dus ik aan de telefoon abbonement gekregen, belde de koerier voor een afspraak en het zou die donderdag erop aangeleverd worden.
kreeg nog netjes een mailtje dat als het langer zou duren dat ze contact met me op zouden nemen.
ook is er afgesproken dat ik me eige nummer zou behouden.
nou goed, tis donderdag, me prepaid simkaart werkt niet meer dus ze hadden het nummer overgezet.
had zelfs afspraken afgezegt om die telefoon in ontvangst te kunnen nemen.
nou die donderdag dus helemaal niks, ik gebelt met vodafone, die wisten van niks, werd doorverbonden, en weer en weer, uiteindelijk kreeg ik het nummer van het distributiecentrum dynafix.
hun gebelt, ik het verhaal uitgelegd: ja ik wacht nu al een maand op mijn telefoon en ik wil graag weten waar die blijft.
vrouw: wat is u adres, ik het adres gegeven, zegt ze heel droog oh u staat niet in het systeem, het is T nakken toch?
ik zo ja, zei ja je staat op nummer 30 niet op 13.
gesprek afgerond terug gebelt naar vodafone, krijg gelijk een hoger iemand aan de telefoon, en die zei: het spijt ons zeer ik zal zorgen dat er een nieuwe order word opgestuurd naar dynafix, dan meot u het toestel binnen tien dagen ontvangen, gebeurt dit niet neemt tnt contact met u op om het paketje op te halen bij een postkantoor.
vond het best, ik weer wachten, dus ik had al 8 dagen gewacht, e ik dacht hier klop iets niet, dus ik dynafix gebelt, ja mevrouw we hebben nooit een nieuwe order van vodafone binnen gekregen van u.
nou ik was woedend, dat betekende dus dat die man bij vodafone me gewoon af heeft gescheept.
ik woedend op gebelt naar vodafone (wel netjes gebleven) alles uitgelegd, kreeg ik te horen van ja er kan geen nieuwe order verstuurd worden u hoort het teruggestuurde toestel te krijgen.
uiteindelijk is er een nieuwe afspraak gemaakt, mijn toestel terug gestuurd naar dynafix.
belt de koerier gisteren(maandag) voor een nieuwe afspraak, vroeg ze is morgen goed tussen 1 en 6?
ik vond dat goed, vroeg ze het adres nog na is het op .......... nummer 13?
ik: ja
zit vandaag te wachten, krijg een mailtje binnen met de track and trace code, had verder niet op het adres gelet verwachtende dat ze het dit keer wel goed hadden.
kijk ik om half 3 (stond in de mail tussen half 2 en half 5 word het geleverd) weer op de track and trace site.
staat er: Opdracht niet uitgevoerd, adresgegevens onjuist.
grrrom
dus ik kijk het na hebben ze het WEER op nummer 30 proberen te leveren.
nou ik kan niets anders zeggen als wat een stelletje prutsers bij vodafone en dynafix.
ik heb ze ook net aan de telefoon gehad, meneer van dynafix heeft zich verontschuldigd heeft het adres gewijzigd (ik hoop nu echt)
en moet het nu morgen tussen 5 en 9 binnen krijgen.
moest even me gal spuwen, sorry voor het lange verhaal

Wat een stelletje onwijze prutsers daar!! Ongelofelijk!

anders is het ook meteen afgelopen en ben ik weer terug bij t-mobile.