Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
), maar als ik zou mogen kiezen zou ik gaan voor 1 met een hard dak (zoals de peugeot 206). Niet alleen voor de grapjassen die hem stuk steken (of een foutje van jezelf
), maar ook voor de warmte en misschien het geluid (ik heb in een renault megane gereden, maar dat maakte best wel een herrie).
DyMarvel schreef:Vuyatela uit nieuwsgierigheid welke cabrio met hardtop heb jij dan?
Mazda MX 5 vind ik ok erg leuk. Waarom rijd je er niet zo vaak meer in heeft dit te maken met conmfor?
rebati schreef:Ik heb een carbio gereden, een golf 3.
Ik wil er nooooit meer 1,dak was lek, en kon niet gemaakt worden,ja dan zou er een heel nieuw dak op moeten, want de strip van het raam aan de zijkant viel net verkeerd.
lejo schreef:Dit zijn ook wel de meest beruchte cabriotjes geloof ik![]()
enig om te zien, maar niet ideaal gebouwd.

lejo schreef:en je moet er altijd rekening mee houden...de levensduur van een softtop is niet zo lang als van een hardtop en nog veel minder dan van een gewoon dak. en kapot is meestal kapot.
En kapot is kapot? ook onzin, ik heb al 6 jaar een scheur in de hoekjes zitten, scheurt niet verder en vormt geen belemmering.lejo schreef:kunststof softtop is al weer beter (mag ook door de wasstraat als bijkomend voordeel)
Ik denk dat je eerst even je met verdiepen in een cabrio voordat je dingen gaat lopen beweren die van geen kant kloppen. DyMarvel schreef:Vuyatela uit nieuwsgierigheid welke cabrio met hardtop heb jij dan?
Mazda MX 5 vind ik ok erg leuk. Waarom rijd je er niet zo vaak meer in heeft dit te maken met conmfor?
in Roland garros versie...helemaal verliefd op zn groene kleurtje en bruine lederen zeteltjes
Chiqa schreef:Bullshit, heb verschillende MK3s in mn vriendenkring zitten, dé ideale cabrioauto
Warm in de winter, wel iets rijgeluiden maar absoluut water en winddicht.
Nooit geen last van beslagen ruiten of lekkage.
>Ik heb er geen klachten over, maar wel de gene waar je de meeste klachten over kunt terug vinden
dakkie van mijn auto zit er al weer 12 jaar op, dus kort mee?En kapot is kapot? ook onzin, ik heb al 6 jaar een scheur in de hoekjes zitten, scheurt niet verder en vormt geen belemmering.
>Maar hij is nog steeds wel kapot en als iets kapot is willen sommige mensen het gewoon uit principe weer heel hebben.
En iedereen begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat een dak van (kunst)stof schadegevoeliger is dan een dak van 'metaal' en dus automatisch gemiddeld een kortere levensduur heeft. Ook al zijn er zat mensen die geluk hebben en hij gaat niet kapot. Al die wel kapotten halen het gemiddelde flink omlaag
Ik zou hem zelf bij een scheur wél laten vervangen.
Kunstofdak mag NIEt in de wasstraatIk denk dat je eerst even je met verdiepen in een cabrio voordat je dingen gaat lopen beweren die van geen kant kloppen.
>Die van ons gaat al jaren door de wasstraat; staat ook explicies in het boekje vermeld dat het WEL mag!