Mevrouw heeft u nog voetbalplaatjes/Ice agemuntjes/enz

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Mevrouw heeft u nog voetbalplaatjes/Ice agemuntjes/enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 12:58

Je hoeft de gemiddelde supermarkt die één of anderfe actie heeft maar uit te stappen of er komt en zwerm kinderen van pak m beet 6 tot 12 op je afstormen; mevrouuuuuuw heeft u nog plaatjes/zegels/muntjes/whatever.

Zo brutaal zijn ze, je kunt je kont niet keren of ze staan voor je neus -O- . Vandaag ook; ik liep de super binnen, kwam er zo'n klein knulletje bij die andere jongetjes staan van een jaar of 8; heel tenger, rond brilletje en verlegen. Zegt een van de rotkoppen; Weg jij, lelijke muntjesjatter' :oo . Terwijl die jochies die daar stonden zelf van die wanstaltige lelijkerds waren ~~}> .

Nou ik kwam terug, gelijk al die koters om me heen 'Mevrouuuuuuuuuw heeft u nog muntjes?' Dus ik baan me een weg door die koters, staat dat kleine jochie me aan te kijken, ik zeg jij wilde ook graag muntjes toch? Jaaaaa zegtie, helemaal blij, dus ik gaf m al mn muntjes haha kon hij ook zo;n knuffel halen :+: Want die andere jochies hadden al dikke zakken vol, en hij had nog helemaal niks :(:) .

Zoiets al bovenstaande vind ik ook zo erg, alleen die brutale apen krijgen de muntjes en dat kleine jochie bvb niet :(:)

Zo mijn hart is gelucht haha :))

Meraki

Re: Mevrouw heeft u nog voetbalplaatjes/Ice agemuntjes/enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:01

Hier worden ze weggestuurd bij de winkels.. mag absoluut niet
Ik vind het wel irritant hoor, dat gebedel..! laatst stonden ze hier aan de deur.. tot 2 x aan toe..

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:05

vreselijk, ik kan me er zoooooo aan storen, k geef ze altijd aan die lieve kleine kneusjes die heel stil staan te wachten, niet aan de etters die er hart om gillen.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:10

Ik doe niet aan weggeven aan bedelaars, ik geef ze aan mijn negenjarige nichtje, die me elke keer om de nek vliegt "want tante Dorien, als ik die aan Jeroen geef dan wil hij misschien wel met mij verkering en niet met Marlies" :+
En dan ben je negen.. _O-

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:13

Bij onze jumbo om de hoek staan ze gelukkig niet, want daar hebben ze niet van die acties :P
Bij de AH waar we eerst altijd heen gingen (jumbo is net open), stonden ook altijd hele hordes: 'heeft u voetbalplaatjes????'
Ik zei dan altijd: Ja :D Maar je krijgt ze niet :P hihi best gemeen, maarja jammer dan moeten ze maar niet zo bedelen. Heb 1 gehad dat ze zelfs aan t eind van de kassaband stonden :wow:

@Spooky, ahh wat ontzettend schattig!! :+:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:19

Ik vind dat soort kinderen ook héél irritant, vooral bij de Vomar stormen ze met kuddes tegelijk op je af!

Bij mij in het dorp heb ik er nog nooit last van gehad gelukkig. :) Mijn ma geeft die dingen altijd aan ons buurmeisje.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:27

Wat lief van je Aranel, je hebt dat jongetje vast ontzettend blij gemaakt! :)
Die andere ventjes stonden zeker wel even raar te kijken?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 13:29

Haha die keken wel even lelijk op hun neus inderdaad.

Kinderen die vragen worden overgeslagen, die zin gaat bij mij wel op :))

ILuvWinnetoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:31

Haha, wij liepen een tijdje terug de albert heijn in omdat we gingen choco-fonduen dus wij kregen een par voetbalplaatjes en er stonden 3 á 4 jongetjes te vragen om die dingen. Dus wij lopen naar buiten gaat een vriendin voor ze staan. Willen jullie ze? Jaajaja! En zij schuurt ze in tweeën en zegt: Alsjeblieft! :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:34

Ik moet zeggen dat ik er nooit last van heb hier in de buurt, mijn moeder heb ik er ook nooit over gehoord. Meestal sparen we dat soort dingen ook voor mijn neefjes/nichtjes dus bij ons is er sowieso ook niets te halen voor ze.
Lief dat je het stille jongetje de muntjes hebt gegevens TS, die is er vast heel blij mee :j

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:36

Dat laatste vind ik dan ook weer niet normaal .. hoe werk je agressie in de hand :?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:38

Bij mij in de omgeving valt het wel mee, maar kinderen die vragen krijgen van mij sowieso niet. Ik zou het dus ook aan het jongetje met het brilletje had gegeven :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:38

Hier staan ze ook wel vaak, meestal negeer ik ze gewoon. Ik hoef die dingen zelf niet. Meestal vraag ik aan de kassa of degene achter mij of voor mij ze wil hebben. Zo niet, dan mogen ze ze houden. Heb gelukkig nog niet echt meegemaakt dat ze op je afstormen, maar wel inderdaad heel brutaal roepen en vragen. En de ingang half blokkeren. Nee, dat ga ik niet aanmoedigen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:41

ILuvWinnetoo schreef:
Willen jullie ze? Jaajaja! En zij schuurt ze in tweeën en zegt: Alsjeblieft! :+

Dit vind ik niet echt normaal gedrag, kinderen die vragen erom, daarvoor zijn het ook kinderen. Maar om ze dan door midden te scheuren.

Hier heb ik ze nog nooit gezien, maar wij wonen ook in een dorpje.

TS: Ik vind het hartstikke goed dat je ze aan het stille jongetje hebt gegeven, heb je zijn dag weer goedgemaakt na dat flauwe gedrag van die pestkoppen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:41

Zo zou ik ook zijn hoor aranel, het is nou eenmaal zo dat degene met de grootste mond het meeste krijgt over het algemeen.
Hierdoor onstaat dat brutale gedrag dus, als je beleefd en rustig blijft krijg je niks, dus worden ze brutaal.
En dat loont dan ook vaak nog voor die gasten.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:42

Het zijn de klanten zelf die dit in stand houden :j

Bij ons worden ze iig uit de winkel gestuurd, maar zolang de klanten de acties aan de kinderen blijven geven, zullen deze kinderen blijven vragen. Best grappig dat de irritatie van klanten over deze kinderen eigenlijk door hen zelf gecreëerd is :j

Hier staan er altijd 2 oudere vrouwen te bedelen en ook zij worden de winkel uitgezet :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:44

Bij mijn kinderen werden de wheelies(van de plus) uit hun handen getrokken, toen ze voor mij uit de winkel uit liepen.
Ik was woest, zegt zo'n kind... ik was al langer aan het wachten dus het is mijn beurt om ze te krijgen.
(hij dacht dat ik ze zomaar aan wat kinderen had gegeven.... en dan nog, moet ikzelf weten).
Toen ik duidelijk had uitgelegd dat dit mijn kinderen waren kreeg ik ze (bij gratie!!) terug. Gelukkig werden ze toen weggestuurd door het personeel.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:45

zap schreef:
Het zijn de klanten zelf die dit in stand houden :j

Bij ons worden ze iig uit de winkel gestuurd, maar zolang de klanten de acties aan de kinderen blijven geven, zullen deze kinderen blijven vragen. Best grappig dat de irritatie van klanten over deze kinderen eigenlijk door hen zelf gecreëerd is :j

Hier staan er altijd 2 oudere vrouwen te bedelen en ook zij worden de winkel uitgezet :j

Ik geef ze niks, maar ben wel de dupe van het geven van andere!!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 13:46

Zo brainless :oo Wat een lef zeg!!
En inderdaad, jíj bepaald aan wie je die dingen geeft, hebben die kinderen niks mee te maken :n

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:49

ik spaar meestal zelf de acties van de super de boer en aan het einde van de actie kunnen de kinders dan wat uitzoeken hier in de straat :D

afgelopen jaa had ik het wel met de zegels voor de gratis boodschappendoos. Ik sta af te rekenen, en had al zo'n doos genomen. Maar spaarde nog even door voor de buurvrouw, die maar alleen is en met mijn extra zegels ook zo'n doos bij elkaar kreeg. Pak m'n bonnetje, komt er een vrouw aan die zegt geef maar hier die zegels, jij hebt je pakket toch al bij elkaar :z

euhmm, ja, maar die zegels heb ik toch mooi teruggekregen. :Y) als ze t nou nog netjes had gevraagd

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:49

Brainless schreef:
Bij mijn kinderen werden de wheelies(van de plus) uit hun handen getrokken, toen ze voor mij uit de winkel uit liepen.
Ik was woest, zegt zo'n kind... ik was al langer aan het wachten dus het is mijn beurt om ze te krijgen.
(hij dacht dat ik ze zomaar aan wat kinderen had gegeven.... en dan nog, moet ikzelf weten).
Toen ik duidelijk had uitgelegd dat dit mijn kinderen waren kreeg ik ze (bij gratie!!) terug. Gelukkig werden ze toen weggestuurd door het personeel.

Pff t moet toch niet gekker worden he, k zou echt even heel erg boos op zo'n kind zijn geworden.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan zouden ze zulke dingen echt niet moeten proberen, want dan was t een maand huisarrest oid.
K snap ook niet dat ouders hun kids niet beter in de gaten houden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:50

Brainless schreef:

Oh die dingen.
Buurjochie hier die had er 2 in zijn spaken van zijn fiets, helemaal blij!
Wat denk je?
Dezelfde dag nog allebij van zijn fiets gejat. :r
Zo triest, nu heeft hij nieuwe, helemaal met watervaste stift zijn naam en stippen er op..
Dat dat moet he?

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:53

@ moonfish: als je je buurjongetje heel blij wil maken heb ik hier nog zo 10 van die dingen liggen die ik wel op wil sturen hoor, no problemo

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:05

_Spooky_ schreef:
@ moonfish: als je je buurjongetje heel blij wil maken heb ik hier nog zo 10 van die dingen liggen die ik wel op wil sturen hoor, no problemo

Spook, ik vraag het even en ik denk dat ik het zo weet.
We staan hier op een camping en het zijn onze buren, ik dénk dat je ze heeeeel erg blij maakt!
Ze hebben 2 kids die ze geweldig vinden nl. :D
Ik pb je zo even.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:19

Bij ons komen ze altijd aan de deur voor dat soort dingen. Het ligt er echt aan wat voor
jongen het is of we ze geven of niet. Laatst kwam hier een jongetje voor de donald duck actie,
nou hij was super zenuwachtig en helemaal stotteren, dus toen hebben we wel gegeven :+: .
Maar van die jongens die ze bijna opeisen geven wij echt niet...