Mijn vriend en ik hebben eens wat gepraat over huizen boerderijen melkvee bedrijven etc etc..
Na enige tijd wist ik waar hij naar toe aan het gaan was met zijn gesprek, hij wil dus gaan verhuizen naar
Groningen! (of daar in de buurt) Wij komen zelf uit n boeren dorpje midden in Utrecht.
Hij heeft een errugggg groot melkvee bedrijf gevonden wat hem erg in de smaak valt. Hij zei er wel bij dat er ook een
binnenbak was een stapmolen paddocks en 15 paardenstallen en ontzettend veel weide. (Leukk beetje omkopertje
Mannen
)Het huis is vrij groot 6 slaapkamers en het ziet er super verzorgt uit!
Nou mijn groootste probleem.. ik vind het allemaal leuk en prima en kan ik eindelijk mn eigen springstal beginnen en hij zn koeie gebeuren, maar nu zit ik met de overstap van ons mini dorpie in utrecht zo vetrouwd zo bekend en dan naar Groningen.
Ik ken daar apsoluuut niemand ik weet de weg etc daar niet (al heb ik wel een tomtom). Ik zit Minstens 2 uur weg van mn vertrouwde ouwe dorp vriendenkring paardenclub familie enzo..
Nou was dus mn vraag of meerdere mensen deze stap hebben gewaagd? en tips hebben voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Bedankt alvast!!
je gaat immers iig samen met je vriend en als jij een bedrijf op bouwt daar leer je al heel snel mensen kennen
Daarnaast, Groningen is ook niet het einde van de wereld 
Ik vind het heerlijk in Groningen ook het verkeer ik ga naar school in Dronten en kom er al een jaar zonder files. Mijn ouders zijn vroeger van Aalsmeer naar hier verhuisd en ik zie mijn familie nog geregeld hoor die in het Westen wonen. Enne wij Groningers bijten niet hoor
Maar ook in andere plaatsen in de provincie en in Drenthe kan je fijn shoppen en allerlei dingen doen. Tip: organiseer een Boktmeeting in Groningen, dan leer je meteen wat mensen kennen!