Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben zelf ook een poosje werkzaam geweest in een winkel en kan het inmiddels sneller als de gemiddelde kassiere
Toch vind ik het wel stom dat sommige kassieres het gewoon uberhaupt niet kunnen. dat je dan zegt dat je geld te weinig hebt terug gekeken en dat ze dan minimaal 1 tot 2 minuten nodig hebben om tot de goede bedragen te komen
LimaMambo schreef:ik ben dan geen supermarktcassiere.. maar heb wel een kassa in de winkel waar ik werk..
maar ik tel ook niet terug omdat ik het gewoon NIET KAN![]()
in de periode dat ik aan het terug tellen ben, had ik al 3 andere klanten kunnen helpen
Frouk schreef:LimaMambo schreef:ik ben dan geen supermarktcassiere.. maar heb wel een kassa in de winkel waar ik werk..
in de periode dat ik aan het terug tellen ben, had ik al 3 andere klanten kunnen helpen
terwijl het zo simpel is..
Ik bedoel stel iets is 7.75
die persoon betaald met 20, dan is het 25 cent, 8 euro + 2 euro is 10 euro +10 is 20 euro...
dus krijgt die persoon 12.25 terug.
Ik snap niet waarom mensen dat nou niet kunnen

vind ik prettiger werken
Frouk schreef:LimaMambo schreef:ik ben dan geen supermarktcassiere.. maar heb wel een kassa in de winkel waar ik werk..
die persoon betaald met 20, dan is het 25 cent, 8 euro + 2 euro is 10 euro +10 is 20 euro...
Het is maar waar je je druk om maakt

MarvanTom schreef:Wat is er nou moeilijk aan terugtellen?
Als je dat al niet kan richting klant, hoor je niet thuis bij een kassa!
Ik vind het dus wel dom als je niet kan terugtellen naar wat de klant geeft.
De klant kan controleren wat je terug geeft, maar mag ervan uit gaan dat jij het juiste terug geeft.
LimaMambo schreef:MarvanTom schreef:Wat is er nou moeilijk aan terugtellen?
Als je dat al niet kan richting klant, hoor je niet thuis bij een kassa!
Ik vind het dus wel dom als je niet kan terugtellen naar wat de klant geeft.
De klant kan controleren wat je terug geeft, maar mag ervan uit gaan dat jij het juiste terug geeft.
fijn dat je me dus dom vind..![]()
dus omdat ik beter ben in talen dan in rekenen, vind je mij dom.. omdat ik niet kan terug rekenen?
Elmira schreef:Ik denk dat het weinig met wiskunde te maken heeft. Ik heb altijd 3en en 4en gehad op mijn wiskunde A12 van de Havo, ik heb in het vierde en vijfde jaar géén voldoendes gehaald. Terug tellen geen probleem..