Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Vooral schoonmaakmiddelen zijn afschuwelijk duur, als je de ruimte hebt zou ik je de tip willen geven nu alvast reclamefolders door te spitten voor aanbiedingen. Vaak zijn dergelijke dingen eens in de zoveel tijd wel 2 voor de prijs van 1 of zoveel % korting. Als je ze dan al te pakken kan krijgen hoef je ze niet voor de volle mep te kopen de dag dat je ze echt nodig hebt
odetteke schreef:Ik ben juist weer voor het investeren in duurdere schoonmaakmiddelen als cillit bangNormaal vind ik een beetje poetsen niet erg, maar als je aan het verhuizen bent en toch al druk en moe bent gebruik ik liever iets duurs zodat ik minder lang hoef te schrobben

inge81 schreef:dat is ook zo frouk.
Ik snap ook niet waarom mensen een dure anti-kal gebruiken terwijl je ook 50% schoonmaakazijn 50% water kan nemen. Ben je voor een kwart (of wellicht nog goedkoper) klaar.
Wc-eend heeft dezelfde werking als de twiddo van de aldi hoor.

sjaslique schreef:Ja het is ook heel moeilijk inschatten wat het zal kosten, dat klopt. Hier hebben we dan ook al een discussie gehad. Gelukkig heb ik wel de mogelijkheid om eventueel naar de makro of sligro te gaan dus kan daar ook de acties meepakken. En folders in de gaten houden doe ik zeker te weten. Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Frouk schreef:[***] schreef:Ik ben juist weer voor het investeren in duurdere schoonmaakmiddelen als cillit bangNormaal vind ik een beetje poetsen niet erg, maar als je aan het verhuizen bent en toch al druk en moe bent gebruik ik liever iets duurs zodat ik minder lang hoef te schrobben
ik heb dus niet het idee dat cillit bang beter werkt dan huismerken
Zelfs op schoonmaak middelen ben ik deels overgestapt op b merken omdat ze mijn ziens net zo goed werken als die dure merken.
Antikal hetzelfde voor dingen waar echt heel veel kalk op zit.
word t niet vet ook. En dat hoef je maar 2x per jaar te vervangen, gewoon sopje erover. Wachten tot t droog is en nieuwe kranten erop 
Gelukkig werkt (ik geloof) kruidvat eigen merk geweldig goed en kost het niet veel
Ik heb toen ook echt van alles in het karretje gegooit, redbull, zakken chips, 5 pakken koekjes, zaken snoep en ga zo maar door.
Dat heb ik nu afgeleerd.