Ik bestelde gisteravond een objectief dat ik al erg lang wilde. Geld overgemaakt via iDeal, voltooien.. foutmelding.. iets was mis met de SQL-server ofzo. Geen idee wat dat allemaal inhoudt, dus ik vernieuwde de pagina waarna ik een normale melding kreeg 'uw betaalopdracht is verstuurd, u kunt uw orderstatus in uw profiel bekijken'. Ik natuurlijk meteen wezen kijken of daadwerkelijk alles goed is verstuurd en ontvangen, niet dus. "Er zijn geen lopende orders". Afijn. Misschien eventjes tot morgen wachten, dan is hij er later. Drie keer raden.. nogsteeds geen lopende orders. Dus ik heb meteen gebeld met de vraag wat er aan de hand was. Ik scheen in de verkeerde volg orde te hebben besteld. Ik heb eerst mijn winkelmandje gevuld, daarna ingelogd en daarna betaald. Helemaal mijn fout natuurlijk. Maar het bedrag was wel van mijn rekening weg! Meneer heeft meteen de administratie gevraagd of zij iets hadden gevonden, ook niet. Ik moest maar een mailtje sturen met wat er op mijn afschrift stond. Dat heb ik dus gedaan en ik heb nogsteeds niets gehoord.
Het gaat natuurlijk niet om een paar euro, maar aardig wat geld wat ik absoluut niet kan missen als ik er geen objectief voor terug krijg. Ik wordt hier aardig gek van
. Ik vind dat als dit je als bedrijf overkomt, je er alles aan moet doen om het zo snel mogelijk op te lossen, zo niet.. dan wel natuurlijk. Ik heb vanochtend 11.00 gebeld en direct daarna gemaild, ik neem aan dat ze dan wel genoeg tijd hebben gehad om alles te doorzoeken etc. Ik vind het heel vreemd en ik denk niet dat ik ooit nog op deze site wat ga bestellen.Hebben jullie ook ervaringen met dit soort perikelen? Hebben jullie tips?
Brandt los!
Ik ben nog net geen advocaat aan het zoeken
Bij mij gaat het ook niet om een paar euro's dus ik hoop dat ik binnenkort wel een mail krijg anders bel ik er ook achteraan! Baal er flink van. 
En bij andere bedrijven duurt het vaak ook een paar dagen voor je reactie krijgt