Sinds ik ingelogd ben op Mijn IBgroep gaat het al door, constant dezelfde transactie code. Ik heb er inmiddels al een stuk of 20! Om de 2 minuten krijg ik er wel eentje binnen.. Het begint nu echt ontzettend vervelend te worden.. Hebben jullie die wel eens meegemaakt? Wat kan ik eraan doen?
zij
Geplaatst: 01-06-09 14:18
dan blijft hij hangen bij jouw centrale, of bij die van de digiD. even bellen naar je provider (waar je ook heen belt om je beltegoed op te vragen )
Ik zou in elk geval je telefoon eens uit en opnieuw aanzetten. Dat kan al helpen...
valine
Geplaatst: 01-06-09 16:06
hmz, door jouw topic kwam ik op het idee om me ook aan te melden voor de DigiD,maar ik zit nu dus ook met het zelfde probleem... Ik kan én niet inloggen én ik wordt bestookt met smsjes om in te loggen
Ik heb een paar dagen geleden mijn Digid aangevraagd en je kon ook gewoon aanvinken dat je geen telefoonnummer wilde doorgeven Als je nou eens belt met DigiD, aangezien je niet kan inloggen, dan kunnen zij dat misschien wel voor je omzetten. Al moet je dan denk ik wel wachten tot morgen..
Vandaag kan het idd, morgen zo snel mogelijk smsen!
D'r zijn overigens net 5 minuten voorbij en ik heb alweer 4 smsjes binnen!
Sylvia
Geplaatst: 01-06-09 18:49
Ik neem aan dat het gewoon een storing is. Ik heb ook mijn telefoonnummer opgegeven bij DigiD en ik krijg altijd netjes 1 sms. En nu helemaal niks, omdat ik niet ingelogd ben geweest op DigiD vandaag.