeft hij je wel een beetje gelijk, maar stel je voor dat hij dat toegeeft, dan heb jij gewonnen en dat willen mannen absoluut niet. Tenminste... de meeste mannen. Een vrouw gelijk geven, no way.
En daarbij, om me heen zie hoor ik steeds meer verhalen over werkloze mannen en vrouwen. Wees blij dat hij op dit moment een baan heeft. Misschien is thuis zitten voor een paar weken leuk, zeker met dit weer maar op den duur is het behoorlijk vervelend.
Advies: niet meer over beginnen, de baas de hemel inprijzen, des te eerder is het over daar.
Sterkte!!!
Van mijn man hoef ik dat nl niet te verwachten. En ik snap je wel hoor, maar waarschijnlijk is het voor jouw werkgever moeilijker een goede kassiere te vinden dan voor zijn werkgever een monteur. Dus krijg JIJ meer betaald.
Sily schreef:Wat maakt het nou uit dat die minder verdiend?
Het is een man, als het hem iets kan schelen zegt die er iets van en als het hem niet iets kan schelen dan niet, mannen (vrouwen trouwens ook dus kan beter mensen zeggen) doen hun eigen ding, de 1 roept meteen dit pik ik niet en de ander blijft het een tijd aankijken en trekt zijn eigen agenda.
Als hij het maar naar zijn zin heeft, en chaggerijniger reageren op dingen tsja....ik denk dat als mijn vriend er veelvuldig over door zou zagen dat ik me laat gebruiken (ik bedoel je zet het zelfs op een forum) en 5 minuten later vraag je wat zullen we eens gaan doen zou ik ook niet erg leuk reageren![]()
Van 9 tot half 6 is trouwens heel normaal, neem aan dat die een half uur pauze heeft dus in feite werkt die 8 uur, of anderhalf uur pauze, weet niet precies hoe het zit.
Ik zou hem vooral NIET vragen of hij een cao gekregen heeft en er nog meer over doorgaan.