studiemeester maakt vriend zwart?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rietje

studiemeester maakt vriend zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 16:46

Wel heb je ooit ;)
Met de examens blijf ik in de studie, net als mijn vriend.
Wou ik gisteren op de lijst gaan kijken op welke plaats hij zat, maar de lijst hing nog niet op.
Zie ik net de studiemeester met het papier lopen en vraag ik dus of ik even mag kijken omdat ik wil weten waar iemand zit.
Zegt hij zo: 'Wie moet je hebben'.
Ik: 'Gewoon iemand, mag ik eens rap..'
hij: 'Wie?'
Ik: 'Nja, T.'
Hij: 'waarom moet je dat weten? die vrijt toch met E.?'
Ik: 'Euhm.. Allang niet meer hoor. Nu met mij'
Hij: (trekt een belachelijk gezicht) 'Echt een stoute jongen!'
Ik: 'Hoezo?'
Hij: 'Wed maar dat hij in september weer een ander heeft!'
Ik: 'Echt niet.. Waarom zeg je dat?'
Hij: 'Wedden?'
Toen ben ik gewoon weggelopen. Vond het namelijk niet zo fijn dat hij doet alsof T. een player is.
Ik begon toen erg te twijfelen, want waar haalt die man het dan? Dus ik dacht dat het misschien maar voor te lachen is.
Ga ik er vandaag weer naartoe, schijnt hij het dus echt te menen. Maar hij laat niet meer veel los. Alleen dat T. blijkbaar strafstudie heeft, maar het mooie is dat T. er zelf niets van weet.
In zijn ogen is T. echt een slechte jongen en had T. wéér strafstudie (het is z'n 3de keer op 5 jaar?!). Hij doet echt of hij er meer van weet en blijft maar heralen dat het zo'n stoute/foute jongen is en dat hij elke maand een ander heeft.
Straks ga ik naar T. toe, maar moet ik er wat van zeggen? Zit hier wel mee dat een leerkracht zich zo kan moeien. Beetje jammer hé?

KiWiKo

Re: studiemeester maakt vriend zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:51

en???????

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 16:58

en wat?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:07

wat wil je hier nu mee?

jij hebt toch niks met een leeraar zijn mening over jouw vriendje te maken? wat kan jou het schelen wat hij van hem vind.......

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:57

ik vind het overigens wel hoogst ongebruikelijk en niet kunnen dat een leerkracht zoiets zegt tegen jou.. Dat gaat hem helemaal niets aan en hij hoort dit soort dingen helemaal niet tegen jou te zeggen. Je zou er zelfs mee naar de directie kunnen stappen denk ik.

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:11

KiWiKo schreef:
wat wil je hier nu mee?

jij hebt toch niks met een leeraar zijn mening over jouw vriendje te maken? wat kan jou het schelen wat hij van hem vind.......

Ik kon er gewoon niet mee lachen dat hij zulke dingen zegt. Hij wilt 'm echt zwart maken bij mij en ik snap niet welke reden hij daarvoor heeft.
Waarschijnlijk kent hij hem helemaal niet

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:12

Frouk schreef:
ik vind het overigens wel hoogst ongebruikelijk en niet kunnen dat een leerkracht zoiets zegt tegen jou.. Dat gaat hem helemaal niets aan en hij hoort dit soort dingen helemaal niet tegen jou te zeggen. Je zou er zelfs mee naar de directie kunnen stappen denk ik.

Ja, zo dacht ik er ook over. Dat zeg je nu toch niet? 'In september heeft hij weer een ander!' (Z'n vorige relatie was ook anderhalf jaar trouwens)
Ik ga niet naar de directie maar zit toch wel met een vervelend gevoel natuurlijk

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:20

Ik vind dit nou niet heel schokkend leerlingen zijn wel erg snel op de teentje getrapt.
Ik zeg stel je niet zo aan!

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:22

Dan ga je samen met T naar de directeur om het te zegguh....

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:23

Docenten horen dit soort dingen gewoon niet tegen leerlingen te zeggen. Oke het is niet het einde van de wereld maar ik vind het niet normaal dat een docent zich met het prive leven van één van zn leerlingen bemoeit en dan ook nog eens openlijk tegen een andere leerling :7

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:24

Ehh... ja dus? :+ Lekker negeren die hap?

Hij hoort het misschien niet te zeggen, maar als hij het zegt dan laat je je toch niet zo kennen? Er zijn wel ergere dingen in het leven. ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:25

Ach kom op TS schrijft dat de leraar hem waarschijnlijk niet eens kent. Gewoon grapje van de beste man.

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:26

@ sporter: Nee, het is ook niet schokkend.
Het is gewoon niet netjes. Is niet een kwestie van 'snel op teentjes getrapt te zijn' vind ik.
@ barvrouwke: ik ben geen klein kind meer hé ;) Directeur heeft wel wat beters te doen
Laatst bijgewerkt door Rietje op 12-06-09 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:26

sporter schreef:
Ach kom op TS schrijft dat de leraar hem waarschijnlijk niet eens kent. Gewoon grapje van de beste man.

Dan vind ik het nogal een rare vorm van humor. Ik zou dit dus echt niet kunnen waarderen/pikken. Waar bemoeit die man zich mee.

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:27

Frouk schreef:
sporter schreef:

Dan vind ik het nogal een rare vorm van humor. Ik zou dit dus echt niet kunnen waarderen/pikken. Waar bemoeit die man zich mee.

Voila, jíj snapt me ;)
Hij kent hem wel, maar niet persoonlijk bedoel ik dan

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:28

Idd, leraren horen dit soort dingen niet te zeggen.. het zijn zijn zaken nou eenmaal niet. Maargoed, verder zou ik me er niet zoveel van aantrekken.. waarsch mag die jou vriend gewoon echt niet en probeert ie 'm zo zwart te maken.
Miss dat je het er wel over kan hebben met je vriend om te vragen of hij weet waarom die zoiets zegt.
Naar de directie stappen zou ik ook niet meteen doen, dat is een beetje overdreven.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:28

Frouk schreef:
sporter schreef:

Ik kan je wel vertellen dat als je over dit soort opmerkingen problemen gaat lopen maken, je het nog heeeeel zwaar gaat krijgen in je leven. :D
En anders moet de TS een klacht indienen bij de rector, kan die ook weer eens lachen.

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:29

Moelie schreef:
Idd, leraren horen dit soort dingen niet te zeggen.. het zijn zijn zaken nou eenmaal niet. Maargoed, verder zou ik me er niet zoveel van aantrekken.. waarsch mag die jou vriend gewoon echt niet en probeert ie 'm zo zwart te maken.
Miss dat je het er wel over kan hebben met je vriend om te vragen of hij weet waarom die zoiets zegt.
Naar de directie stappen zou ik ook niet meteen doen, dat is een beetje overdreven.

Ja, waarschijnlijk kan hij hem gewoon niet luchten. Anders zou ik het wel straf vinden, dat hij 'zoveel 'over T. weet ;)
Natuurlijk ga ik niet naar de directie ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:29

Moelie schreef:

Hahah wat een opmerking over de directie wel niet te weeg kan brengen :+ ik bedoelde ook niet dat ze dat moest doen. Het is alleen wel iets wat je in je achterhoofd moet houden mocht hij dit soort opmerkingen vaker gaan maken, want dat kan gewoon echt niet.

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:30

sporter schreef:
Ik kan je wel vertellen dat als je over dit soort opmerkingen problemen gaat lopen maken, je het nog heeeeel zwaar gaat krijgen in je leven. :D
En anders moet de TS een klacht indienen bij de rector, kan die ook weer eens lachen.

Nounou :z
Gisteren dacht ik ook nog dat het een grapje was, maar hij blijkt het ook nog echt te menen.
Ik zal je vertellen dat ik soms wat over T. twijfelde en dan helpt die opmerking van hem zeker niet hé ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:31

sporter schreef:
Frouk schreef:

1x is ook geen ramp maar hij moet dit niet vaker zo gaan doen. Hij zou het immers ook niet leuk vinden als jij als leerling opmerkingen gaat maken over dat hij altijd een ander zou hebben of vreemd gaat or whatever, dan heb je ook direct straf aan je broek :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:32

Ik keur het ook niet goed dat deze leraar zoiets zegt, maar de reactie van de ts vind ik nogal overdreven. Komop meis, waar gaat het nou om. Als jij maar van je vriendje houdt toch, dat hoeft die leraar niet voor je te doen. ;)

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:32

@ Frouk: Inderdaad ja ;) 'de leerlingen' zijn misschien nog jong maar dat wil niet zeggen dat je je moet bemoeien of een van beide partijen zwart moet maken

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:34

Fiffill schreef:
Ik keur het ook niet goed dat deze leraar zoiets zegt, maar de reactie van de ts vind ik nogal overdreven. Komop meis, waar gaat het nou om. Als jij maar van je vriendje houdt toch, dat hoeft die leraar niet voor je te doen. ;)

ik vind niet dat ik overdrijf namelijk.
Heb er bij hem dan ook niet echt veel woorden aan vuil gemaakt.
Kom het hier op bokt gewoon eens even vertellen ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:51

Oke, dan zie ik daar gewoon de meerwaarde niet zo van. :) ;)