ik weet niet wat te doen (liefde)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

ik weet niet wat te doen (liefde)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:26

hoi,

ik zit met een geweldig ei die ik kwijt moet, maar niemand die mij kan helpen.
het begon 5 jaar geleden. ik verhuis naar belgië en ik stap hier op de bus. zit er een jonge chauffeur achter het stuur, niet echt knap en een aantal kilo te zwaar, maar iets gaf mij de kriebels. ik wilde hem vaker en vaker als chauffeur en ook de kriebels werden erger. ik dacht dat het wel snel weer over zou gaan ( ik was destijds 16 jaar en nogal gevoelens tegenover mannen). de kriebels bleven echter, maar meer werd het niet. ik heb intussen verschillende relaties gehad en toch blijven de kriebels komen. mijn huidige vriend is hiervan op de hoogte maar nu na 5 jaar lijken mijn gevoelens toch sterker te worden.

het grootste probleem is dat het wederzijds is waarschijnlijk. ik ben gewaarschuwd voor zijn temperament. het is een kroaat en die schijnen nogal fel te kunnen zijn. ik heb nog altijd geen woord tegen hem gezegd enkel goedendag.

ik weet gewoon geen raad met mezelf. zodra ik mijn ogen dicht doe zie ik hem, zodra ik iets dat met bussen te maken heeft zie of hoor denk ik aan hem. moet ik nu gewoon op hem afstappen of afwachten?

sorry voor het (warrige) verhaal maar ik moest het kwijt.

Anoniem

Re: ik weet niet wat te doen (liefde)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:28

5 jaar, wel kriebels en nog nooit een woord tegen hem gezegd?! :+ Sorry, maar dat vind ik dan echt raarrr... Maar als je hem na die 5 jaar nog steeds zo geweldig vindt, dan zou ik er zeker werk van maken..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:29

Ik heb met verschillende kroaaten gewerkt. Ze hebben aardig temperament maar een piepklein hartje.

Hoe lang ben je al samen met je huidige vriend? Wil je het risico nemen de relatie die je nu hebt weg te gooien? Ik denk dat de tweede vraag de belangrijkste vraag is die je jezelf moet stellen op het moment. Succes met je keuze!

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:30

ik lees in je profiel dat je al 2 kids hebt... ik zou denk ik, even alles op een rijtje zetten en wat je wilt in de toekomst en of hij bij dat plaatje hoort enz

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:32

Ik zou zeggen: hou het lekker bij kriebels.
Kriebels zijn heel fijn om te hebben, maar je hebt werkelijk geen idee hoe deze persoon is en of hij wel zo geschikt voor je is nadat je meer dan 1 woord met hem gewisselt hebt. Het enige wat je hebt is lichamelijke aantrekkingskracht. Geestelijk weet je niet want je kent m niet.

Laat hem lekker een 'lustobject' blijven...

Viora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:34

Ik zou denk ik niet je huidige relatie opgeven hoor een man waar je zelfs nog nooit een woord mee hebt gewisseld.. Straks valt hij heel erg tegen, maar dan kan je niet meer terug.

Ik zou het gewoon bij die kriebels laten en ze een beetje negeren..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:37

hmmm liefde is lastig heb er zelf ook last van!
alles op een rijtje zetten wat je nu precies wilt

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:38

patserke schreef:
ik lees in je profiel dat je al 2 kids hebt... ik zou denk ik, even alles op een rijtje zetten en wat je wilt in de toekomst en of hij bij dat plaatje hoort enz

En ik las ook dat je verloofd ben, dat ben je natuurlijk niet voor niks ;)
Ik zou het denk ik ook niet allemaal op het spel zetten..
Misschien is het ook beter om hem zo min mogelijk tegen te komen, dat proberen in ieder geval en inderdaad je gevoelens negeren.
Succes in ieder geval!

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:39

Wat zegt je vriend hiervan?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:42

@Relaxed > ik heb gewoon nooit de stap durven zetten.
@mo_van_dijk en patserke > wij zijn nu 4 maanden samen, maar mijn kinderen accepteren hem niet zoals ik het graag zou zien. ze vinden hem wel leuk maar niet voor langer als af en toe een paar uurtjes. terwijl de buschauffeur bij mijn zoontje heel goed ligt. die 2 komen dus wel overeen alleen ik klap altijd dicht.
@Iris82 > ik zou hem wel graag willen leren kennen. maar weet niet hoe ik het aan moet pakken
@Jeaulijn > die verloving is al een lange tijd uit, moet het alleen nog veranderen :o
@Samm > die vindt dat het mijn keuze is. hij weet ervan en hij kent zoran. collega op de bus.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:47

Weet je zeker dat je buschauffeur niet een soort prins op het witte paard is geworden?
Een perfect iemand die op je wacht,die je komt redden,waardoor alles beter wordt?
Een soort fantasie over iets dat ooit kan komen?
En zodra je hem aanspreekt,deze fantasie verstoord kan worden door een negatief antwoord?

Weet niet of het zozeer met deze jongen te maken heeft,danwel met je eigen vliegerige hart. ;) :=

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:50

Oo oke, sorry!

Maar goed, het blijft wel een erg moeilijke situatie. Je weet nu wat je hebt en je weet niet hoe het anders gaat worden.
Denk dat je voor jezelf alles erg goed op een rijtje moet zetten voor je impulsieve keuzes gaat maken. Is je relatie goed en wil je er aan werken e.d.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:56

ik weet dat het zo misschien overkomt, maar het is geen fanatsie prins achtig iets. de lichamelijke aantrekkingskracht is wederzijds daar ben ik vrij zeker zijn. hij geeft voldoende tekens daarvoor. vanmorgen bijvoorbeeld. we stonden samen aan de eindhalte te wachten op de bus. hij moest aflossen en ik naar huis. dan komt hij vlakbij staan, staan kijken maar niks zeggen. ik heb het idee dat hij net zo verlegen is als ik, wat deze kwestie betreft

ik weet wel het een en ander over van vrienden die bij dezelfde lijn rijden. en dat spreekt mij ook aan.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:57

Jeaulijn schreef:
Oo oke, sorry!

Maar goed, het blijft wel een erg moeilijke situatie. Je weet nu wat je hebt en je weet niet hoe het anders gaat worden.
Denk dat je voor jezelf alles erg goed op een rijtje moet zetten voor je impulsieve keuzes gaat maken. Is je relatie goed en wil je er aan werken e.d.

het probleem is dat het met de relatie momenteel niet goed gaat. spanningen door de kinderen en dergelijke

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:10

Tja als je deze ideen hebt gaat je relatie idd niet goed, ik zal hier dan ook niet mee doorgaan. Dit is natuurlijk van mij kant heel makkelijk gezegt ik sta niet in jou schoenen maar waarom aanmodderen als je zelf al weet dat het eigenlijk niet degene is die je wil.
Je leeft maar 1 keer dus ga erachteraan en kijk of het allemaal echt zo is wat je ervan hoopt te verwachten. ;)

Wat ik niet snap van je vriend dat hij zo cool is en zegt dat het jou keuze is terwijl jij de hele dag aan zijn collega denkt :?
Als ik hem was had ik er dan zelf een punt achter gezet.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 16:13

hij wist het al voor de relatie begon. alleen hoopte hij te bereiken dat de kriebels verdwenen. het was gelukt tot de spanningen kwamen tussen ons en intussen zijn de vlinders er weer. ontlopen kan ik hem niet. ik moet 4 keer per dag de bus nemen en het is de enigste verbinding bij ons waar hij mee rijd

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:18

En je hebt nog nooit met de buschauffeur gesproken?

Straks begint hij te praten, schrik je je rot!

Ik zou eens even goed bij mezelf nadenken waarom ik de buschauffeur leuk vind en dan desnoods actie ondernemen of mezelf een keer over het gevoel heen zetten.

Miss romantiseer je het hele gebeuren wel te veel.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:25

dat gaat waarschijnlijk een flinke domper worden.
Het menselijk lichaam reageert op feromoon van het andere geslacht, maar alleen als jullie imuumsysteem erg van elkaar afwijkt.
Dit is nodig om sterke kinderen op de wereld te kunnen zetten die bestand zijn tegen een breed spectrum van ziektes.
Niets meer en niets minder,
Grote kans dat jullie verder voor geen meter bij elkaar zullen passen, (hoeveel mensen zijn de ware voor je, op 6 miljard...)

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:00

Equidea schreef:
Het menselijk lichaam reageert op feromoon van het andere geslacht, maar alleen als jullie imuumsysteem erg van elkaar afwijkt.

En daar is nou nog geen enkel hard wetenschappelijk bewijs voor geleverd, noch voor aanwezigheid van feromonen, noch voor de immuunsysteemtheorie :+
Ben 't wel érg eens met je stelling dat het waarschijnlijk flink gaat tegenvallen... :)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:52

hoelang zien jullie elkaar al dan want je zegt vanaf je 16e..

en ik kon het niet laten maar Dont mess with the Zoran hahahahaha

edit: sorry flauw grapje

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:13

Ik vind het een beetje raar als ik eerlijk ben, vooral omdat je nog geen woord met hem hebt gewisseld..
Ik weet niet hoe je situatie verder is, maar ik las dat je kinderen hebt enz. Weet niet of je op dit moment een vriend/man hebt? Zo ja dan zal ik het erbij houden en er verder niks mee doen, zo zet je (miss) je hele relatie op spel en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is?
Sorry als ik het een en het ander niet begrijp, maar ik heb je verhaal even vlug doorgelezen omdat ik zo moet gaan..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:56

patserke schreef:

Is het niet.. Zohan? :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:11

NonaWen schreef:
patserke schreef:

Is het niet.. Zohan? :')

Idd, slechtste film ooit ofzo :')

TS, mag ik vragen hoe oud hij is? Aangezien je nu 21 bent. Ik denk persoonlijk dat je het niet moet overhaasten. Leer hem eerst kennen en misschien verdwijnen de kriebels dan ofwel wordt duidelijk dat dit de misschien toch wel die ene is.
Maar stap 1: Spreek hem eens aan ;)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:13

jawel maar hij heet toch zoran;)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:25

Whaha :') ja ik heb m niet gezien.. vond m te slecht