Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

TE5 schreef:Lijkt mij dat het wettelijk best mag.
Jouw erf dus jij bepaalt
Maar ik vraag me af hoe het kan dat meerdere volwassenen twee kinderen niet van jouw erf kunnen zetten?
Die volwassenen zijn toch zeker wel sterker?
Optillen en buiten je kinderboerderij weer neerzetten zou ik zeggen

Maar ik weet niet of ik dit nog wel zou willen 

jarrah schreef:Ik weet niet of je er de tijd/ruimte/zin voor hebt, maar ik zou die kids wel eens een uurtje of 2 willen uitnodigen en ze van alles vertellen over hoe dieren in elkaar zitten en wat ze nodig hebben. Grote kans dat die kids zelf ook nooit een warm, liefdevol nest hebben gekent en dat er voor hen een wereld voor ze opengaat als ze dat een beestje wel kunnen geven!
Indien je daar geen behoefte aan hebt (wat ik me ook goed kan voorstellen) zou ik even contact opnemen met je wijkagent. grote kans dat deze een oogje in het zeil kan houden en contact kan leggen met de voogd van de kinderen!
Veel succes!!
jarrah schreef:Ik weet niet of je er de tijd/ruimte/zin voor hebt, maar ik zou die kids wel eens een uurtje of 2 willen uitnodigen en ze van alles vertellen over hoe dieren in elkaar zitten en wat ze nodig hebben. Grote kans dat die kids zelf ook nooit een warm, liefdevol nest hebben gekent en dat er voor hen een wereld voor ze opengaat als ze dat een beestje wel kunnen geven!
Indien je daar geen behoefte aan hebt (wat ik me ook goed kan voorstellen) zou ik even contact opnemen met je wijkagent. grote kans dat deze een oogje in het zeil kan houden en contact kan leggen met de voogd van de kinderen!
Veel succes!!
Kindje blij, jij blij en iedereen heeft wat geleerd

Swift schreef:Als de kinderen in een pleeggezin zitten zijn ze daar geplaatst door een verwijzer (jeugdzorg) en hebben ze een voogd. Je kunt contact opnemen met de verwijzer/voogd en daar je klachten neerleggen. Ook omdat je het idee hebt dat het over het geheel genomen niet goed gaat met de opvoeding van die kinderen.
Balen dat je hier niet (makkelijk) iets aan kan doen. Uit je bericht begrijp ik dat er dus ook niet met de opvoeder valt te praten...vraag me af welke opties dan nog over zijn.