ik heb het helemaal gehad!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deri

ik heb het helemaal gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 14:27

leuk, denk je over te stappen op een abbonement, met de reden is goedkoper en prepaid vergeet ik op te waarderen.
dus ik aan de telefoon abbonement gekregen, belde de koerier voor een afspraak en het zou die donderdag erop aangeleverd worden.

kreeg nog netjes een mailtje dat als het langer zou duren dat ze contact met me op zouden nemen.
ook is er afgesproken dat ik me eige nummer zou behouden.
nou goed, tis donderdag, me prepaid simkaart werkt niet meer dus ze hadden het nummer overgezet.
had zelfs afspraken afgezegt om die telefoon in ontvangst te kunnen nemen.

nou die donderdag dus helemaal niks, ik gebelt met vodafone, die wisten van niks, werd doorverbonden, en weer en weer, uiteindelijk kreeg ik het nummer van het distributiecentrum dynafix.
hun gebelt, ik het verhaal uitgelegd: ja ik wacht nu al een maand op mijn telefoon en ik wil graag weten waar die blijft.
vrouw: wat is u adres, ik het adres gegeven, zegt ze heel droog oh u staat niet in het systeem, het is T nakken toch?
ik zo ja, zei ja je staat op nummer 30 niet op 13.
gesprek afgerond terug gebelt naar vodafone, krijg gelijk een hoger iemand aan de telefoon, en die zei: het spijt ons zeer ik zal zorgen dat er een nieuwe order word opgestuurd naar dynafix, dan meot u het toestel binnen tien dagen ontvangen, gebeurt dit niet neemt tnt contact met u op om het paketje op te halen bij een postkantoor.

vond het best, ik weer wachten, dus ik had al 8 dagen gewacht, e ik dacht hier klop iets niet, dus ik dynafix gebelt, ja mevrouw we hebben nooit een nieuwe order van vodafone binnen gekregen van u.
nou ik was woedend, dat betekende dus dat die man bij vodafone me gewoon af heeft gescheept. :(
ik woedend op gebelt naar vodafone (wel netjes gebleven) alles uitgelegd, kreeg ik te horen van ja er kan geen nieuwe order verstuurd worden u hoort het teruggestuurde toestel te krijgen.
uiteindelijk is er een nieuwe afspraak gemaakt, mijn toestel terug gestuurd naar dynafix.
belt de koerier gisteren(maandag) voor een nieuwe afspraak, vroeg ze is morgen goed tussen 1 en 6?
ik vond dat goed, vroeg ze het adres nog na is het op .......... nummer 13?
ik: ja

zit vandaag te wachten, krijg een mailtje binnen met de track and trace code, had verder niet op het adres gelet verwachtende dat ze het dit keer wel goed hadden.
kijk ik om half 3 (stond in de mail tussen half 2 en half 5 word het geleverd) weer op de track and trace site.
staat er: Opdracht niet uitgevoerd, adresgegevens onjuist. -:(-

grrrom

dus ik kijk het na hebben ze het WEER op nummer 30 proberen te leveren.
nou ik kan niets anders zeggen als wat een stelletje prutsers bij vodafone en dynafix.

ik heb ze ook net aan de telefoon gehad, meneer van dynafix heeft zich verontschuldigd heeft het adres gewijzigd (ik hoop nu echt)
en moet het nu morgen tussen 5 en 9 binnen krijgen.

moest even me gal spuwen, sorry voor het lange verhaal :o

luffie

Re: ik heb het helemaal gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:34

Heel vervelend inderdaad hoe dit soort dingen kunnen gaan, maar dit staat hier niet goed. Ik tem even.

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:38

Jemig wat een stel prutsers inderdaad!!!

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 14:42

waar moet het dan staan? :o

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:45

Bah, vervelend :n

Ik heb laatst een prepaid telefoon besteld bij vodafone,
maar na een week begon het mij ook al wel op te vallen..
Nog een weekje wachten, kom ik er later achter dat je een bevestigingsmail zou moeten krijgen,
nou, nooit gehad hoor :n
Toen maar opnieuw besteld en toen kreeg ik 'm gelukkig binnen 3 dagen..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:48

Ha! Precies de reden waarom ik nooit meer naar vodafone ga! :) Wat een stelletje onwijze prutsers daar!! Ongelofelijk! :oo

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:51

pff bij Vodafone zijn het idd een stelletje prutsers.. echt balen dat je dan al zolang op je telefoon zit te wachten nu maar hopen dat hij echt echt echt komt..

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 14:54

ja ik hoop het heel erg.
Doordat ik mijn nummer wilde behouden ben ik nu niet meer bereikbaar op mn prepaid telefoon.
maar als het zo aan de gang blijft, sluit ik het af en wil ik me geld terug (want ja ja, ik moet het abbonement wel al betalen :(
En ga ik weer terug naar T-mobile dat was wel een ideale provider en altijd bereik.

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 15:00

Als je wel al abonnementskosten aan het betalen bent moet je gewoon een keer opnieuw bellen zodra je wel gebruik van je abonnement kunt maken. Hun zijn dan verplicht om de periode te vergoeden waarin jij onterecht abonnementkosten hebt betaald!

Echt vervelend dat zulke dingen zolang moeten duren.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 15:00

VVDD --> LZP

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 15:02

sow, dat contract had ik dus per direct opgezegd en die telefoon hoefde ik ook niet meer!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 15:05

Pas op met Dynafix... die verduisteren regelmatig telefoons! Ik heb het namelijk zelf ook gehad icm vodafone!

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 15:48

hoe bedoel je verduisteren? -O-

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 15:52

wat balen zeg, kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt

Wat een prutsers :(

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:24

Liezel1 schreef:
sow, dat contract had ik dus per direct opgezegd en die telefoon hoefde ik ook niet meer!

nou inderdaad + ik had een onkosten vergoeding geeist..
door hun gepruts zit jij al weken zonder telefoon (want je prepaid is ook afgesloten door hun), onbereikbaar voor je werk, belangrijke telefoontjes niet kunnen voeren enz enz bla bla, pittig verhaal van maken, en dus een schade vergoeding eisen en ze mooi laten stikken in die telefoon.

vodafone, bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:42

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 18:46

Ja ik hoop het wel :D anders is het ook meteen afgelopen en ben ik weer terug bij t-mobile.
word hier niet goed van.

edit: die opmerking over die onkosten vergoeding vond ik ook een goeie :D
thnx voor de tips ^^

edit edit": typfout

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:49

Mijn telefoon was kapot en in de winkel werd aangeraden om naar Dynafix te versturen. Vervolgens krijg ik aangetekende envelop met gegevens en hoefde ik alleen mijn telefoon er in te doen (zonder batterij en simkaart natuurlijk). Vervolgens is de envelop leeg aangekomen maar is het wel aangetekend verstuurd. Na veel gedonder heb ik 45,- vergoed gekregen. Heel getouwtrek. Ik blijf erbij dat de telefoon gewoon in de envelop zat maar eruit is gehaald door een bekende van Dynafix...

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 18:52

hmm das ook K*t om maar ff zo te zeggen -O-
ik zou een aangetekende brief sturen naar hun dat je je tel terug wilt, en aangifte doen bij de politie.
maar denk niet dat de politie er wat aan gaat doen.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:16

@Kiwi: ik neem aan dat jouw post op mij gericht was?

Ik heb aangifte gedaan en zelfs TNT als Dynafix aansprakelijk gesteld. Van de TNT heb ik uiteindelijk die 45,- retour ontvangen omdat dat de max. uit te keren waarde is als je normaal aangetekend verstuurd. Als je dus dergelijke dingen wilt voorkomen, moet je dus aangetekend versturen met een waarde tot 250,- oid. Heel apart. Maar aangezien de winkel het kant-en-klaar aangaf, heb ik dat gebruikt... jaa... nu zou ik het ook anders doen :D

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 19:54

ah ok :)

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 17:51

nou goed nieuws, ik heb mn telefoon :)
slecht nieuws, der zit gvd geen simkaart bij! :(
grr, net weer opgebelt, vroegen ze moeten we m opsturen, of dat ik morgen naar de winkel ga en daar eentje krijg, ze hadden een aantekening gemaakt zeiden ze.

nu ga k morgen naar de winkel toe, en hopen dat ze niet weer tegen me zitten te liegen :(

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:25

Ik zou ook even naar de winkel gaan, dan kunnen ze 'm je persoonlijk overhandigen. En geen stap over de drempel huiswaarts zonder simkaart!

Succes!

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:03

Ceasar dan heb je geluk gehad ik heb nooit wat vergoed gekregen toen ik me tel had opgestuurd.

Zeker naar de winkel gaan en idd niet eerder weg voordat je de simkaart heb

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:59

En heb je je simkaartje al gekregen?