Ik droomde dat ik op vakantie was en dat ik een supermarkt binnen ging,
en daar ging ik samen met een vriendin van me een mannetje maken van toiletpapier,
nog groter dan ons zelf.
Toen hij klaar was stopte ik mijn telefoon in zijn broek, en ging verder boodschappen doen

Toen liepen we de winkel uit maar besefte ik dat mijn telefoon nog in die toiletpapierenman zn broek zat.
Dus ik liep terug de winkel in, en dacht:
'Goh, als mijn telefoon weg is kan ik ook gelijk die nieuwe telefoon kopen' (ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen
)Dus ik overal zoeken, maar ik kon die toiletpapierenman maar niet vinden.
Uiteindelijk lag ik hem helemaal in elkaar op de grond liggen, hij was in elkaar geslagen door een groep skaters ofzo

Maar goed, ik zoeken in zijn broek, en uiteindelijk zat mn telefoon er nog in.
Nou goed, zoals je nu misschien wel denkt is, goh wat een gekke droom.
Daarom roep ik nu iedereen op om hier zn gekke droom te posten!

vannacht droomde ik dat mn vriend ook nog homo was en dus ook nog naast mij een relatie had met een jongen! en zn ouders wisten hier vanaf en die vinden het goed enz.. en ik was echt helemaal freaked
) En halverwege de campus kwam ik mijn beste vriendin tegen en die probeerde ik ook neer te steken en ze probeerde me te kalmeren en toen was alles weer goed en lag ik in het fietsenhok.
Dus ik wegrennen met die baby, maar ze konden me later wel pakken. Toen werd ik in een kamer op de grond gedrukt en kreeg een soort spuit in m'n schouder (die spier daar). Ik schreeuwen, krijsen, janken! En toen ineens kon ik niets meer
En toen ik weer kon praten, kreeg ik er nog 1 
Eerst droomde ik dat mijn vriend en ik in de woonkamer zaten te eten en er ineens een geest in de kamer was. Geen idee hoe ik dat wist, maar ik vroeg hardop of hij alsjeblieft weg wilde gaan uit de kamer, want hij maakte me doodsbenauwd.