Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 17:52

*Even een waarschuwing vooraf: niet verder lezen als je niet tegen vieze dingen kan, net gegeten hebt, van plan was om te gaan eten of een hele beeldende geest hebt*

Want ik vind het persoonlijk echt héél erg smerig: onverpakt maandverband en tampons in de prullenbakken bij damestoiletten. Ik zie het regelmatig voorbijkomen dat je het dekseltje oplift en dat er dan in sommige gevallen een gebruikt maandverband met de plakstrip aan blijft hangen... Of zoals ik een tijdje geleden meemaakte in een universiteitsgebouw. In het toilet daar stond alleen een emmertje zonder deksel. Toch vonden een aantal dames het blijkbaar niet nodig om hun afval even netjes in te pakken. De aanblik was een stel (het waren er meerdere helaas) bebloede tampons... En ik moest toen nog eten dus.
Of gewoon tampons die achter het toilet zijn neegegooid in plaats van in de prullenbak. Laatst trof ik op school zelfs een heel bloedspoor aan in de WC. Goed, ongelukjes hebben we allemaal weleens, maar dan lijkt het me wel zo normaal dat je het een beetje netjes achterlaat voor de volgende. Is dat nou teveel gevraagd?

Ik vraag me dus echt af wie de mensen zijn die hun maandverband/tampons niet in WC papier o.i.d verpakken voordat ze het weggooien, want dat lijkt me toch vrij logisch. Is voor de schoonmaker die de prullenbakken moet verschonen ook wel zo prettig. Om maar niet te spreken over de geur die er soms vrijkomt...

Sorry, het is een beetje een vies verhaaltje, maar ik moest het even kwijt.

verootjoo

Re: Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:54

nou ik ben het iig niet :=

Hóe smerig zeg :\

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:55

héél héél smerig idd! Het idee dat je je maandverband maar gewoon in de prullebak smijt. Ik gebruik altijd een heel stuk pleepapier ;)

Verder verbaas ik me sowieso over de smerigheid van mensen; ook handen wassen naderhand gebeurd te weinig.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:56

Ja smerig is dat he... had k laatst ook kwam ik op een toilet, zaten de stukjes aan de muur :r
Maar sowieso hoe moeilijk is het om even je maandverbandje/tampon in een stukje wc papier te rollen...

Marliee

Ik vraag me dan altijd heel erg af wie dat doet.. wie denkt van nou dat leg ik wel even daar neer :r

Jitske

haha ik had je waarschuwing moeten lezen.. domme koe als ik ben, daar gaat mn mars ice cream...

maarre ik weet wat je bedoeld, echt té ranzig!
ik was het overigens ook niet hoor :P
tampony's door de plee en maandverband gebruik ik niet....

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:57

MLEENESS schreef:
Ik vraag me dan altijd heel erg af wie dat doet.. wie denkt van nou dat leg ik wel even daar neer :r

En of ze dat thuis ook zo zullen doen :r

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:57

Nou.. ik werk momenteel op een school (schoonmaken).. en wat ik daar ook tegenkom..

Serieus.. maar degene die rubberen handschoenen heeft uitgevonden verdient zeker een lintje.
Gelukkig heb ik nog nooit zulke ranzige dingen gezien..

Maar wc's die helemaal ondergesmeerd zijn met ijs.. en ijshoorntjes die in de wc pot drijven :')

Wc's die helemaal onder gepist zijn, zit hoog tegen de muren..

Make up dat overal door de wc heen ligt en gesmeerd is..

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:58

Alles is hier gelukkig altijd heel netjes, man wat ranzig :r

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:59

Ja ik ken het verschijnsel helaas, gadver.. Zouden op alle toiletten wel een briefje mogen hangen of dames hun troep netjes willen inwikkelen :+

@ duChambre, ik wil niet vervelend zijn, maar van tampons doorspoelen kan n wc behoorlijk verstopt raken, ook geen fijn klusje voor de gene die die wc moet ontstoppen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:59

Geen woorden voor, hoe kómen ze dr op. Hoor steeds vaker dat de vrouwentoiletten smeriger zijn dan de herentoiletten en díe vind ik al smerig waar je tot je enkels in de pis staat.
Als je moet kiezen?
Kwetsie van opvoeden toch??

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:00

Ja te smerig! Kn me dat ook echt niet voorstellen!!

Onze toilet schoonmaker vertelde pas; dat er op de bovenste verdieping van het gebouw, op de herenwc's, mannen zijn, die in de neus uitgebreid peuteren en het afsmeren aan de deurposten. Dit krijgt ze er niet af, en moet ze met een schuursponsje doen. Hoe smerig is dat! Elke dag is het weer raak!!

Petraa_

Met zoveel vrouwen op bokt zullen er een aantal zich er vast wel schuldig aan maken ;)
Maar ik kan me zo voorstellen dat je dat niet zegt, want het is echt zo enorm smerig.

Smart

Grappig altijd dat het heel vaak gebeurd en niemand het lijkt te doen... ( Neeeeeeeeeeeeee ik veroordeel jullie niet, dat is gewoon een typisch iets hahaha... ) Of degene die het wel doen durven het gewoon niet eerlijk te zeggen, en terecht, schaam jullie..!!!

TS, je hebt echt gelijk, dat kan echt niet... Het stinkt en het aanzicht is gewoon zoooo vies..!!! Ik vind je ergernis volkomen terecht... Ik verpak het altijd netjes... :j

Helderder

Ohja, van die klepprullenbakken waar dan allemaal gebruikt maandverband aan geplakt zit. %) Ik vind de wc's meestal ook een bende.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:01

getsie, echt smerig!
Ik heb van die speciale maandverband zakjes, waar ik gewoon mijn tampons ingooi. Heb ik die niet bij me, dan verpak ik hem altijd erg dik in toiletpapier, zodat niemand het hoeft te zien!
Ik vind dat echt asociaal! Kleine moeite toch?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:01

Te ranzig voor woorden...snap mensen ook niet hoor.Wat voor moeite is het nu om de boel netjes achter te laten voor de volgende.Zelfs dat is voor sommigen teveel...blijkbaar.Respect voor de schoonmakers +:)+

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:02

duChambre schreef:
haha ik had je waarschuwing moeten lezen.. domme koe als ik ben, daar gaat mn mars ice cream...

Ajj nooit tampons door de toilet spoelen, zo raakt het toilet verstopt.
En zo bezorg je iemand alsnog een vies werkje door het toilet leeg te halen :P
Laatst bijgewerkt door uniekhorse op 11-06-09 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:02

Ik zie een nieuw spotje voor de campagne 'Onbewust asociaal' van SIRE op komen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:03

Petraa_ schreef:
Met zoveel vrouwen op bokt zullen er een aantal zich er vast wel schuldig aan maken ;)
Maar ik kan me zo voorstellen dat je dat niet zegt, want het is echt zo enorm smerig.

Denk niet dat die dames zich hier vrijwillig zullen melden ;)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:05

Paula schreef:
Ik zie een nieuw spotje voor de campagne 'Onbewust asociaal' van SIRE op komen. :+

Dat is een beeld wat ik niet hoef te zien :=

Maar ik denk ook niet dat je de meisjes die dit doen zult tegenkomen in dit topic, of ze moeten wel heel blond zijn :Y)

zonnebloem18

Ik neem bij openbare toiletten waar ze die zakjes hebben altijd wat extra mee voor in mijn tas, vind dat wel zo handig.
En anders altijd netjes wcpapier en omheen.

Lena01

uniekhorse schreef:
duChambre schreef:

Ajj nooit tampons door de toilet spoelen, zo raakt het toilet verstopt.
En zo bezorg je iemand alsnog een vies werkje door het toilet leeg te halen :P

Ai, geen tampons door de wc!! BIj ons op het werk, is bijna ELKE dag de toilet verstopt, omdat mensen ze door de wc heen spoelen. Rekening loopt steeds hoger op met ontstoppen

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:06

Echt hoe verzinnen mensen het! gatverdamme! Voor jezelf lijkt het me toch ook niet fijn....

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 18:06

Smart schreef:
Grappig altijd dat het heel vaak gebeurd en niemand het lijkt te doen... ( Neeeeeeeeeeeeee ik veroordeel jullie niet, dat is gewoon een typisch iets hahaha... ) Of degene die het wel doen durven het gewoon niet eerlijk te zeggen, en terecht, schaam jullie..!!!

TS, je hebt echt gelijk, dat kan echt niet... Het stinkt en het aanzicht is gewoon zoooo vies..!!! Ik vind je ergernis volkomen terecht... Ik verpak het altijd netjes... :j

Ja echt hè? Ik heb het ook weleens met vrouwen besproken en krijg dan standaard te horen: Oh ja zó ranzig, dat doe ik echt niet hoor! Kunnen natuurlijk twee dingen betekenen:
1) De vrouwen die ik ken zijn gewoon netjes
2) De vrouwen die ik ken liegen dat ze barsten

Maargoed, ik moest zelf ook prullenbakjes verschonen in het middenklasse restaurant waar ik werkte. Daar kwam over het algemeen (voor het oog dan) best wel nette mensen...maar blijkbaar zitten daar ook viespeuken tussen want kwam het zelf geregeld tegen (ik kreeg soms bijna plaatsvervangende schaamte als ik die zakjes in de grote zak moest doen waar een mannelijke collega bij was)
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 11-06-09 18:07, in het totaal 2 keer bewerkt