Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Er zit een devianter in mijn lijst en die pikt alle foto's in van mij en zet ze tussen z'n favo's!
Ook krijg ik van anderen hele leuke reacties!

Een aantal bokkers hier watch ik al.
HorseyDude schreef:Heel makkelijk: je klikt op de foto van je keus en sleept die naar de grote balk bovenaan in beeld die verschijnt als het goed is. Je sleurt en pleurt die foto daar dus neer. Wil je een 2e of 3e collectie dan klik je gewoon op de oranje + (plus), vul je een naam in en voila, je kan doorgaan. En anders vraag je het toch gewoon in de chat?
)

TE5 schreef:oei, oei, wat moelijk om dat even snel uit te leggen.... ja, deviantart heeft ook een chathoe, klik op je hoofdpagina op Chat (o duh, haha) en klik dan op één van de chatrooms. (kijk uit, bij mij ging die maf doen,foutje denk ik!) je kan daar om hulp vragen als je klem zit in da. Klik je op collections bij je eigen dan zie je ook op je beginpagina welke foto's je hebt. Hoe meer hoe bekender je word op da. Zo kan je op die manier kunstwerken (deviants) met elkaar uitwisselen op de site en op elkaar commentaar geven zodat men hiervan leert!) Je moet het zien als een heeeeeel erg grote UK/FK (op bokt)!!!!!HorseyDude schreef:Heel makkelijk: je klikt op de foto van je keus en sleept die naar de grote balk bovenaan in beeld die verschijnt als het goed is. Je sleurt en pleurt die foto daar dus neer. Wil je een 2e of 3e collectie dan klik je gewoon op de oranje + (plus), vul je een naam in en voila, je kan doorgaan. En anders vraag je het toch gewoon in de chat?
nee, ik weet hoe je die dingen er in moet doen,
maar wat is het nut, en waar komt dat te staan op je profiel enzo? (als het dat überhaupt doet)
en dan nog wat: chat?

HorseyDude schreef:Nickytje schreef:Ah jammer, die MAGICA plaat ziet er waanzinnig mooi uit!