wat een stelletje asocialen!
luister en huiver!
komen we vanmiddag bij de wei aan,.. ligt de hele weg ernaartoe(is een weg die verboden toegang is behalve voor bestemmingsverkeer,...dus voor de boertjes en mensen met weilanden)
bezaaid met sloopafval,.hele bergen... lijkt wel van oude caravans of zo
leuke is,.dat bij onze wei-ingang,... de grootste berg is gedumpt zodat we niet eens onze wei inkonden om onze dieren te verzorgen.
t zijn echt mega-bergen met afval!(hebben notabene een bord op ons hek gezet:verboden vuil te storten omdat er soms weleens een vuilniszak gedumpt word of zo)o ik ben woest!!!
heb direct politie gebeld en melding gemaakt,want ik ben het meer dan zat.
helaas weet de politie niet wie er in dit geval verantwoordelijk is en kans is dus groot dat WIJ het op moeten gaan ruimen!!! zie je het voor je???? tig keer naar de stort moeten rijden voor de troep van een aander?(want 1 keer rijden met aanhangwagen is lang niet genoeg)
ik word straks terug gebeld door de politie en hoor dan meer
wat een stelletje *piep*!!!!!!
tis toch belachelijk??? en ergste vind ik nog dat ze daardoor belemmeren dat er dieren verzorgd kunnen worden,..want door dit hele gedoe moesten we eerst alles opzij sjouwen en slepen om uberhaupt de wei in te kunnen..... resultaat: hadden tijd tekort en moeten nu alles vanavond gaan doen
pfffffffffffffff