Ok, het is niet echt dramatisch maar toch vind ik het best heavy.

Ik ben van verzorgpony veranderd en dus ook van stal. Van een kleine stal naar een grote stal. Van alleen een bak om te dressuren en wat springen naar een 20x60 bak, springwei en bos. Van 3x serieus dressuren in de week naar 2x relaxt rijden in het bos of wat springen en basis dressuur.

Tevens ga ik volgende week verhuizen van Leusden naar Achterveld. Zo'n 6 km verderop. Andere buurt, andere mensen en dus een heel ander huisje. Ik woon nu nog vrij klein, geen slaapkamer en geen balkon of tuin. En ik heb in mijn nieuwe huisje een slaapkamer erbij en een tuin van ongeveer 9 m diep.
En ik neem er een 3e poes bij.

Hopelijk vinden Alexis en Nuray het ook zo leuk.

En als klap op de vuurpijl ga ik 1 augustus ergens anders beginnen. Na 8 jaar bij de Hema gewerk te hebben ga ik nu voor een schoonmaak bedrijf werken. Ook gewoon 37 uur en een bedrijfsauto om van A naar B te komen. Collega ken ik al want daarmee heb ik op een westernstal gewerkt. Het is dus ook compleet ander werk. Geen idee of hoe lang ik daar blijf maar ik wilde wat anders en dit kwam toevallig op mijn pad.
Krijg een contract dus ook zekerheid.Al met al dus best allemaal veranderingen...ik vind het best spannend allmaal maar wel heel leuk.
Ik zat best vastgeroest in mijn baan en de rest van mijn leventje, het ging allemaal automatisch. En dat werd een sleur. Nu kijk ik echt uit naar de komende tijd. Ik wil mijn cursus Engels voor gevorderden afmaken en gaan sporten en gezonder gaan eten. Ik ga lekker een klein weekje naar Londen met twee lieve Bokkers en in september nog 3 dagen met een lief dinnetje naar Disney.Ik ben benieuwd wat de komende tijd zal brengen.