Doe eens gek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Claudienee

Doe eens gek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 14:22

Iedereen heeft wel hem wel; dat éne geweldige rokje of shortje, wat je echt niet kon laten hangen.. En vervolgens alleen nog maar in je kast heeft gelegen :(:) Je durft 't toch nét niet aan.. Hij staat geweldig -zonder die witte blubber melkflessen er onderuit! :))-

Omdat ik zelf overgevoelig ben voor warme temperaturen kan ik met dit weer niet veel aan, en niet veel doen. Maarja, er moeten tóch boodschappen gedaan worden! En die melkflessen moeten toch ooit een kleurtje krijgen? ;)

Doe eens gek! Trek dat ding eens aan, negeer de negatieve, en geniet van de positieve reacties :D Ik kan het iedereen aanraden!

tot zover mijn ik-voel-me-happy-uitbarsting :D

Kieffer

Re: Doe eens gek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:29

Haha, dat heb ik met mijn slippers! Heb hele leuke leren slippers maar als ik ze aan heb vraagt iedereen of ik Jezus heb bestolen van zijn sloffen...

Toch trek ik ze aan en loop ik heerlijk op mijn leren teenslippers :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:30

Hoe moet je anders een kleurtje krijgen, als je je benen nooit showt? Lekker doen dus hoor. :D

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:32

hahahah ik loop nu ook voor het éérst in een korte broek, en ik moet zo de mestwagen wegrijden (met de quad met aanhanger een stuk over de weg...)

zit nog steeds te dubben of ik toch niet snel even een lange broek aan doe! mijn armen zijn namelijk mooi bruin.. tis alleen net of die benen niet van mij zijn, zo wit.

ze zouden toch eens iets van een 'zon-doorlatende-rijbroek' moeten verzinnen, zou een gat in de markt zijn!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 14:33

That's the spirit Kieffer :D

LadyLynn; gewoon aanlaten hoor! zoals Nueve al zegt, hoe krijgen ze anders een kleurtje? ;) enne, een zondoorlatende rijbroek zou wel wat zijn ja, al rijdend bruin worden ;)

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:35

Haha ik heb ook verschrikkelijk witte benen en ze worden ook gewoon niet bruin ^) Toch heb ik zondag mn rok aan getrokken, was het zat om met dat warme weer een kleverige broek aan te hebben :Y)

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:37

Dat zou zeker een gat in de markt zijn :j

Laatst zat ik lekker in de zon en stroopte mijn shirtje een beetje op om mijn buik een beetje bij te laten bruinen, zegt mijn man...
OF je moet dat vaker doen, OF nooit meer :))

Ik moet eerlijk bekennen het is ook geen gezicht met van die bruine armen en snoet en dan de rest zo wit als melk :+

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:38

LadyLynn schreef:
zit nog steeds te dubben of ik toch niet snel even een lange broek aan doe! mijn armen zijn namelijk mooi bruin.. tis alleen net of die benen niet van mij zijn, zo wit.

O, zó bekend! ik ben van boven ook al erg aardig verkleurd maar die onderkant wil nog niet zo, staat dus voor geen meter. Nou heb ik nog het excuus van dat ik een écht halfbloedje ben: donker van boven, licht van onder :D , maar evengoed is het toch effe slikken eer dat die korte broek aangaat...
Maar hij is aan! Is me nu te warm om me druk te maken over of het er wel of niet uitziet. :P

Zon doorlatende broeken zouden idd een uitvinding zijn! ;)

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:39

Aan mijn melkflessen heb ik echt sche*t.. Het is op mijn werk boven de 25 graden binnen, dan ga ik echt niet in een lange broek lopen :D Dan maar een beetje uitgelachen worden met mijn melkpootjes :+

Inderdaad bruin gezicht, bruine armen, maar de rest.. :') Met dit weer heb ik ook geen zin om onder de zonnebank te gaan..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:40

Ik stem voor zondoorlatende broeken _/-\o_

Hier ook een halfbloedje die heel snel bruin wordt.
En tja, dan loop je daar met bruine armen en spierwitte benen :')

Afgelopen dagen heb ik gewoon lekker een rokje aangedaan (zelfs naar stal)!
Die bruine benen mogen van mij wel komen :D

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:42

melaniepk schreef:
Dat zou zeker een gat in de markt zijn :j

Laatst zat ik lekker in de zon en stroopte mijn shirtje een beetje op om mijn buik een beetje bij te laten bruinen, zegt mijn man...
OF je moet dat vaker doen, OF nooit meer :))

_O- Geweeeeeeeeeldig!

En inderdaad, gewoon poep aan hebben hoor dames!
Ik weerkaats het zonlicht gewoon met die witte poten van me! Maar ja, wanneer zijn wij paardenmeiden met onze blote benen het zonlicht nou? We zijn veel bezig in het zonnetje maar ja, hemdje aan kan nog wel maar met blote benen bij de paarden word je gek van het geprik van die rotvliegen!

Heb nu naar mijn werk een jurkje met 3/4 legging aan. Dan is het shocking effect al íets minder...en tja, je moet elk minuutje zon met die benen gewoon even pakken anders lukt het nooit!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:42

Ik heb ook lichtgevende melkflessen, maar ik toon ze vrij aan de wereld :D

Ze hebben ooit eens aan mij op een feestje gevraagd of ik in de hoek wilde gaan zitten: daar hadden ze nog geen schemerlamp (het duurde wel even voor ik hem doorhad :o? )

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:44

Haha Innepin... :))

Ik loop normaal ook NOOIT in jurkjes.. (omdat mijn benen ook licht geven :'))
Maar ik heb vrijdag bruiloft en toch maar een jurkje aangeschaft, maar pff, de zonnebank is geen overbodige luxe voor mijn benen.. :=

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:47

Dames; ik zeg zonnebanken ;) Ik ga in de niet zonnige maanden geregeld onder de zonnebank zodat ik mn bruine kleurtje van de zomer houdt! Word gelukkig ook snel bruin haha!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:51

Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaren een jurkje aan, ik durfde het nooit. Maar ik vind hem leuk, en rest kan lekker in de stront zakken :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:57

Mij intereseert het niet zo veel.
Als ik bij de paarden ben en het is heet, trek ik gewoon een korte broek aan na het rijden.
Ook in het dorp, gewoon korte broek aan, mij boeit het niks, hun zijn ook ooit wit begonnen *D

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:06

Toevallig laatst gereden mer korte broek... was meer een noodzaak dan dat ik ervoor gekozen had. De hond was weggelopen en ik moest haar zoeken en vanaf een paard zie je meer en ga je snellen...

Had vervolgens blauwe benen want die stijgbeugelriemen pakten steeds een stukje vel vast.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:09

Herkenbaar :D
Ik heb een erg leuke witte broek tot aan mijn knieen, alleen zijn mijn benen witter dan de broek zelf :D Ben eens lekker een paar middagjes gaan zonnen en draag hem nu gewoon, ookal heb ik nog geen mooie bruine benen.
Het is warm, de broek zit heel lekker en ik vind hem leuk staan, ondanks het melkfles effect :P En die benen worden vanzelf bruin als ik hem draag :j

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:11

manishdra schreef:
Toevallig laatst gereden mer korte broek... was meer een noodzaak dan dat ik ervoor gekozen had. De hond was weggelopen en ik moest haar zoeken en vanaf een paard zie je meer en ga je snellen...

Had vervolgens blauwe benen want die stijgbeugelriemen pakten steeds een stukje vel vast.

hihi, das pijnlijk he!.. maarja, liever blauw dan wit :+ grapje..

ik zat ook te denken aan mijn bikini zonder zadel... maar.. ik moet niet denken waar dat haar allemaal heengaat.. :=

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:13

Oja... mjin benen waren te wit voor de dazen... ze zaten wel op het paard maar niet op mij (was er wel een beetje panisch voor)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:16

Jaa, dat gezeur altijd over die melkflessen. Om gek van te worden. Hup, aan die rok, anders worden je benen nooit bruin!

Heb er zelf overigens geen last van, ben nogal getint (van de melkboer zeg maar...)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:20

ik ben nog steeds de spirit aan het vinden om naar buiten te gaan zonder "beenbescherming" :+

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:22

Ik heb het vandaag aangedurfd :=
In een shortje die echt maar een centimeter of 8 onder je billen uit komt met melkflessen het dorp in *\o/* en daarna naar de stad :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:23

ikdoemaarwat schreef:
ik ben nog steeds de spirit aan het vinden om naar buiten te gaan zonder "beenbescherming" :+

Tip voor jou en iedereen die last heeft van melkflessen.
Begin bij de eerste zonnestralen al je benen te laten zien!
Ik zat in Maart al in een t-shirt met kortebroek achter huis. Nee, het was niet heel warm. Maar als je uit de wind zit, kan het makkelijk al bij 18 graden! :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:26

ik kan niet bruin worden, en heb geaccepteerd dat dat ook niet erg is.. Houd me daar totaal niet mee bezig, en kan me dus zowiso weinig schelen wat een ander van mijn benen vind;)