Maar waar koop je die in nederland...?
(meestal zijn het van die loshangende broeken bij de enkels bij mij
). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
).

Danicque_ schreef:^ ja maar als je een broek koopt wil je toch dat die goed past? Als het al een wat oudere broek is die gaat lubberen oke, maar om een nieuwe broek te kopen die niet goed past en dan naar een naaister brengen? Zou ik niet doen
Heb je al bij de only gekeken? Daar hebben ze vaak ook écht strakke
is niets mis mee, je wilt tenslotte toch een broek die lekker zit
Unwritten schreef:Bij de primark voor 13 euro (Rotterdam Alexander), heerlijke skinny's, die zitten echt lekker en sluiten over je hele been goed aan
En de leggings, die heb je van de only voor 12 euro, ik ben nog op zoek naar zo'n Leatherlook legging
cijsalover schreef:Willeke_ schreef:Ik heb een hele leuke van Gsus, vorige collectie, vorige maand gekocht voor 40 euro.
Onderaan de pijp zit een leren randje waardoor hij perfect aansluit en echt strak zit!
Heb je een foto?
Willeke_ schreef:Unwritten schreef:Bij de primark voor 13 euro (Rotterdam Alexander), heerlijke skinny's, die zitten echt lekker en sluiten over je hele been goed aan
En de leggings, die heb je van de only voor 12 euro, ik ben nog op zoek naar zo'n Leatherlook legging
Die kan je kopen bij de CoolCat
Unwritten schreef:Bij de primark voor 13 euro (Rotterdam Alexander), heerlijke skinny's, die zitten echt lekker en sluiten over je hele been goed aan
Equidea schreef:Nu wilde ik altijd al echte skinnyjeans hebben, van die broeken die tot de enkels lekker strak aansluiten.
Maar waar koop je die in nederland...?
(meestal zijn het van die loshangende broeken bij de enkels bij mij).
En ze lijken me ook niet super warm, wat met dit weer wel lekker is!