Voor het eerst is het dit jaar eigenlijk moeilijk voor me, vorig jaar (toen was ik 15) viel het me nog niet op dat ze zo groot waren, dit jaar past niets me meer en die triangelbikini's met dunne touwtjes staan gewoon belachelijk.
Dan zie ik een leuke bikini op internet, helemaal verliefd, kijk ik bij de maten en dan zie ik C als uiterste en iedere keer hoop ik 'Kan het nog? Voor deze ene keer? Zou deze misschien wel goed uitvallen? Of al die andere C's misschien gewoon klein?' Maar nee hoor, dan komt mn verstand weer om de hoek en spreek ik mezelf toe: Marloes, laat je niet verleiden, je weet dat je een kleine D nu hebt!
Het hele jaar door ben ik blij met mijn maat, maar nu ik een bikini aan moet, vind ik het vervelend. Ten eerste staan niet alle bikini's, ten tweede is er weinig in je maat en ten derde wil ik niet op het strand lopen alsof ik in mn BH loop. En ojah, als je niet kan mix&matchen wordt het vaak ook drama, want m'n kont komt niet overeen met mn cupmaat, haha.
Waar kopen jullie je bikini's? En in wat voor soort lopen jullie het liefst rond? Nog handige tips?
En heb jij al een leuke nieuwe gekocht?
Praat gezellig mee, voel ik me niet zo eenzaam!

Ik heb een grote cup C...

en er zijn best veel winkels in de buurt die het merk verkopen, dus ik ga zaterdag even op bikini jacht
Ik noem ze altijd gewoon een bikini.
Ik heb namelijk 70 D. Ik ben soms jaloers op de meiden met kleinere borsten. Die kunnen overal eentje scoren als ze willen.