Zelf ben ik 18, en net klaar met het Atheneum. Mijn vriend is ongeveer 6 jaar ouder, en hij woont al bijna vijf jaar op zichzelf. Ik ga op dit moment iets meer dan 8 maanden met hem, en tot nu toe gaat het echt super (van het leeftijdsverschil is weinig te merken in ieder geval
). We hebben het ontzettend leuk samen, altijd erg gezellig, maar als er iets is of ik zit ergens mee kan ik ook altijd bij hem terecht (en andersom natuurlijk
). Kortom, we kunnen ook nog eens erg goed praten en we zitten op een lijn
:) Nu slaap ik meestal drie nachten per week daar, en we zien elkaar ook veel.Nu ga ik volgend jaar studeren in de stad waar hij nu al woont (hij woont nu ook niet ver van mij af hoor, ik woon maar een stadje verderop
), en denken we erover om samen te gaan wonen, dus dan zou ik bij hem intrekken. Dit zou dan over een aantal maanden zijn, als wij bijna een jaar bij elkaar zijn dus
Op dit moment denk ik dat ik het erg graag wil, het lijkt me heerlijk om lekker ons plekje samen te hebben. Ik besef echter wel dat we met veel dingen rekening moeten houden, en dat er ongetwijfeld ook wel kleine irritaties zullen ontstaan. Nu ben ik wel erg benieuwd naar ervaringen van andere, dus kom maar op
! Voor adviezen naar mij toe sta ik ook open natuurlijk, misschien nog wat wijze raad van andere bokkers
) meenemen. De inrichting van het appartementje staat me verder wel aan hoor
Een gezamenlijke rekening wil ik nog niet, omdat hij zoveel meer verdient dan ik en ik wil er wel een beetje oog voor hebben wat van mij is.. Ik wil niet het geld waarvoor hij hard heeft gewerkt spenderen aan het zevende paar pumps, ik wil dan gewoon zelf zien dat ik die maand wat over heb om wat leuks voor mezelf voor te kopen