) die kijk je toch niet meer..... En nog wel meer van die dingen die niet meer kunnen als je al wat ouder ben (ik ben 21
)NOU EN!!!
Waarom zou je dat niet meer kunnen doen? Alleen maar omdat andere mensen het raar vinden (maar vaak stiekem ook willen?) ?
Okej, dat je als ouder zijnde het goede voorbeeld moet geven dat snap ik, maar ach, als jij het leuk vind om een keer "kinderachtig" te doen...
Wie heeft er nog meer lak aan dat hij/zei zich niet altijd "volwassen" gedraagt?

O en + leeftijd

Als je af en toe niet even lekker kind kan zijn, mis je toch een stukje van je leven. 
( Saai in een kringetje zitten en opscheppen over nieuwe auto/werk blegh..) In de regen rennen met je pony door de plassen stampen is ook érg leuk.
Ik ben trouwens 24 en mijn man van 40 die houdt ook nog zielsveel van zijn oude commedore spelletjes
Je komt er pas later achter dat je je hele leven nog groot kan zijn
) en je merkt dat je vrienden dit ook allemaal doormaken. Je zult dus zelf op tijd naar bed moeten gaan, om een of andere reden is, zeker na het vinden van een vaste partner, het uitgaan niet zo heel interessant meer en opeens kijk je terug en denk je: jeetje wat gedraag ik mij volwassen...
Volwassenen nemen kinderen vaak als dekmantel, maar als je lak hebt aan de reacties van anderen zijn kinderen helemaal niet noodzakelijk om speelgoed te kopen of los te gaan in het bos of strand..(al zijn er wel nieuwe spelletjes bijgekomen die in het openbaar strafbaar zijn, hihi
)