Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben toen weggegaan en een poosje daarna is ze verhuist dus ik heb het er nooit met haar over gehad.
. DUDIEFOREVER schreef:Dus omdat haar vriendin jou niet vertrouwt, ga je niet meer met haar om.
Haar vriendin heeft dan veel te vertellen.
En als jou vriendin iets doet met jou ofzo, ( wat dus niet gebeurt want jij bent hetero ) dan gaat jou vriendin toch vreemd.
Whaha, die vriendin van jou vriendin vertrouwt haar eigen vriendin niet eens < Wat een woordkeuze.

Het is geen geheim (anders zou ik het hier niet vertellen.
) maar ik ga het niet over tafel gooien. Als anderen erachter komen prima, so be it. Ze doen het er maar mee.
En toen kwam idd het hoge woord eruit...

sans6 schreef:Waarom zou ik anders reageren als een vriendin vertelt dat ze op meisjes valt? Voor mij is dat hetzelfde als dat ze vertelt dat ze op jongens valt, ze valt op een persoon en of dat nou man of vrouw is, dat moet ze zelf weten.
Als ze er maar gelukkig mee is en zich er goed bij voelt, dat is voor mij het belangrijkste. Per slot van rekening ben ik bevriend met háár om wie ze is, en niet om op wie ze valt
Ik heb een hele poos een vriendin gehad die op meiden viel, helaas verwaterd in de loop der jaren, maar het was echt een tof wijf 

) opleiding voor steward doet.