Bikini's voor grotere bovenkant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesD

Bikini's voor grotere bovenkant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 17:15

Wie kent het nog meer? Het leed dat grote cupmaat heet :P

Voor het eerst is het dit jaar eigenlijk moeilijk voor me, vorig jaar (toen was ik 15) viel het me nog niet op dat ze zo groot waren, dit jaar past niets me meer en die triangelbikini's met dunne touwtjes staan gewoon belachelijk.

Dan zie ik een leuke bikini op internet, helemaal verliefd, kijk ik bij de maten en dan zie ik C als uiterste en iedere keer hoop ik 'Kan het nog? Voor deze ene keer? Zou deze misschien wel goed uitvallen? Of al die andere C's misschien gewoon klein?' Maar nee hoor, dan komt mn verstand weer om de hoek en spreek ik mezelf toe: Marloes, laat je niet verleiden, je weet dat je een kleine D nu hebt!

Het hele jaar door ben ik blij met mijn maat, maar nu ik een bikini aan moet, vind ik het vervelend. Ten eerste staan niet alle bikini's, ten tweede is er weinig in je maat en ten derde wil ik niet op het strand lopen alsof ik in mn BH loop. En ojah, als je niet kan mix&matchen wordt het vaak ook drama, want m'n kont komt niet overeen met mn cupmaat, haha.

Waar kopen jullie je bikini's? En in wat voor soort lopen jullie het liefst rond? Nog handige tips?
En heb jij al een leuke nieuwe gekocht?

Praat gezellig mee, voel ik me niet zo eenzaam! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:15

Volgensmij is hier een topic over, ik ga even zoeken voor je ;)
Edit: --> [MW] Grotere borsten
Gaat over alle problemen die dames met een grotere cupmaat tegenkomen. Zij hebben vast ook tips voor je voor een leuke bikini :)

MarloesD

Re: Bikini's voor grotere bovenkant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 17:17

Ik had alleen topics over grote bovenkant/kleine bovenkant en bikini's apart gevonden, maar niets gecombineerd en dat is eigenlijk waar ik graag ervaringen mee wil delen. Als je er 1 vindt, graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:19

Oke, dat weet ik niet in elk geval.
Maar bij de dames in het topic wat ik net aangaf kan je in elk geval je vragen stellen. Zij willen je vast helpen. (gaat daar ook vaak genoeg over bikini's!)

Rinne76

Marlies Dekkers heeft een geweldige pasvorm en heeft grote cupmaten.
De boven en onderkant zijn los verkrijgbaar.
Ze zijn helaas wel behoorlijk prijzig.

Yinka

Meld zich -O- Ik heb een grote cup C...

Vervolgens kom ik allemaal hele gave... triangel bikini's tegen >;)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:20

Zelfde probleem ;) ga opzoek naar halter bikikni's. Die van O neill en protest zitten bij mij meestal goed... Zelfde idee als triangle bikini's maar dan breder, dus iets meer ondersteuning :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:22

E- cup :')

maar heb met push up nodig.. nergens te vinden in een leuk kleurtje of modelletje ;(

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:31

Push-up, dat vind ik helemaal vervelend :')

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:34

Ik heb bij de Hema vorig jaar een hele leuke bikini gekocht met D-cup, misschien kan je daar kijken? :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:34

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:36

ik heb ook een D, en ga dan via wehkamp zoeken. En dan vind ik genoeg :).

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:40

Ik moet zeggen dat ik ook een kleine D/grote C heb.. maar triagelbikini's passen mij prima. Heb er een van protest en een van o'neill.. die passen prima.

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 17:45

@ Tootz en Anne: Ik heb er ook 1 van protest, echt een prachtige, maar die is nu te klein geworden (komt er aan de zijkant uit, haha).

@ Katja, Hermelijn en Weissjee: bedankt voor de tips, ik ga even rondneuzen!

Dragen jullie weleens zo'n BH-bikini? En die halterbikini's met beugel van de H&M, hebben jullie daar ervaring mee?

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:04

Ik heb er meerdere van de h&m, maatje 42 (en t broekje maat 36 haha), die passen wel.
Gewoon traingel of bandeau zelfs.
Heb een D en er valt prima mee te zwemmen, rennen oid is natuurlijk een ander verhaal.

Zo'n beha achtige bikinis vind ik persoonlijk vreselijk want zodra je in t water springt klappen die op :P en dan heb je niks meer aan haha.

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 18:24

Haha, dat ken ik, maar wist niet dat die dingen dat ook deden. Ken het namelijk wel dat als ik in het water spring, dat dan opeens mn topje alleen nog aan mn nek hangt. Dus ik check het altijd onderwater alvast. Altijd hopen dat er geen kleine jongetjes rondzwemmen met duikbrillen op :P

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:51

Feetje: als jij maat 42 koopt, vallen ze dan niet veel te ruim uit aan de sluiting? Aangezien mijn bovenmaat 75 is en mijn cupmaat E

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:52

Met een budget van boven de 50 zou ik eens bij wat duurdere merken kijken, Esprit heeft soms ook leuke maar vind ze mij totaal niet staan. Freya is een leuk merk om eens te kijken voor een bikini!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:09

daisies schreef:
Met een budget van boven de 50 zou ik eens bij wat duurdere merken kijken, Esprit heeft soms ook leuke maar vind ze mij totaal niet staan. Freya is een leuk merk om eens te kijken voor een bikini!

Bedankt voor de tip :j

Afbeelding
Deze is leuk 8-) en er zijn best veel winkels in de buurt die het merk verkopen, dus ik ga zaterdag even op bikini jacht O:)

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:33

Bij een lingeriezaak is er in een D-cup best wat leuks te vinden hoor, ook bovenkant en onderkant apart. Daar ben ik zelfs met mijn F-cup geslaagd :=
Ze kunnen je daar ook erg goed helpen aan iets wat goed past! Maar het kost helaas ook nogal wat...

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:37

reininglover schreef:
Feetje: als jij maat 42 koopt, vallen ze dan niet veel te ruim uit aan de sluiting? Aangezien mijn bovenmaat 75 is en mijn cupmaat E

De sluiting bij h&m bikinis zijn meestal gewoon van die touwtjes dus je kunt ze gewoon vastknopen zo strak als je wilt.
Als het met een "clipjes" sluiting is is het inderdaad een ander verhaal, maar die heb ik dus niet.
Ik heb ook 75 bovenmaat maar dat gaat dus wel, alleen heb je dan gewoon veel touwtje over zeg maar :D

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:08

Denk je dat een H&M bikini enige stevigheid bied? Ik kan me er serieus aan ergeren dat mensen dat willen kopen. Oke als extra bikini voor erbij. Maar koop een goede bikini, want stevigheid is echt belangrijk :)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:09

Yinka schreef:
daisies schreef:

Bedankt voor de tip :j

Afbeelding
Deze is leuk 8-) en er zijn best veel winkels in de buurt die het merk verkopen, dus ik ga zaterdag even op bikini jacht O:)

De bikini's zijn echt aan te raden, ik en mijn zus hebben beide een Freya bikini en je betaalt wel meer dan gemiddeld maar het is het zeker waard. Degelijke bikini's die tenminste niet zo ordinair zijn

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:13

Wat is eigenlijk triagel- en halterbikini? :o Ik noem ze altijd gewoon een bikini.

Ik heb ook problemen met de bikini's kopen. De gewone bikini's bedekken mijn borsten al te vaak onvoldoende en zelfs als ik maat 40 pak, maar dan is een rugband weer te ruim. :( Ik heb namelijk 70 D. Ik ben soms jaloers op de meiden met kleinere borsten. Die kunnen overal eentje scoren als ze willen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:15

70D is echt overal te koop, loop eens een wat duurdere winkel binnen. En zelfs bij Livera & hunkemoller kan je zo een D krijgen