Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DaanxBien schreef:Ik heb een vriendin die 2 kinderen heeft , Maar beide zitten in pleegzorg want een paar jaar geleden ging het niet goed met haar.

Cayenne schreef:DaanxBien schreef:Ik heb een vriendin die 2 kinderen heeft , Maar beide zitten in pleegzorg want een paar jaar geleden ging het niet goed met haar.
Wanneer het nu wel goed met haar gaat en ze heeft een lieve vriend/man, dan zie ik het probleem niet zo?
Je schrijft zelf dat de problemen van jaren geleden zijn.
Citaat:Als de kinderen er zijn dan merk ik dat ze zich veel aan ze stoort en ze afsnauwt en er een beetje ruzie en discussies tussen hun komt.. Ze kan de situatie dan voor het mooie even niet aan... En is dan ook best blij dat ze einde vd dag weer vertrekken.
slimmerik schreef:Als moeder zou je alles in het werk moeten stellen de twee uit huis geplaatste kinderen terug te krijgen, vóórdat je nummer 3 de wereld in smijt.
Maar ken zo'n gezin waar nummer 9 een paar weken geleden geboren is. Verwacht dat nummer 9 met een maand of 3 uit huis vertrekt......
dat vind ik echt niet kunnen. die zou verplicht gesteriliseerd moeten worden. belachelijk slimmerik schreef:Als moeder zou je alles in het werk moeten stellen de twee uit huis geplaatste kinderen terug te krijgen, vóórdat je nummer 3 de wereld in smijt.
suuzepuus schreef:die kleine is 3. ik vind dat geen jaren geleden!
reininglover schreef:Tja, Cayenne, als je de rest van de beginpost leest wordt het misschien wel wat duidelijker. Ze vindt haar EIGEN kinderen blijkbaar een last als ze op bezoek komen..
Wat zou ze dan vinden van een baby die snachts weent, of die regelmatig verschoond moet worden?
Ik zou het je vriendin afraden en bureau Jeugdzorg of een andere instantie (anoniem) melden dat ze weer kinderwensen heeft. Dan kunnen ze misschien haar eigen 2 kinderen terug bij haar in huis plaatsen, zien of ze dan nog zoveel zin heeft in een baby
tessacheyenne schreef:Tja..dit "soort" mensen fokt maar raak en alle ellende wat die kinderen moeten meemaken interessert ze helemaal niets! Niet te geloven dat dit nog kan in Nederland!!!