Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mootjah schreef:Gelijk soortige periode meegemaakt.. Geloof me, nu heb je het even moeilijk. Maar er komt weer een tijd dat alles goed gaat! Vertrouw daarop! Probeer minder negatief te denken, dat stoot andere mensen ook af.
BKS schreef:En dat gekwebbel over geen vrienden, geen liefde en misschien straks geen pony meer, tsja....... aan wie zou dat kunnen liggen denk je?
Ik weet niet of je al uitgaat ofzo? Maar daar ontmoet je ook nieuwe mensen, of klasgenoten?
BKS schreef:Volgens mij ben je nog in je pubertijd? Hormonen zullen vast gieren en het leven is niet altijd even leuk en makkelijk. Welnu ik heb nieuws voor je hoe jonger je bent hoe kleiner de problemen, mijn moeder zei altijd kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen. Als je er echt niet uitkomt zou ik maar eens hulp zoeken al helpt een beetje relativeren meestal ook goed. En dat gekwebbel over geen vrienden, geen liefde en misschien straks geen pony meer, tsja....... aan wie zou dat kunnen liggen denk je?
Citaat:maar pubers kunnen vreselijk gemeen zijn zonder daar een reden voor te hebben. Ben er zelf een, ga met ze om, ik kan het weten
dan zijn het kennisen of mensjes waar je af en toe leuke dingen mee deed Puissance schreef:Dat vraag ik me af.
Op het moment dat je een punt bereikt hebt dat je alles kwijt bent.
..
Ik zie het niet meer zitten en snap niet waarom mensen de dood geen uitweg vinden.
..

heel veel sterke, je mag altijd pben