Zit ik net tv te kijken springt de stroom uit, ruik ik een heel vreemd luchtje en begint de tv ineens te roken.... ( mini-vlammetje binnenin )
Hmmm, gatver, kost weer een hoop geld....
...Wilde het even kwijt....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
...
Helpt dan ook een beetje mee
lindatje schreef:Helaas kan je de modere tv's niet van standby af halen. Heb hem dus maar in zo'n stekkerblok gestoken die je aan en uit kan zetten, ik hou niet van apparaten die niet helemaal uit kunnenEn stel je voor dat je er idd niet bij was...
?

Lein_ schreef:Verschilt per type denk ik?
Wij hebben n nieuwe superdeluxe en die heeft gewoon n klikkertje.. Ik zet m altijd uit, zowel op mn kamer als beneden.
Maar wel slim hoor om zo'n blok te halen!!
Plus dat als je je dvd etc.derin doet het je stroom scheelt
Wat schrikken zeg, en idd misschien vind je via marktplaats wel een leuk tvtje..
Tinky12 schreef:Heb er als het goed is nog een staan...mag je zo ophalen
Smart schreef:Tinky12 schreef:Heb er als het goed is nog een staan...mag je zo ophalen
Dit vind ik zo ontzettend lief...!!!! Echt heel gaaaf...!!!!
Ik heb je inmiddels een pb terug gestuurd....
Ouders zijn erg schappelijk geweest... Broer heeft een nieuwe woning en krijgt een nieuwe wasmachine van ze en ik belde ze dus net en omdat dit nu gebeurd is krijg ik van hun een nieuwe tv...!!! Lief...

...
)
moet zeggen dat ik dat zelf ook 3x niks vind!lindatje schreef:Helaas kan je de modere tv's niet van standby af halen. Heb hem dus maar in zo'n stekkerblok gestoken die je aan en uit kan zetten, ik hou niet van apparaten die niet helemaal uit kunnenEn stel je voor dat je er idd niet bij was...