Hoorde ik een vrouw laatst opmerken.
Wat vinden jullie hier nou van?? Alsof kinderen door een bepaald merk schoenen "het kwade gaan zien" ?

(even ter informatie, draag ze zelf ook regelmatig)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sologirl schreef:Ze zijn walgelijk.. Echt afschuwelijk lelijk. Zeker die met die extra grote zool, het ziet er niet uit! En dan die meisjes die ermee lopen, dan is het nog erger..
Bergafwaarts vind ik wel een beetje vreemd, zo erg zal het toch ook niet zijn? Het is niet hetzelfde als Lonsdale of iets..
mo_van_dijk schreef:Ik heb geen kinderen, maar dit zou ik mijn kind echt niet laten aantrekken. Maar dat zijn niet alleen Nikes en lonsdale, maar ook te korte truitjes, te lage broeken etc. Of ben ik dan heel erg

) 
Miracle_ schreef:sologirl schreef:Ze zijn walgelijk.. Echt afschuwelijk lelijk. Zeker die met die extra grote zool, het ziet er niet uit! En dan die meisjes die ermee lopen, dan is het nog erger..
Bergafwaarts vind ik wel een beetje vreemd, zo erg zal het toch ook niet zijn? Het is niet hetzelfde als Lonsdale of iets..
Heb het dan wel over de Air Max, die zijn nog wel te doen vind ik. Vind ze super lekker lopen, en heb ze ook altijd naar stal aan.. Een mode item is het niet nee, maar ze lopen heerlijk.
Maar idd, bergafwaarts vond ik zo'n onzin..
themuisje schreef:ik denk wel dat als je ze draagt je toch wel bij een bepaald soort mensen hoort/wil horen. iniedergeval niet de mensen waar ik vrienden mee zou worden
heb ze zelf niet omdat ik ze te duur vind, in het geval dat mensen dit belangrijk zouden vinden sologirl schreef:[sologirl schreef:Ze zijn walgelijk.. Echt afschuwelijk lelijk. Zeker die met die extra grote zool, het ziet er niet uit! En dan die meisjes die ermee lopen, dan is het nog erger..
Heb het dan wel over de Air Max, die zijn nog wel te doen vind ik. Vind ze super lekker lopen, en heb ze ook altijd naar stal aan.. Een mode item is het niet nee, maar ze lopen heerlijk.
Maar idd, bergafwaarts vond ik zo'n onzin..
Iedereen zegt dat ze zo lekker lopen! Ze zullen ook zeker goed voor je voeten zijn enzo, alleen echt bleghjes hahaha
Je mag ze trouwens in veel discotheken niet aan!

)
hoeft ook neit altijd zo te zijn... sharoontje schreef:themuisje; Hoezo moet je, als je op nike's loopt, bij een bepaalde groep horen of willen? Dat snap ik niet helemaal. Ik trek nike's aan voor mijzelf en niet voor een ander. Op nike's kan ik langer lopen dan op pumps, ballerina's etc. En waar ik mee omga? Een beetje vanalles en nogwat eigenlijk, het zijn meer bekenden hier uit de buurt en die hebben allemaal een andere kledingstijl hoor, de een op nike's, de ander op pumps en de andere weer op teenslippers