Subtiel 'uitmaken'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miesje1985

Subtiel 'uitmaken'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:59

Help!

Ik heb een jongen leren kennen (ken hem nu 3 weken). maar ik vindt hem eigenlijk niet zo leuk meer.

Ik kom net uit een relatie en had er even geen zin meer in, todat ik hem tegenkwam. Hij is wel leuk, en aardig maar ik ben niet verliefd op hem. Ook benauwd het mij verschrikkelijk.

Ik had met hem gezoend en een dag later zouden we film gaan kijken bij hem op de bank. Ik had van te voren gezegd dat ik eigenlijk even niets wilde en dat begreep hij. Ik was alleen zo stom om weer op zijn nuances te vallen en zoende hem weer. Nu denkt hij dat we een relatie hebben maar ik voel dat niet zo en wil dat eigenlijk ook niet.

Normaal gesproken had ik allang 'doei' gezegd... maar ik ga naar een festival waar hij mij voor uit had genodigd ver voordat ik hem beter leerde kennen. Ik zou bij hem in de tent slapen (gewoon als vrienden). Vandaar dat het even anders in elkaar zit := Ik wil hem niet kwetsen (waarschijnlijk is er geen andere oplossing want ik heb alles al verpest...)
Maar ik wil niet verder met hem...

Hoe kan ik het hem subtiel vertellen? Hij stuurde me net een smsje dat ie me wil zien en me mist en blablabla... je kent het wel... ik heb (nog) niks teruggestuurd...

Kan iemand mij zeggen wat ik zou kunnen doen?

Alvast bedankt... ;)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:01

Eerlijk tegen hem zeggen dat je gewoon als vriend (maar dan in vrouwelijke vorm) mee gaat naar het festival maar dat het verder niets gaat worden. Als ie dat niet ziet zitten en je wilt toch naar het festival, lekker alleen gaan.

Vjestagirl

Gewoon eerlijk zijn, naar hem toe gaan en zeggen dat jullie wat jou betreft geen relatie hebben en dat je hoopt dat hij het ook zo ziet.

Enne, op zijn nuances gevallen? IK neem aan op zijn charmes?

DyMarvel

stuur dan gewoon terug : ik vind je gezellig maar ik mis je niet. ik vind mijn vrijheid prettig.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:02

Tgoh, ik denk niet dat er echt een subtiele manier is om hem dit te vertellen. Met een subtiele hint kan het nog best
zijn dat hij het niet snapt. Je kan hem misschien een smsje terugsturen dat je met hem wil praten en het gewoon
eerlijk vertellen, ook al is dat niet erg leuk om te doen. Succes ermee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:02

Ik zou het toch eerlijk zeggen.
Bijvoorbeeld:"Ik vind je echt een leuke/aardige jongen, maar ik ben niet verliefd op je. Ik kom net uit een andere relatie en ik kan het nu nog niet aan om meteen weer een relatie te hebben."

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:07

Uitmaken doet altijd pijn, is nooit leuk, komt nooit op het goede moment is altijd rot voor een of beide partijen. Dus subtiel uitmaken kan gewoonweg niet. Zet dat uit je hoofd en laat het los. Bovenstaand zijn er al een aantal manieren, wees eerlijk, liefst zo snel mogelijk en zorg voor een eigen tent of ga samen met een vriendin. Aan het lijntje houden is pas echt martelen...
Laatst bijgewerkt door Mer1980 op 02-06-09 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:07

@Maflinger_5: alleen naar het festifal gaan is geen optie, buiten dat gaan mijn andere (mannelijke) vrienden ook mee. Je eerste zin zou wel eens de oplossing zijn. ;)

@Vjestagirl: Ik heb het zeg maar een relatie laten worden. dus kan niet ineens zeggen dat ik het niet zo zie...toch...of niet....mmm...(ik bedoelde idd charmes :P)

@DyMarvel:Ik hou niet van het uitmaken via sms, dat vindt ik zoo slap...ik heb het zelf zover laten komen dus moet ik het ook weer oplossen (alleen nog geen idee hoe)

Miesje1985

Re: Subtiel 'uitmaken'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:09

Ik was zowiezo van plan om het vandaag uit te maken, heb hem gister gezien en er miste gewoon 'iets'. ik denk dat het idd zoiets als wat brigitta1987 zei.. lastig...

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:39

Heb hem een smsje gestuurd: 'Hey, heb jij vanavond laat iets te doen? Want ik wil even iets met je bespreken'X.

Kreeg terug: 'Ik heb niks te doen vanavond (laat) is het ernstig? x.'

Ingewikkeld want wat moet ik nu weer terugsturen? Of zal ik het zo maar laten en bellen als ik zijn richting op kom ofzo? Met de kans dat hij nu blijft smsen?...

In ieder geval een opluchting dat ik vanavond naar hem toe ga om het te vertellen...had er bijna de moed niet voor := thanks jullie ;)

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 14:05

Krijg net een smsje terug: 'Mmmm... ik denk dat ik wel weet waar je het over wilt hebben...x'

Dus denk dat het niet zo lastig wordt ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:08

hahhaa slimme jongen zeg..
je kunt nu ook bellen en het vertellen, hoef je er ook niet meer heen en hij snapt de boodschap toch al..

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:10

Persoonlijk vind ik het netter om hem onder vier ogen te spreken, hij denkt het te weten. Maar weet hij het ook echt?

Het is uiteindelijk wat je zelf wilt, bel je hem of ga je er toch naartoe?

Kaatje64

Ik zou het hem vanavond pas vertellen en nu zeker niet meer op zijn smsjes reageren. Succes vanavond

hoofdstel2

Ik kan me voorstellen dat het lastig voor je is om het 'uit te maken'. Toch kan je het beste eerlijk zijn, je zal toch zijn gevoelens wel kwetsen hoe je het ook wend of keert! Als je er nu nog niks over zegt, maar over een tijdje pas zal hij zich ook afvragen waarom je er al die tijd niks over hebt gezegt oid...

Ik hoop voor je dat hij nu al wel een idee heeft wat hem te wachten staat vanavond, maakt het voor jou ook iets makkelijker ;)!

Succes vanavond! :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:11

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Vraag jezelf af hoe jij dit verteld zou willen hebben? Zou jij willen dat iemand eerlijk was? Wees dat dan zelf ook. Mannen zijn niet zo fijngevoelig als vrouwen, die hebben duidelijkheid nodig en vangen kleine signalen niet op. Wees gewoon duidelijk, stuur hem een sms waarin je schrijft dat je vanavond met hem wil praten en als hij dan komt, zeg het dan direct. Even niet leuk voor hem en jou, maar daarna kunnen jullie beide weer verder met je leven.

edit; ik zie dat je al een sms verzonden hebt :)

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 14:11

Kan ik doen, maar ik denk dat het beter is (ook voor mezelf) dat ik hem nog een keer zie want ik moet hem zaterdag weer onder ogen komen in de kroeg en ook met het festival... := Maar hij snapte de hint wel ja :D 'diepe zucht'...pfff

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 14:27

vanavond om 10uur afgesproken...

Neem alleen wel even een vriendin mee, die blijft uit zicht. als ik dan binnen 20 minutjes niet buiten ben...tja je weet het nooit.. hij is wel 1.99 groot en breed, zit op rugby etc...

ik bedoel te zeggen dat ik hem niet goed ken, ik denk dat het geen type is om iets te doen zeg maar maar ik ben zo'n schijterd :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:33

Da's sowieso geen goede basis als je hem niet vertrouwd :=
Maar je wilde wel bij die vreemde in de tent kruipen? :o

iig wel netjes dat je het niet via sms doet.

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 14:36

nee, samen met nog 1 vriendin. zij kent hem langer en daarom dacht ik er nix bij. Maar ik zie het vanavond wel, ik weet eigenlijk wel zeker dat er niks aan de hand is en dat hij het begrijpt of eigenlijk accepteerd. Ik denk dat ik wel een andere tent ga regelen :P

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:30

Gewoon duidelijk zeggen,mannen zijn niet zo goed in subtiel en in hints ;)

Ik zit een beetje in dezelfde situatie en heb gister gewoon gezegd dat ik het leuk vind om te scharrelen maar dat ik meer ook niet wil omdat ik erg aan mijn vrijheid gehecht ben. En dat ik het leuk vind gaan zoals het nu gaat maar dat als hij meer dan dat wil we er beter mee kunnen stoppen :)

Miesje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:09

@silvaantje: hahaha, scharrelen heb ik eigenlijk nooit gedaan, ze blijven bij mij altijd meteen kleven! :P waarschijnlijk pak ik het steeds verkeerd aan :P

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:58

Miesje1985 schreef:
@silvaantje: hahaha, scharrelen heb ik eigenlijk nooit gedaan, ze blijven bij mij altijd meteen kleven! :P waarschijnlijk pak ik het steeds verkeerd aan :P

Denk het ook....je hoort er ook altijd bij te zeggen halloooo het was zoenen hoor, niet een aanzoek :P
Maar eh eerlijk gezegd lukte dat alleen zoenen bij mij ook nooit zo, betekend gewoon dat jij *en ik dus ook* heeeeeel erg lekker zoenen en heel leuk zijn :D

Denk dat je verliefdheid er maybe uit moet laten om het simpel te houden en gewoon bij je originele verhaal houden: je bent er nog niet aan toe na je laatste relatie, jkan die tenminste niet gaan miepen of er soms iets mis is met hem :D

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:31

mmm heb ook zoiets gehad. heb gewoon gevraad of wij nog terug konden gaan naar vrienden zonder al te veel gedoe. heel eerlijk een duidelijk geweest, dat het me teveel gezeik opleverde (dat gaat hier niet op) en dat ik heb liever als vriend had omdat ik hem in mijn leven wilde houden maar dat ik een relatie op dit moment gewoon niet zag zitten. nou kende ik hem ook al heel lang en bij ons werkte dat wel. we hebben toen ook samen de conclusie getrokken dat als we als vrienden verder wilde dat we dat ook meteen moetsen doen en niet aan paar weken later.

je bent al weg, maar ik hoop echt voor je dat hij het net zo sportief opvat!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:57

en, en, en? * is benieuwd hoe het gegaan is :P