Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Hier zijn al zo ontzettend veel topics over geweest alleen vind ik deze wel een discriminderend tintje hebben, jammer.
[LZP] Voor een dubbeltje op de eerste rij..zucht...
Wees blij dat iemand je van jou rommel af wil helpen

Chiqa schreef:Hier zijn al zo ontzettend veel topics over geweest alleen vind ik deze wel een discriminderend tintje hebben, jammer.
[LZP] Voor een dubbeltje op de eerste rij..zucht...
Wees blij dat iemand je van jou rommel af wil helpen
MarloesDijs schreef:Laat ze het bedrag overmaken, zeg dat je de spullen opstuurt en verplaats dan snel het bedrag naar een andere bankrekening![]()
Oke, keep on dreaming Marloes, haha.
AnoukB schreef:Ja een vriendin van mij heeft dat met haar telefoon ook gehad. Hun boden een flink bedrag en zij trapte daar natuurlijk in! Hun maakte netjes het geld over, zij stuurt die telefoon op..
En 2 dagen later wat het geld weer terug geboekt naar hun eigen rekening.
Dus zodra je ooit een belachelijk hoog bod krijgt op datgene wat je te koop hebt staan moet je je altijd afvragen of dat wel veilig is.
Niemand bied in deze tijd van het jaar meteen zo hoog!
gelijk nadat het er op stond..AnoukB schreef:Ja een vriendin van mij heeft dat met haar telefoon ook gehad. Hun boden een flink bedrag en zij trapte daar natuurlijk in! Hun maakte netjes het geld over, zij stuurt die telefoon op..
En 2 dagen later wat het geld weer terug geboekt naar hun eigen rekening.
Dus zodra je ooit een belachelijk hoog bod krijgt op datgene wat je te koop hebt staan moet je je altijd afvragen of dat wel veilig is.
Niemand bied in deze tijd van het jaar meteen zo hoog!
Dat kan helemaal niet. Alleen als je via automatische incasso betaald kan je het terugboeken.