Heb ff heeelleemaaal genoeg van sommige dingen.
Je kent het wel : je hebt een dag, week of soms wel een maand dat je vaak tegen je eigen zegt: nu heb ik er even genoeg van!! ..
Bij mij zit het dus zo:
Eind mei liep mijn contact af en kreeg ook geen verlenning. Oke ik ga opzoek naar nieuw werk. Het werd helaas via een uitzendburo. Oke prima. Maar ik zou er zo snel mogelijk kunnen beginnen(dit is ong 1,5 week geleden) En zit nou dus nog thuis
.. Inmiddels me eigen stierlijk te vervelen .. En ben alweer 4 dagen opzoek naar ander werk. Uitzendburo nou al 3x gebeld en mevrouw was elke keer in gesprek. Word al 1,5 uur terug gebeld. Ze belt je wanneer het gesprek is afgelopen : zeeeeeeerrr lang gesprek dus
Nou hebben vriendlief en ik in dec een huis gekocht. een opknappertje. En daar zijn wij dus ook flink mee bezig. Maar ik kan nou voorlopig amper tot niks doen in het huis
.. Daar kan ik dus ook niet naar toe..Dus ben ik de afgelopen dagen alweer hevig op zoek naar werk. En verder kan ik dus niks doen. EN IK HEB ER GENOEG VAN!!..
maar nog heb ik geen idee wat ik kan doen...
Zo ik heb ff lekker kunnen uitblazen haha. Maar ben genieuwd of er meer bokkers zijn die even ''willen uitblazen'' ..
Laat je horen!! (Dan weet ik dat ik niet alleen ben haha
) 
grrrrrrrr. Paard is stout! zit met mn handen in het haar.
)