Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We zitten op dezelfde opleiding, maar wonen toch 40 km bij elkaar vandaan en zien elkaar daarom zeker niet iedere week buiten schooltijden om. Toch investeren we in onze vriendschap door regelmatig uitjes te plannen en samen op stap te gaan. Die investering komt echt van 2 kanten en daarom houdt onze vriendschap ook stand
), we snappen elkaar door elkaar alleen maar aan te kijken, en we hebben alles voor elkaar over. Ik zou mijn beste vriendin voor geen goud willen verliezen.

horselove154 schreef:Imago01: Op zich is ze wel een goede vriendin alleen dat bellen en contact houden met elkaar buiten school... Sommige momenten verteld ze niets en andere momenten vertelt ze heel veel, vandaag hebben we het maar kort over de mail gehad maar ik heb wel de indruk dat ze het zelf ook zeer vervelend vind.
Ze heeft nu het één en ander vertelt over haar moeder en thuis maar het is zo ontzettend moeilijk om daar rekening mee te houden!
Misschien heb je wel gelijk dat ik dominanter ben maar ik vind het o zo fijn als mensen doen wat ik wil... ook al is dat niet goed! Ik heb dat bij haar (jammer genoeg) nog meer dan bij een ander en dat is soms wel vervelend!
Eerst dacht ik dat het alleen aan haar ligt (afbellen en zo) maar nu ik er wat meer (en beter) over na denk ligt het voor een groot deel ook aan mij...