Voor zover ik kan vinden op internet valt de boete nog wel mee maar hij kan ook zijn rijbewijs kwijt zijn? Weet iemand hoe dit zit want van die duitse sites wordt ik niet veel wijzer, ben niet zo goed in duits
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Voor zover ik kan vinden op internet valt de boete nog wel mee maar hij kan ook zijn rijbewijs kwijt zijn? Weet iemand hoe dit zit want van die duitse sites wordt ik niet veel wijzer, ben niet zo goed in duits

Brainless schreef:Het rijbewijs kunnen ze met flitsen niet afpakken.
Je kan wel een rijontzegging krijgen.
Als je bv een maand ontzegging krijgt, mag je een maand niet in Duitsland rijden.

lieke2 schreef:Het Nederlandse rijbewijs is eigendom van de Nederlandse staat, en kan volgens mij daarom niet door Duitsland worden ingenomen. Das ook de reden waarom ze in Nederland geen rijbewijzen van dronken Polen kunnen innemen....

Kieffer schreef:lieke2 schreef:Het Nederlandse rijbewijs is eigendom van de Nederlandse staat, en kan volgens mij daarom niet door Duitsland worden ingenomen. Das ook de reden waarom ze in Nederland geen rijbewijzen van dronken Polen kunnen innemen....
Nederlands rijbewijs kan wel ingenomen worden in een ander land, laatst nog bij mijn stiefbroer gebeurd.
En op wegmisbruikers zag ik Nederlandse agenten een hoop buitenlandse rijbewijzen innemen, dus het kan wel degelijk.