Het begon een paar weken geleden met onderdelen voor de automatische drinkbakken van de paarden. Elke winter vriest er wel iets van een drinkbak kapot en dan halen we even een nieuwe vlotter en klaar is kees.
Dit keer zegt mijn man: zal ik maar meteen een zakje van 3 stuks kopen. Ik zeg: dat is goed.
Blijkt echter het zakje opengescheurd en 1 stuk eruit gehaald te zijn. Prijs wat er op stond was echter voor 3 stuks.
Omdat we nog meer nodig hadden en meteen een louncheset kochten (wat toch best wel indruk maakte), hebben we er verder bij het afrekenen niet op gelet. Thuis aangekomen zagen we dus de volledige prijs voor 3 stuks in rekening gebracht.
Ik zeg: dat moeten we dan maar even melden als we de loucheset ophalen.
Week later louncheset opgehaald. Man is dat natuurlijk helemaal vergeten om dat te melden, want hij heeft het even tussen zijn werkzaamheden door gehaald.....komt hij thuis....zit er een tuinhaard ter waarde van € 600 bij de louncheset. Die was helemaal niet voor ons bedoeld!
De leuning van een stoel van de loucheset zat niet vast. Die hebben we zelf maar vast gezet. Voor een louncheset van € 1000 vond ik dat echter wel heel slecht dat daar helemaal geen kwaliteitscontrole op heeft plaatsgevonden. Dat spul komt zo vanuit Vietnam en de klant moet het zich maar opsoppen (zelf nakijken dus). Ja, ik had er mee terug kunnen gaan, maar dan kon ik wéér 2 keer op en neer rijden.
Woensdag die tuinhaard van €600 dus teruggebracht (kreeg een rozenstruik ter waarde van € 0,75 als bedankje) en van de gelegenheid maar meteen gebruik gemaakt om wat Renske Vers voeding voor de hond mee te nemen. Ze hadden niet alles op voorraad (ik wilde Lam hebben en dat was op) dus zou dat opnieuw besteld worden. Ik bestelde 14 doosjes, zodat ik het een week kon uitproberen.
Ik kom thuis, kijk op de verpakking van de Renske vis...."Te gebruiken tot eind april 09".....nee he....verlopen, al bijna 2 maanden zelfs!
Nou ja, ik moet toch terug voor die 14 pakjes Renske Lam.
Kom ik nu net bij de Boerenbond hebben ze maar 10 pakjes LAM besteld!!
Ik werd niet goed! Rij ik daar extra 10 km voor om dat op te halen. En ik moest ook nog die pakjes vis omruilen! Dus nu kan ik maar 5 dagen uitproberen. Tjeesus zeg! Kan nou werkelijk niks goed gaan daar?
Ik heb woensdag wel 3 keer gezegd , ik wil er 14 hebben, minimaal 14 bestellen he!
Als je toch weet dat iemand al een bestelling heeft lopen, dan koop je toch minimaal een paar pakjes extra!
Mij zien ze er voorlopig niet meer! Ik ga wel naar Aveve in Beek. Daar spaar je tenminste ook nog eens voor korting met je klantenkaart.
).
.
. En toen we eenmaal de plank wilden vastschroeven, toen bleken de schroeven dus te lang te zijn, waardoor mijn man dus door de plank heen schroefde. Wisten we meteen waarom er dus al een gaatje in de plank had gezeten. Dat hadden ze in Vietnam dus ook al gedaan.