Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:21

hallo,

Nu moet het er toch echt uit.
Ik ben anja, kom oorspronkelijk uit zuid-holland, en een jaar geleden ben ik naar apeldoorn verhuisd, voor mijn toemalige vriendje. Die heeft het dus nu bijna 2 weken geleden uit gemaakt na een relatie van 2 jaar. (even een stop door een jankbui)

Ik woon nu tijdelijk bij me zus, die woont ook in Apeldoorn. me ex weer bij zijn ouders, het is nu bijna 2 weken uit, maar ik wil en kan niet zonder hem. (en alweer een jankbui)

ik wil hem zo graag bellen, bij hem zijn en alles,maar hij wil echt niet meer, en het maakt het er niet makkelijker op dat hij in een band speeld met mijn zus, zo heb ik hem ook leren kennen. ik heb beseft dat ik echt niet zonder hem kan, we woonde ook al een jaar samen. Ik vind het zo moeilijk om verder te gaan zonder hem, hij was/is mijn eerste echte liefde, ook mijn eerste vriendje, mijn eerste zoen, mijn eerste echte aanraking, mijn eerste sexpartner, eigenlijk bij alles mijn eerste. Ik probeer het makkelijk voor me zelf te maken, maar ik kan maar niet stoppen met denken over hem, dat ik bij hem wil zijn en ga zo maar door. hij wil op het moment totaal geen contact meer met me, ik verzin allemaal dingen waardoor we elkaar wel moeten zien, maar dat kan allemaal niet. ik weet niet meer wat ik moet doen, iedereen zegt, hou je bezig dat je er niet meer over kunt denken, maar als je op maandag en dinsdag bijna heel de dag alleen bent, en ook elke ochtend, werk in de horeca, word het erg moeilijk, ik moet steeds huilen als ik alleen ben, alleen wakker word, alleen gaat slapen, alleen gaat douchen en ga zo maar door, ik voel me niet meer compleet, alleen, nutteloos, ik haat het, ik wil hem terug...

ik heb mezelf verboden om contact met hem op te memen, maar dat is zo moeilijk, met heel veel jankbuien loos ik mezelf er doorheen... het is zo zwaar. ik wou dat we weer samen waren en verder konden met ons leven, maar de realiteit zegt dat dat niet meer gaat gebeuren...

ik weet het nu gewoon niet meer

Update:

Hij heeft het uitgemaakt omdat hij zich verstikt voelde in onze relatie, al meerdere weken, maar nooit wat verteld, en toen, pats boem, het was uit en geen contact meer. behalve de zakenlijke dingen die moesten worden gedaan. het is zo moeilijk, vooral omdat ik het totaal niet zag aankomen..
Laatst bijgewerkt door tassie op 29-06-09 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:24

Het beste is idd om jezelf te proberen af te leiden en leuke dingen doen al lijkt dat onmogelijk.
Neem er de tijd voor, huil als je moet huilen, lach als je wilt lachen.
Veel sterkte!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:27

He meis, vervelend zeg.. :(:)
Helaas blijft dit gevoel ook nog wel even hangen ben ik bang. Zoek vooral veel afleiding, ga leuke dingen doen met vriendinnen etc. Ik zou nu inderdaad ook even geen contact zoeken, dat maakt het allemaal alleen nog maar erger denk ik, al weet ik natuurlijk niet de preciese reden van waarom hij het heeft uitgemaakt..
Veel sterkte en kop op!

xMoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:28

:(:)
Ik weet hoe je je voelt. Ik woonde dan wel niet samen (ben nog maar 16). Probeer jezelf een beetje te verwennen, hoe moeilijk dat ook is.
Ga lekker naar je paard, ga met een vriendin wat leuks doen! Je moet je vooral de leuke dingen opzoeken. Neem er rustig de tijd voor,
niks overhaasten.

Veel sterkte, het komt goed! :)

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:34

Hmmmz sterkt meid, maar zoals je zelf ook al zegt ga hem niet opzoeken....
Tuurlijk is je eerste vriendje en in alles de eerste het moeilijkste en het zwaarst te voorduren maar probeer leuke dingen te gaan doen. Maar ga je gevoel ook niet ontvluchten en sta af en toe ook stil bij dit alles...en huil en schreeuw lekker de boel bijelkaar als je daar behoefte aan hebt!

Nogmaals veel sterkte aankomende tijd. En tja hij heeft het niet voor niks uitgemaakt :\ dus waarschijnlijk is zijn gevoel voor jou of weg of anders geworden en dat tover je (helaas) niet weer terug!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:37

ik weet dat ik het niet meer kan terug toveren, maar ik wil het zo graag, als we alleen maar uitgingen samen, dan kon ik kijken of hij nog gevoelens voor me heeft. of iets anders samen doen, maar hij woord gewoon kwaad als ik contact met hem opneem. ik probeer al zijn stappen te volgen, al zijn contacten, ik kan niet stoppen om over hem te denken

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:39

Ik zou proberen hem los te laten, je word zo alleen maar gek en hij heeft al aangegeven dat hij het niet wilt.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:43

ik probeer het ook, en soms gaat het goed, en daarna echt klote, het ene moment haat ik hem voor wat die me heeft aangedaan, het andere moment mis ik hem enorm, mis hem eigenlijk ook nog steeds als ik hem haat. ik heb in mijn hoofd een datum staan dat ik weer contact met hem opneem, maar het lijkt wel of de tijd stil staat. ik wil gewoon weer samen zijn

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:45

Ik zou zelf geen contact met hem opnemen, nu niet en later ook niet omdat hij heeft aangegeven dat hij dat niet wilt. Daarmee kun je hem alleen maar tegen je in werken.
Probeer jezelf af te leiden op de momenten dat je contact met hem wil opzoeken, ga met vriendinnen wat doen.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:52

Ik weet precies hoe jij je moet voelen.
Mijn eerste relatie is na 3 jaar uit gegaan (dat is nu al bijna 10 jaar geleden)
Hij maakte het uit en ik was er echt kapot van...kon ook niet zonder hem,maar hij wou echt niet meer.
Je kunt hem niet dwingen en dat moet je ook niet doen,dan push je hem er alleen verder mee weg.
Als hij ook niet zonder jouw kan,komt hij wel naar jouw toe.

je zult je echt nog wel even k*t blijven voelen en er zullen wss nog vele jankbuien komen.
Maar geloof me....het slijt....hoe moeilijk het ook is.

Probeer idd wat leuke dingen te gaan doen met vrienden of uit te gaan.
Het heeft mij toen ook geholpen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:54

Aaaah meiske toch.
Probeer toch afleiding te vinden.
Ga dingen doen die jij geweldig vind.
En als je moet huilen, gewoon doen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:55

Ik weet denk ik hoe jij je voelt. :o
ik heb het zelf ook meegemaakt.
Alleen woonde ik niet samen.
Maar nu hebben we contact en misschien komt het goed.

Ik dacht toen ook alleen maar aan hem,
Zoek vooral afleiding.
Doe wat leuks met je vriendinnen.
Lekker naar het strand en vergeet alle dingen. :)

Enzoals Ess_Romona zegt, als je moet huilen.
Laat je tranen gaan.

Sterkte. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:01

Als hij duidelijk gezegd heeft dat die geen contact met je wil, dan moet je dat ook zeker niet gaan proberen. Dat heeft geen zin, dan snap ik dat die boos reageert, hij heeft het er vast ook wel moeilijk mee en kiest er niet voor niks voor om geen contact te willen. Probeer hem dan ook niet over te halen dat wel te doen, want dat maakt de situatie er echt niet beter op. Als hij zegt dat die niks meer voor je voelt of wat dan ook, dan moet je er maar vanuit gaan dat het zo is en niet perse willen proberen af te spreken om te zien of die de waarheid spreekt. Ik denk dat hijzelf toch wel het beste weet wat die zelf voelt namelijk ;)

Zoek wat afleiding, ga leuke dingen doen met vriendinnen, zoek dus afleiding.. dat je je rot voelt dat is niet meer dan normaal. Maar je moet er geen obsessie van maken, daar schiet je zelf namelijk ook niks mee op. En daarmee duw je hem alleen maar verder weg, als hij toch behoefte heeft om te praten, dan neemt hij wel contact op. Je kan wel blijven stilstaan bij wat geweest is, maar alles om je heen gaat door en dat zal jij ook moeten. Tuurlijk mag je er best om janken, zoek iemand op met wie je over je gevoelens kan praten, dat lucht op. Misschien beetje afgezaagd: je bent nog jong, het had schijnbaar niet zo mogen wezen dat jullie altijd samen zouden blijven. Dat is op dit moment natuurlijk onwijs k*t en daar kan je boos om worden, logisch, maar op dit moment is dat wel wat hij jou duidelijk gemaakt heeft. Wees niet boos op hem dat die nu vanalles van je afneemt (want zo voelt het nu), een relatie moet van 2 kanten komen, helaas betekend dat soms dat er 1 onwijs teleurgesteld wordt..

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 15:54

iedereen idd geval bedankt voor de lieve berichtjes, hij wil wel weer contact met me, maar als hij er klaar voor is, kan 1 maand duren, en half jaar, een jaar, dat maakt het zo moeilijk, we willen proberen vrienden te blijven, maar daar gaat een langere periode over zitten natuurlijk. ik ben net lekker naar de stad geweest met een vriendin, dat deed me erg goed moet ik zeggen. maar verder heb ik hier niet echt vriendinnen, ik ben hier natuurlijk heen gekomen voor hem. woon hier ook nog niet echt lang dus ken niet veel mensen hier.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:55

tassie schreef:
iedereen idd geval bedankt voor de lieve berichtjes, hij wil wel weer contact met me, maar als hij er klaar voor is, kan 1 maand duren, en half jaar, een jaar, dat maakt het zo moeilijk, we willen proberen vrienden te blijven, maar daar gaat een langere periode over zitten natuurlijk. ik ben net lekker naar de stad geweest met een vriendin, dat deed me erg goed moet ik zeggen. maar verder heb ik hier niet echt vriendinnen, ik ben hier natuurlijk heen gekomen voor hem. woon hier ook nog niet echt lang dus ken niet veel mensen hier.

dan heb je een nieuw doel gevonden wat tegelijker tijd ook voor afleiding kan zorgen, nieuwe mensen leren kennen :)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 16:06

haha, helaas ben ik niet super sociaal aangelegt ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:52

Ik ben ook heel veel vrienden kwijt geraakt na de breuk met mijn ex, 3 weken geleden. We hebben 3 jaar een relatie gehad en samen gewoond, en ik vond het niet te verteren dat ik nu alleen was. Maar probeer het los te laten. Dat klinkt heel stom, maar zodra ik hem figuurlijk achter me liet, was het voor mij over. Blijkbaar was hij niet meant to be voor mij, en nu loop ik misschien tegen een jongen op die wel van kinderen en dieren houdt.

En ook al ben je niet sociaal aangelegd, toch moet je wat doen. Want vrienden komen niet op je af als je thuis zit. Ga op een sportclub, of een vereniging, ga vrijwilligerswerk doen bij een poppodium of zet advertenties op internet.

Ontwikkel je eigen vriendengroep zodat, als je straks een nieuwe vriend hebt waar het mee stuk gaat (nee ik ben niet pessimistisch ;) ) jij je eigen sociale vangnet hebt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:53

En natuurlijk heel veel sterkte. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, en soms is het nog lastig, maar het is niet onmogelijk. En na het zuur komt het zoet.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 20:38

net belde hij me, maar er kwam geen antwoord van de andere kant, mischien een foutje, maar dan sms ik hem waarom die belde en spreek ik zijn voicemail in en dan reageerd die niet...

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:41

Hoe moeilijk het ook is, probeer inderdaad andere dingen te doen die je een beetje helpen om je gedachten ergens anders op te zetten al is dat eigenlijk onmogelijk... Het heeft vooral heel veel tijd nodig, iets wat vooral in het begin oneindig lijkt... Heel veel sterkte!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 21:24

het lijkt zeker oneindig, de datum die ik in mijn hoofd heb om weer contact met hem op te nemen lijkt geen dag eerder te komen, alleen maar later

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:16

Hoi,

jeej erg voor je!!! Ik snap dat je je erg klote voelt!!! Toch zou ik geen contact meer met hem opnemen!! Hij zegt dat hij zich verstikt voelde. Als jij hem steeds voor allerlei dingen belt en smst dat verstik je hem juist.

Ik denk dat het belangrijkste is dat jij helemaal niets meer van je laat horen. Pas zo kan hij er achter komen wat hij nog voor je voelt en of hij je gaat missen!!!!!! Misschien is het een tip om als je hem wilt bellen een brief naar hem te schrijven die je natuurlijk niet op stuurt. Zo ben je toch een beetje met hem bezig en kun je je verhaal kwijt, alleen je 'stoort' hem er niet mee.

Nodig verder wat vriendinnen uit (als je zus het goed vind), wat lekkere bakken popcorn, chips, chocola en zet een komedie op. Ga 'lekker' stappen met vriendinnen op een plek waarvan je weet dat je hem niet tegen kunt komen. Nu is het ook tijd om verouderde vriendschappen weer eens aan te halen. Maak leuke dagtrips waarbij je je gsm niet meeneemt. Zo kun je even geen contact met hem opnemen.

Heel veel sterkte en denk 3 keer na voor je iets doet (en dan bedoel ik bellen of smsen naar je vriend)

Sterkte meis!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:35

ik heb helaas geen geweldig nieuws voor je, ik was wel degene die het uitmaakte maar na een jaar en 8 maanden was de pijn nog net zo erg als toen het net gebeurde, ik kon me elke nacht in slaap huilen van het gemis, i miss him, not enough to want him back, just enough to let it hurt de teller staat nu op een jaar en 9 maanden, maar het begint nu eindelijk te slijten... geef het de tijd en laat los.

:(:)

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:49

Hey meis,

Love hurts, i know..
Ik heb ik een soortgelijke situatie gezeten.

Je denkt dat je niet zonder hem kunt, dat je leven nooit meer het zelfde zal zijn.
En inderdaad het leven zal nooit meer het zelfde zijn want hoe veel pijn dit op dit moment ook doet je zult er sterker uitkomen. Leren dat je ook heel goed alleen kunt zijn. Het klink misschien dramatisch en zo bedoel ik het helemaal niet, maar juist in periodes als deze leer je dat JIJ de enige bent op wie je echt kunt vetrouwen. je hebt geen man nodig om compleet te zijn. Het zal wel een tijdje duren voordat je dat zo voelt, maar die tijd komt.

Je mag je best verdrietig voelen, daar is niets mis mee. Het zal slijten!

probeer hier ook wat van te leren voor eventueel een volgende relatie: blijkbaar is er iets in je laatste relatie geweest wat de ander een verstikkend/beklemmend gevoel heeft gegeven probeer er achter te komen wat dit presies heeft veroorzaakt en zorg ervoor dat dit je in een volgende relatie niet weer overkomt. Iedereen heeft behoefte aan een stukje eigen leven en ruimte. Helemaal mannen lijken daar erg veel waarden aan te hechten. zit het op dat punt niet goed dan kunnen ze zich van de een op de andere dag losrukken en jou in verwarring achterlaten.

Probeer er kracht uit te putten dat je van alle negatieve gebeurtenissen kunt leren en dat alles in het leven een keer overgaat, ook pijn en verdriet.

heel veel sterkte

PS het grootste verdriet was bij mij na 3 maanden weg. Heb me er zeker nog wel een jaar af en toe verdrietig om gevoeld, maar lang niet zo heftig.

Loveforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:11

Ik weet hoe je, je voelt, heb ik ook gehad, heb niet zo lang gehad maar, wel samengewoon, heel aprupt,
tis misschien een hele andere situatie, maar ik stond er niet achter, zo heb ik 7 maanden lang geleeft, hem eruit wilde zetten, maar toch ook weer niet.

We leefde langmekaar heen, en ik kon mijn gevoelens niet uitten, erg frustreren, maar uiteindelijk was het er al te laat voor en kon hij er niet meer tegen.

En toen heb ik ook het gevoel gehad dat men wereld instorten, wilde en kon niet zonder hem leven, wilde heb terug, we deden echt alles samen, en dan ineens alleen dacht ik wil niet meer,
maar uiteindelijk(ong 5 maanden nu), heb ik al men aandacht en energie in men dieren en pony;s gestopt, en kwam er achter dat ik het wel alleen kon redden, alleen wist ik het nog niet.

heel veel sterkte meid, en zoek afleiding, zoals vele al zeggen, heb is huus niet het einde van de wereld, je word er alleen maar sterker door.