Maar dat is onbetaalbaar bij een hoop supermarkten
!Wie weet of je het ergens wél betaalbaar kan kopen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
Gesneden fruit is nou eenmaal duurder..
Bonechi_ schreef:Ik denk dat de makkelijkste oplossing toch is om het fruit vers te halen en zelf even een paar minuutjes uit te trekken om het schoon te maken. Wie de luxe wil dat een ander dat doet, betaalt daarvoor...
Equidea schreef:Niet alleen dat hoor, het is gewoon makkelijk voor bijv school, en wanneer je geen ruimte hebt voor je complete watermeloen en ander fruit.
Equidea schreef:Niet alleen dat hoor, het is gewoon makkelijk voor bijv school, en wanneer je geen ruimte hebt voor je complete watermeloen en ander fruit.
Ik zie je nu in gedachten met een enorme watermeloen onder je arm rondsjouwen. 

katiavl schreef:Gesneden fruit is altijd duur inderdaad, gisteren heb ik 1.5 euro voor een gesneden appel betaald.![]()
Enigste oplossing is zelf snijden, en kleiner fruit kiezen denk ik

erleyne schreef:Gewoon zelf snijden is de oplossing. Koop een paar tupperware bakjes, stukjes fruit er in en dan een beetje citroen/sinasappelsap erbij tegen het oxideren. Zo doe ik het zelf ook. Ik koop heel vaak een verse ananas ( was deze week 0.99 bij de Lidl! ), snijden is een beetje een karwei,maar dat doe ik alvast op zondag. Dan in een weckpot met sinasappelsap een paar dagen in de koelkast. Heerlijk!
) 
IndianLady schreef:TS je kan natuurlijk ook kleine meloentjes kopen en sorry 1 euro 50 voor 1 appeltje en dan nog gesneden ook?
Jee je zal wel moe worden van je werk dat je niet eens een appeltje kan schillen tijdens je lunch
Ik snij in het vervolg in ieder geval mijn fruit wel zelf, inderdaad sinaasappelsap erbij en klaar.