En dan bedoel ik; 5 kilo afvallen omdat je door de vlinders in je buik geen hap meer door je keel krijgt?
Echt de hele dag, elke minuut, aan diegene denken?
Ik nu 1 keer, en moet zeggen dat ik t soms best mis

*handige manier ook om af te vallen..
* Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

*
. Het was wel vervelend afgelopen met die jongen, maar dat heeft niks te maken met het feit dat ik nooit meer zo van een andere jongen gehouden heb..Iig niet zolang als bij hem
In 1,5 week welteverstaan, want dat was toch wel de periode met een hoop onzekerheid: hij was nog bezet, we voelden iets voor elkaar, maat wat zou hij gaan doen?
Maar goed ook, want je zo verliefd en onzeker voelen is écht niet goed voor je lichaam volgens mij 

!
Ik vond/vind hem zo'n toffe peer, echt waar. Het enige dat ik wilde was bij hem zijn.
eigenlijk is verliefd zijn écht een ziekte.. Inderdaad, ja heb het één keer gehad, ben helaas ook als een baksteen naar beneden gevallen waardoor de kilo's er gelijk weer aanzaten met al dat chocolade&drank om mijn verdriet te verdrinken, haha

vreselijk ik wil niet meer verliefd zijn!

)
Zelfs zo erg dat toen het niet beantwoord werd, ik er wekenlang/maandenlang verdrietig om was (huilbuien, ruziemaken met diegene, niets meer willen). Gelukkig werd het ook een paar keer wel beantwoord en toen was ik diep en diep gelukkig
'De wereld kan vergaan, maar wij twee blijven bestaan'-idee.

Mloes schreef:Ik eet altijd. En als ik verliefd ben nog meer dan normaal![]()
Moet wel zeggen dat ik, bijv de avond van DE date, geen hap meer door mn keel kon krijgen van de zenuwen. Maar de dagen eromheen.. Pff, zijn heel wat koekjes gegeten hier!

en het heeft maanden geduurd! Ondertussen houden we superveel van elkaar en dat gevoel is ook fantastisch
. 

. Heel erg irrationeel :p. Met het eten valt het wel mee, eet nog zat
. Wel gieren de vlinders door mijn buik en is het met de concentratie niet zo best
. Maar het blijft een heerlijk gevoel
.