Dochterlief van elf jaar oud zit in groep 7 bij een jongen die haar niet kan uitstaan.
schets van de jongen: ouders die beide werken en hij na school altijd bij de oppas, jongen scheld graag,slaat en schopt op het schoolplein om vervolgens tegen de volwassenen een grote mond te geven.
Leraren zijn al met hem bezig,maar nu vind hij het dus ook al leuk om kinderen te slaan etc, buiten het zicht van de leekrachten en buiten het schoolplein(wacht ze dus op na school)
Een niet al te lief jochie dus met weinig respect en manieren.
Nu heeft ie het dus al een tijdje op mijn dochter voorzien,.schopt en knijpt haar graag,scheld haar verrot dat ze zo lelijk is etc. Resultaat:dochterlief wil haast niet meer naar school en is als de dood voor hem.
Ben al meerdere keren naar zijn ouders geweest. Die luisteren dan aandachtig,halen schouders op en zeggen dat het vast niet meer zal gebeuren.
nu wilde ik net gaan douchen,. hoor ik ineens een hoop hysterisch gehuil voor de deur.
Staat dochterlief er met een buurvrouwtje,die ze tegen was gekomen buiten.
wat was er nou gebeurd?
op school had ze keukendienst met het desbetreffende jochie(moeten ze de kopjes afwassen van het overblijven etc)
de leerkracht was in de aula bezig met de andere kinderen ivm de op komst zijnde musical.
Toen heeft dat jochie haar dus zo lopen zieken en pijn doen (heeft blauwe plekken op haar arm)en dingen tegen haar geroepen van:
O wat zou ik graag willen dat jouw zusjes dood gaan zeg!!
(heb n tweeling hier thuis die na zwangerschap van 6 maanden geboren zijn)Als ze dood gaan is dat een geluk voor de wereld want anders worden ze later net zo lelijk als jij.
Je verdient het dat ze dood gaan!
dochterlief dus in en in verdrietig ,heeft haar spullen neergegooid en is toen huilend naar huis gerend .(onder schooltijd dus)
ik dus met haar weer naar school,.meester was laaiend op het jochie en heeft hem dus flink op zijn vet gegeven.
Maar ik,.. ik kook,... hoe kan een kind van elf zo zijn? kan me niet voorstellen dat het uit het kind zelf komt,.denk dat het opvoedkundig mischien niet helemaal lekker zit daar thuis,.. maar had vanmiddag echt de neiging om dat jochie persoonlijk de nek om te draaien/achter het behang te plakken.
dat kinderen gemeen kunnen zijn tegen elkaar is een feit,..maar elkaar zo pakken op deze manier???
pffffffffffffffffff zo,.ik ben t ff kwijt