waarom MOET je je volwassen gedragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marcha1987

waarom MOET je je volwassen gedragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 09:46

Een ijsje met spiksel kan echt niet meer als je ouder als 10 ben, vrolijk in een plas stampen is kinderachtig, knuffel op bed... hoe kom je derbij, vrolijke kleuren (nou ja, fel roze, geel, paars) kan best anders, tekenfilms van vroeger (my litle pony, care bears :D) die kijk je toch niet meer..... En nog wel meer van die dingen die niet meer kunnen als je al wat ouder ben (ik ben 21 ;))

NOU EN!!!

Waarom zou je dat niet meer kunnen doen? Alleen maar omdat andere mensen het raar vinden (maar vaak stiekem ook willen?) ?
Okej, dat je als ouder zijnde het goede voorbeeld moet geven dat snap ik, maar ach, als jij het leuk vind om een keer "kinderachtig" te doen...

Wie heeft er nog meer lak aan dat hij/zei zich niet altijd "volwassen" gedraagt? :D
O en + leeftijd :D

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:49

Ja, ik!!! Bij ons in de buurt is zo'n plein met allemaal van die waterstralen uit de grond. Ben ik samen met mijn vriend gillend en joelend doorheen gefietst! En iedereen raar kijken joh :D Maakt mij dat nou uit, lekker doen waar je zin in hebt! (oh, ben 25)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:49

Jaaa IK :)
Onvolwassen zijn op sommige momenten is veeeeeel leuker dan volwassen zijn!

Ik heb heel wat Disney knuffels, heb er een afwijking voor! Slaap nog met mn knuffel, gewoon omdat ik dan lekker slaap!
En soms, heel soms, als het lekker weer is, vogels fluiten en ik loop door het bos, doe ik een paar huppelsprongetjes, gewoon omdat ik dan zo blij ben :D
Oh ik ben trouwens 22.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:50

Vorig weekend nog een ijsje met snoepjes op. :9 Als je af en toe niet even lekker kind kan zijn, mis je toch een stukje van je leven. :D

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:51

Ik gedraag me ook vaak zat "kinderachtig" Maar ik heb wel lol :D Ik ga nog regelmatig op kinderspeelgoed zitten (loopauto's enzo) en schommel mee met de kids van mijn zus etc etc 8-)
Ik ben trouwens 23

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:51

Ik zeg: SCHOMMELEN!! :P

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 09:51

Ja daarom, anders is toch ook geen lol aan als je niet een keer wat anders kan doen.

Haha, de trampoline van de buren is ook regelmatig aan de beurt.
Laatst bijgewerkt door marcha1987 op 08-06-09 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:52

Wie zegt dat dat niet meer kan dan? Ik (24) ben ook voor hoor!

Jildau

Ik ben 17 dus ik ben ook nog niet volwassen gelukkig maar ik denk niet dat dit over een jaartje anders zal zijn;

Ik neem áltijd spikkeltjes op mijn ijsje, dat is simpelweg lekkerder. Ik neem ook áltijd een Happy Meal bij de McDonalds terwijl ik uitgelachen word door vrienden. Ik heb zaterdag zitten janken voor Brother Bear en gisteren heb ik De Leeuwenkoning gekeken. Ik slaap met een knuffel en verder staan er nog 4 knuffels rond en op mijn bed. Verder ben ik gek op dingetjes van Nijntje, Hello Kitty, Snoopy etc en ga ik zometeen 'Mijn Manege' spelen op de computer.

Ik snap jou dus volledig! Laat ons lekker doen wat we leuk vinden toch? :D

wreckh

Ik volwassen?? Als ik dat roep lacht iedereen mij hard uit. hihi.

Ik voel me zelf (26 jaar) echt nog niet zo oud. Wil ik ook echt niet. Ben gek op de pennyritjes met mijn pennymoattie. Ben gek op felgekleurder kleren en rare dingen in mijn haar. Had vorige week nog van die mooie kraaltjes ingevlochten. Ik loop rustig met een kindertas rond (en niet omdat het de tas van mijn zoontje is) De kindertassen van de Hema zijn nou eenmaal veel leuker. :-)

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:54

Zo heb ik eens gelezen op een forum daar was een man van in de 60 en die ging overal heen op zijn step en klom nog in bomen. Geweldig!! Dat houdt mensen ook jong. Volwassen zijn is helemaal niets aan, zo vond ik kinderfeestjes vroeger ook echt leuk. Die volwassen verjaardagen.. := ( Saai in een kringetje zitten en opscheppen over nieuwe auto/werk blegh..) In de regen rennen met je pony door de plassen stampen is ook érg leuk. :)) Ik ben trouwens 24 en mijn man van 40 die houdt ook nog zielsveel van zijn oude commedore spelletjes :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:54

Als je eenmaal kinderen hebt is dat een goede reden om weer eens lekker(met kids) van de glijbaan af te gaan, naar een voorstelling van Ernst&Bobbie gaan, lekker spelen in het zand.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:56

Ik ben 21, heb een knuffel op bed omdat ik die van mijn zoontje heb gekregen. Ik kijk zo nu en dan naar Spongebob en kijk ook de tekenfilms die Jari kijkt gewoon mee :D Ik ren net zo hard door de dierentuin als Jari en ik vrees denk ik dat Jari er onder moet lijden dat ik glijbanen leuker vind dan hem. Om dus niet kinderachtig over te komen sleur ik Jari daar dus gewoon mee van af :P Dan mag dat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:56

Ik gedraag me nu minder volwassen dan toen ik zestien was :D Zo heb ik gisteren nog over het strand gehuppeld :+ Je komt er pas later achter dat je je hele leven nog groot kan zijn ;) Ik ben trouwens bijna 26..

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:59

Grappig genoeg gaat dit vanzelf: je ontwikkelt op een gegeven moment een andere smaak (dus mijn violetpaarse slaapkamer is in mijn eigen huis niet meer teruggekomen), je moet op een gegeven moment aan het werk (financieel toch echt noodzakelijk), krijgt steeds meer verantwoordelijkheden (hypotheek, kinderen etc. en pa en ma lossen niet alles meer voor je op ;( ) en je merkt dat je vrienden dit ook allemaal doormaken. Je zult dus zelf op tijd naar bed moeten gaan, om een of andere reden is, zeker na het vinden van een vaste partner, het uitgaan niet zo heel interessant meer en opeens kijk je terug en denk je: jeetje wat gedraag ik mij volwassen...

Gaat vanzelf!

Als ik nu om mij heen kijk ben ik toch heel volwassen geworden in de afgelopen jaren.. ik ben overigens 28, maar ben nog wel steeds gek op Southpark...(dat is dan nog een rudimentair verlangen vanuit mijn jeugd, hihi)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:59

Ik heb laatst nog 2 knuffels gekocht.
Ben ontzettend gek van Studio 100, ken de helft van de K3 liedjes uit mijn hoofd en heb een abonnement op Plopsaland. En ik word ontzettend raar aangekeken.
'Dat is toch voor kleine kinderen'.
Nee het is niet alleen voor kleine kinderen, en ook al was dat wel zo, lekker doen waar ik zin in heb toch.

Paard en pony mijn manege heb ik een paar jaar terug alweer verkocht. Echt heel erg jammer want wou het laatst weer spelen.

(Ben 21, en vind dat kinderen er voor mij nog even niet in zitten, dus dan maar zo. :+ )

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:01

Ik ben 17 maar denk ook echt niet dat ik me ooit 'volwassen' ga dragen,

Doe met mn oppas kindjes nog vol enthousiasme mee met voetje van de vloer en verstoppertje, huppel ook nog zonder schaamte over het strand, zodra er een speeltuin is waar fijne schommels staan of zo'n super leuk draaiding spring ik er op :D Disney films blijven voor mij altijd de mooiste films en als ik 'dat is mijn wens' hoor krijg ik nog steeds een brok in mijn keel. Gewoon lekker rennen met de hond doe ik ook altijd lekker wild en gek.. ben echt niet van plan deze dingen te laten varen als ik 'volwassen' word hoor....

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:01

Dingen als hypotheek enz. zijn inderdaad onvermijdelijk en daar moet je wel volwassen bij gedragen en smaken veranderen.
Maar toch zijn er nog genoeg dingen die je kan doen zonder er gevolgen van te hebben :D (behalve rare blikken:P)

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:02

ik beelde een keer uit hoe het was om te springen met het paard. Dus ik zei; En dan vlieg je,, en dan vlieg je!! (en deed een vogel na) en sindsdien noemt iedereen mij baby |(
ik ben 13

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:03

irissahorse schreef:
ik beelde een keer uit hoe het was om te springen met het paard. Dus ik zei; En dan vlieg je,, en dan vlieg je!! (en deed een vogel na) en sindsdien noemt iedereen mij baby |(
ik ben 13

Maar dan ben je toch nog lang niet volwassen en hoef je je al helemaaal niet zo te gedragen. :+

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:04

_Marjon_ schreef:
irissahorse schreef:
ik ben 13

Maar dan ben je toch nog lang niet volwassen en hoef je je al helemaaal niet zo te gedragen. :+

idd :)
maar dat vind iedereen bij mij in de klas wel,, helaas
je moet je gedragen als iemand van 16/18

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:06

Ik heb van de week nog een heerlijk softijsje bestelt met spikkels/discodip hoor... ;) en ik ben 25! :D

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:06

Oh, maar volwassen zijn betekend natuurlijk niet dat je nooit iets onbenulligs kan doen... }> Volwassenen nemen kinderen vaak als dekmantel, maar als je lak hebt aan de reacties van anderen zijn kinderen helemaal niet noodzakelijk om speelgoed te kopen of los te gaan in het bos of strand..(al zijn er wel nieuwe spelletjes bijgekomen die in het openbaar strafbaar zijn, hihi ~~}> )

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:08

Hahahahahaha _O-

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:13

Tessaar schreef:
Ik heb van de week nog een heerlijk softijsje bestelt met spikkels/discodip hoor... ;) en ik ben 25! :D

ha ja die heb ik vd week ook nog gegeten :D

maar met mijn 32 jaar ben ik ook nog steeds een kleuter op zijn tijd.
zo ben ik de eerste die in de speeltuin is als ik met mijn dochtertje van 11 ben :+
hang gerust op mijn kop aan die stokken daar,..zwier op de schommel en glij van de glijbaan.

verder loop ik graag op "randjes/muurtjes" en doe dat dan vol overgave met mijn dochtertje :D :+
speel ook samen met mijn meid met playmobill en vind dat nog steeds geweldig! :D

loop soms zelfs te balen dat ze geen grote ballenbak (of zoiets als kidscity in utrecht) hebben voor volwassen,want denk dat ik de eerste ben die daar dan komt haha

lijtk me echt heerlijk,.lekker ontstressen met zn allen en gewoon apekooi spelen met volwassen,tikkertje etc :D

er is niks mis mee om een groot kind te zijn,als je maar ook weet wanneer je je wel als volwassene moet gedragen.
Zo ben ik bv in de eerste plaats moeder en dan pas de vriendin van mijn dochter.
Voor rekeningen etc kan je het er ook niet bij hebben om een kind te zijn

dus kind blijven is goed,als je het volwassen gedeelte ook maar kan zien