Een leven zonder TV?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zouden jullie zonder TV kunnen leven?

* Ja, kijk toch bijna geen TV
48 (58%)
* Nee, want ik kan mijn favorite programma's niet missen.
15 (18%)
* Weet het niet.
9 (10%)
* Anders, nl:
10 (12%)

Totaal aantal stemmen: 82

Carolaa

Een leven zonder TV?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:34

Ik ben erg benieuwd wie er allemaal zonder TV zouden kunnen leven, en of er uberhaupt wel mensen zijn die geen TV in huis hebben.
Hier ben ik erg benieuwd naar, omdat we tijdelijk geen TV hebben, en eigenlijk mis ik het helemaal niet. Nu we geen TV hebben gaan we andere leuke dingen doen, en heb je ineens heel veel tijd over :D

Charaz

Re: Een leven zonder TV?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:35

Ik weet het niet, ik kijk altijd in bed tv en denk dat ik het toch wel heel erg zou gaan missen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:36

Tv is alleen leuk als je niet bij je paard bent, niet aan het werk en niet aan het bokken....nou...dan slaap ik dus :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:36

Ik zou het zeker wel kunnen. Kijk weinig tv, de programma's die ik zie zijn ook niet veel toevoegend ofzo, dus makkelijk te missen. :P Maar ach, de TV gaat hier niet de deur uit.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:37

Ik kijk bijna nooit tv en zou het dus niet echt missen. Alleen dvd's, ik kan niet zonder dvd's, dus zou ik een hele mooie grote monitor kopen voor mijn pc.

Nickytje

Ik heb 'anders' aangeklikt :) Ik zou geloof ik wel de zenders op tv kunnen missen. Dus de kabeltv (of digitale tv)
zou van mij weg mogen. Maar mijn tv toestel zelf zou ik wel gaan missen omdat ik dan geen dvd's meer kan kijken :)

Pasamba

Ik zou best zonder tv kunnen leven. Favoriete programma's heb ik niet echt.
Vind het alleen leuk om af en toe eens een film te kijken. :)

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:38

Zonder tv :oo echt niet!
Oke soaps kun je wel op de compu kijken, films kun je huren(moet je natuurlijk wel tv voor hebben :Y) ), nieuws op internet, maarehm voetbalsamenvattingen enzo?
Oke de meeste dingen kun je wel via internet kijken, maar dat is waarschijnlijk niet helemaal wat je bedoelde :+
Ik zou denk ik alleen maar meer gaan computeren :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:39

Wij hebben er geen. :+

Vraag me af hoe het met zou zijn. :7

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:41

Ik zit er namelijk ook erg aan te denken om geen aansluiting meer te nemen, en het toestel de deur uit te doen.... Laat hem namelijk echt niet staan om af en toe en video of dvd te kijken. Maar wat hier ookal gezegd is, je gaat inderdaad wel meer internetten....

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:42

Mijn zwager van 32 heeft geen tv, ook nooit gehad. Als hij echt iets weten wil, kijkt hij op internet en verder leest hij erg veel kranten. Ik moet zeggen dat ik zelf makkelijk zonder tv zou kunnen. Nu ik hem heb, heb ik hem wel regelmatig aanstaan, maar ik heb geen vaste programma's die ik volgen wil. We hebben ook nog maar sinds twee jaar een schotel (ik woon in het buitengebied). Daarvoor moest ik het met Nederland 1,2 en 3 doen. Ik zou het toestel niet missen!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:45

Ik werk normaliter in de avond uren. Dus dan kijk ik 5 dagen per week geen TV. In de weekeinden (voor mij zondag en maandag) ben ik veel op pad. Of ik kijk vrolijk op internet of er wat leuks op TV is. En concludeer vervolgens dat dat allemaal programma's en films zijn die mij helemaal niets lijken. En dan pak ik maar weer mijn boek!

Ik zou persoonlijk met gemak zonder TV kunnen. Maar ik kan niet zonder mijn lidmaatschap van de bibliotheek! :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:48

Ik kijk graag in bed tv en nu zit ik op de laptop met tv aan... Heel slecht, maar ik vind het heerlijk.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:48

bij mijn vader hebben we geen tv we hebben simpelweg geen ontvangst in het bos. Ik mis het dan ook niet echt... de cv echter wel :+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:50

Heb geen kabel hier, en dus ook geen tv-zenders. TV is er voor de DVD's, wat series en instructie. Journaal gaat via de website van de NOS en de eigen programma's van veel zenders zijn ook via internet te bekijken. Helaas BBC niet, want die is geblokkeerd voor het buitenland, grrr.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:51

Ik heb een TV, maar die is al sinds augustus vorig jaar 'kapot' (de kleuren zijn nogal van slag). Ik heb er het geld niet voor over om een nieuwe te kopen, want heb toch geen tijd om voor de buis te zitten...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:54

Ik heb de tv vaak als achtergrond aan staan, niet eens om dusdanig naar te kijken maar voor 'de gezelligheid'. Ik zou het dus absoluut niet prettig vinden zonder tv (en dan kan ik geen Prision Break meer kijken :') _

Fiffill schreef:

Waarom hebben jullie geen tv?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:55

Ik ben 7/7 weg, als ik toch thuis ben zit ik op laptop.. Dvds kan ik ook kijken op laptop..
Om eerlijk te zijn kom ik soms wel thuis, zet ik tv aan en laptop.. En vervolgens als ik naar bed wil gaan, denk ik heeyyy hoe komt dat tv aan?? :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:56

Ja hoor, zou ik prima kunnen :j
Tegenwoordig kun je ook prima naar programma's kijken via je pc.
Hoef je toch niets te missen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:01

Kristie schreef:
Ik heb de tv vaak als achtergrond aan staan, niet eens om dusdanig naar te kijken maar voor 'de gezelligheid'. Ik zou het dus absoluut niet prettig vinden zonder tv (en dan kan ik geen Prision Break meer kijken :') _

Fiffill schreef:

Waarom hebben jullie geen tv?

Waarom wel? :+

We zouden evt. tv kunnen kijken op de computer -boven, niet op die van mij- want daar staat geloof ik zo'n programma'tje ervoor op. Maar niemand doet het. :')

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:03

Ik kijk ook geen tv...
Als ik bij vriendje ben wel, maar dat is echt omdat hij hem aanheeft, ik zet soms mijn tv (zonder zenders, maar met dvdspeler :') ) aan als ik in bed filmpje wil kijken, maar dat is ook al zelden :))

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:04

Ik heb een tv, ik kijk er ook wel eens naar.
Maar het is nu niet bepaald mijn grootste bezigheid,
ik zou prima zonder kunnen.

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:04

Ik kan best leven zonder tv. maar zonder computer écht niet! :oo :)

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:07

Zonder tv? Mij best :)
Ik kijk nooit - maar echt nooit - tv. Films of series leen ik meestal op dvd en kijk ik via de laptop. (maar zelfs dat gebeurt niet vaak)
Zonder mijn laptop zou ik niet kunnen!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:07

Zou best wel zonder kunnen eerlijkgezegd.
Heb hier nu een afdankertje van een vriend staan, beeld is een beetje verschoven naar rechts :+ Als ik die niet had gehad, dan had ik er zeker geen gekocht de eerste maanden.
Toegegeven, het is leuk en ontspannend soms (dvd'tje kijken of wat verstand-op-nul entertainment), maar "nodig"? Echt niet :)