Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Imago01 schreef:Vrienden van me beginnen het flink zat te worden en er komt een moment dat ik die niet meer kan tegenhouden en dingen uit de hand gaan lopen…
(als ik heel bokt over mij heen krijg: sorry maar on-topic blijven graag aanvallen mogen ook via PB) 

). Hij gaat al jouw aantijgingen natuurlijk ontkennen maar misschien is er toch wat twijfel gezaaid en je hebt dan in ieder geval duidelijk gemaakt dat je van zijn negatieve aandacht niet gediend bent.
. Misschien kun je dat proberen?Imago01 schreef:Woningruil zal ik gaan proberen, hoewel ik mezelf weinig kans geef omdat ik maar een klein huisje te bieden heb en eigenlijk 'meer' zoek. (2 slaapkamers, wat grotere woonkamer en een keuken die je ook echt als zodanig kunt omschrijven..).
Maar, wie niet waagt, die niet wint...
..
Maflinger_S schreef:De suggestie van Storm76 klinkt goed.
Woont je ex nu trouwens alleen of samen met zijn nieuwe vriendin in dat huis? In dat laatste geval is aanbellen, naar binnen stormen en eens flink tegen hem uitvaren in haar bijzijn misschien ook een optie. (Als je zeker weet dat zij ook thuis is dus.) Weet zij gelijk weer wat voor vlees ze in de kuip heeft en kan ze hem misschien een beetje de goede kant op duwen (zou ik wel doen als je geliefde blijkbaar nog zo bezig is met zijn ex). Hij gaat al jouw aantijgingen natuurlijk ontkennen maar misschien is er toch wat twijfel gezaaid en je hebt dan in ieder geval duidelijk gemaakt dat je van zijn negatieve aandacht niet gediend bent.