En wat vinden jullie van borsthaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

En wat vinden jullie van borsthaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:40

Ik wist van mijzelf al dat ik borsthaar bij mannen nou niet bepaald mooi/lekker vind maar ik ben er sinds gister achter dat ik best wel erg ben daarin.

Een vriendin van mij heeft een account op een datingsite en samen zaten we mannen te kijken :+
Van mannen met een algemeen profiel dat ons aansprak en lmet euke foto gingen we het uitgebreide profiel bekijken. Ik kan je nu vertellen dat er best nog wel leuke/lekkere exemplaren tussen zitten :Y)
Maar goed, sommige hadden een leuk profiel, leuk verhaaltje/omschrijving en meerdere foto's. Maar als ik op één van die foto's iemand - en nu komt het- met veel borsthaar zag, dan zei/dacht ik meteen: Gadver, laat maar! Snel naar volgende profiel!
Hoe leuk het profiel en de foto's ook leken, bij een man met borsthaar ben ik weg! Slecht eigenlijk hé? :o Maar ik knap er dus écht op af! Mijn exen hadden ook geen borsthaar of hooguit een streepje van de navel naar down under, ja en dat vind ik dan wel weer mooi! :P

Ben ik de enige die zo anti-borsthaar is of heb ik daarin bijstanders op bokt? ;)

Dreamer_S

Re: En wat vinden jullie van borsthaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:41

Er is al een topic over ergens maar ik vind het ook echt een afknapper en zou noooooit met iemand naar bed kunnen die borsthaar heeft :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:42

Ik vind het echt een grandiose, hele erge, reusachtige afknapper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:42

Béétje borsthaar vind ik juist wel lekker mannelijk. Zo'n kaal borstje lijkt me teveel op kipfilet :D Maar van die hele oerwouden... of op de rug.... of onverzorgd/lang schaamhaar... Brrrrrrrr! :r
Overigens vind ik vrouwen met onverzorgde bikinilijn en oksels net zo yukkie :D

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:43

Ik ben ook niet zo'n fan van borsthaar. Een heel klein beetje mag dan nog wel...is wel een beetje mannelijk... En een streepje van de navel naar beneden vind ik daarintegen weer super sexy!

Soms zie je mannen wel eens rondlopen waar het borsthaar gewoon bóven hun kraag uitkomt, bah, niks voor mij! Klein beetje vind ik wel mannelijk maar zodra het téveel naar mijn zin word haak ik af, ik hoef geen bokito in mn bed te hebben ;)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:43

Ik zeg het ook altijd, maar vind toch nu een jongen leuk die ook wat borsthaar heeft! Niet zo heel veel, maar toch... Gister lekker tegen aan in slaap gevallen en merk dat ik het toch niet meer zo erg vind :Z

mupjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:44

Tuurlijk, borsthaar kriebeld en doet, maar als de man zich keurig schoon houdt... Wat is dan het probleem?
Ik kreeg verkering met mijn vriend toen hij 16 was, een mooi haarloos buikje..
Nu hij alweer 19 is, komen er steeds meer haren... Ik vind eigenlijk wel leuk, het begon zo schattig :P En nu heeft hij er al meer...
Ik vind wel lekker om er door te kriebelen als ik tegen hem aan lig...

Zal wel aan mij liggen hahah :P

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:44

Mijn vriend heeft wel wat borsthaar,gelukkig niet erg veel.
Ik heb altijd gezegt dat ik niet op mannen val met borsthaar,maarja,ik werd verliefd op die jongen,en tja,hij heeft borsthaar,niks aan te doen hihi. Hij heeft 't er ooit wel 's afgeschoren,maar dat irriteerde zo erg bij 'm dat ie dat nooit meer gedaan heeft,dus ik zal ermee moeten leren leven :+ :P :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:45

vind het heerlijk :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:47

Het moet niet boven de kraag uitkomen en bij voorkeur ook geen voorkant en rug helemaal vol... maar met normale hoeveelheden heb ik echt geen probleem. Ik zou niet weten wat daar zo'n ontzettende afknapper aan moet zijn. ik hoef geen jongetje, wil een man ;) En zo'n streepje down-under is heeeel sexy juist :D

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:47

Een beetje op de borst vind ik wel lekker, sowieso geen afknapper.
Van de navel naar down under wordt bij ons 'the way to heaven' genoemd, dus je kan wel raden wat ik daar van vind :P

[EDIT] Rughaar daarintegen. Vriendlief vind dat zelf ook niks.
Laatst bijgewerkt door Marije112 op 08-06-09 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:48

Zo'n streepje is wel heel sexy ja! Maar verder hoef ik geen haar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:49

Ik wil toch wel een beetje haar, lekker stoer. Maar zoals bij mijn vader, die een grijze deurmat heeft, nou nee, thank you very much.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:50

Sonja schreef:
Béétje borsthaar vind ik juist wel lekker mannelijk. Zo'n kaal borstje lijkt me teveel op kipfilet :D Maar van die hele oerwouden... of op de rug.... of onverzorgd/lang schaamhaar... Brrrrrrrr! :r
Overigens vind ik vrouwen met onverzorgde bikinilijn en oksels net zo yukkie :D

Kaal en tevens gespierd borstje vind ik anders wel erg euhm... tja appetijtelijk om het maar even netjes te houden O:) Maar lang okselhaar bij zowel man als vrouw vind ik om van te gruwelen en schaamhaar hoeft er van mij niet helemaal af bij de mannen maar moet ook geen oerwoud zijn. Vrouwen met een onverzorgde bikinilijn wil ik liever ook niet zien!

Dineoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:51

Ik vond vroeger borsthaar ook niks.
MAar me man heeft nu wel borsthaar.
Gooi hem echt niet aan de kant omdat hij borsthaar heeft haha
no way. Als ze hem maar netjes verzorgen. (rug haar vindt ik nou niks)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:52

Ik ben gezegend met een haarloos (en gespierd!) vriendje (wel haar op zijn hoofd natuurlijk :P). Ik vind borsthaar echt zo smerig := Mijn vader moet zijn borsthaar voor een deel afscheren van ons :j want het is te walgelijk als het boven zijn overhemd uitkomt :=

zolang ik mijn oksels en de benen scheer, wil ik een man die ook zijn borst haarvrij houd :P

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:54

Ik kan mij niet drukmaken om een beetje borsthaar, maar een bosaap vind ik weer tever gaan eigenlijk. een beetje is niet erg, maar een hele deken brrrrrrrrr

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:55

Mijn vriend bleek borsthaar te hebben... hij is me er niks minder lief om. En ik kan altijd nog als dreigement gebruiken dat ik zijn borsthaar ga epileren :+

Rughaar of haar op de bovenarmen vind ik dan weer niks.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:56

Mijn man heeft overal haar! tja.
In het begin vond ik het niet zo geweldig maar het went wel.
Hij houd alles wel netjes, zodat er geen plukken boven zijn overhemd uitkomen enzo :D

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:56

alja schreef:

Whahah IK OOK!!!
Ik kan er niet afblijven, lekker kriebelen :9 :9 :9

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:57

indd zolang het maar geen enorme hoeveel heden zijn vind ik alles prima.
mijn vent scheert zn borsthaar 1x in de zoveel weken gewoon helemaal weer af en als het m dan weer te veel wordt begint het weer van voor af aan, scheelt dat hij zelf ook niet zo houdt van borst haar hahaha. Eventuele rughaartjes of haartjes op zn schouder moet ik van m weghalen met een pincet 8-)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:57

Brrrr. :Y)
Evenals: rughaar, overmatig beenhaar, okselhaar van een centimetertje of wat lang, gewoon:
Haar. :Y)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:59

ik vind het ook niets gelukkig is het type man waar ik op val meestal redelijk haarlloos al heb ik iemand gehad die ik leuk vond en beetje mn vriend begon te worden en die was heel erg behaard (ook zn benen en kont) nja ik had t dr wel moeilijk mee, heb me dr zo goed als ik kon overheen gezet (wat ik normaal nooit d8 te kunnen maar hij had nooit die knuffelheidsfactor zoals ik normaal met iemand die ik leuk vind heb... en kvond hem ook niet meer zo sexy... nu ist ook niks geworde:P maar khad hem laten harsen ahahaha

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:03

Ik ben zielsgelukig dat mijn vriend niet tot nauwelijks behaard is :D

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:07

tanjazaffira schreef:
alja schreef:

Whahah IK OOK!!!
Ik kan er niet afblijven, lekker kriebelen :9 :9 :9

Brrrrr, ik krijg hier zelf helemaal de kriebels van hahaha.
Ik ben er niet fel tegen, maar als je op het strand van die mensen ziet liggen met meer haar dan huid, dan kijk ik snel de andere kant op. :=