Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

panache schreef:Als je jaren gepest wordt door je uiterlijk, en het maar vaak genoeg gezegd wordt dat je een mislukking bent dan ga je het geloven..
Nu ben ik in een periode dat ik weer wat trots op mezelf kan zijn, maar elke keer als hij me wil ‘veranderen’ dan word ik weer onzeker.
C_arola schreef:Ze heeft het alleen wel vaker aangegeven dus ik vraag me wel af of hij wel open staat voor haar gevoelens.
Het kan zijn dat hij het niet door heeft maar als ze het vaker heeft aangegeven dan heb ik mijn twijfels.
Je kan hem nog zo leuk vinden, maar als hij zo op zo'n schijnheilige manier jou probeert te veranderen zou ik een ander zoeken eigenlijk.
katiavl schreef:C_arola schreef:Ze heeft het alleen wel vaker aangegeven dus ik vraag me wel af of hij wel open staat voor haar gevoelens.
Het kan zijn dat hij het niet door heeft maar als ze het vaker heeft aangegeven dan heb ik mijn twijfels.
Hangt er van af hoe het aangeven gebeurt, in relatietherapie zie je soms vrouwen gek worden van hoeveel boodschappen er worden gegeven. En als je dan analyseerd word dat vaak op een verkeerde manier weergegeven.
Niet dat dat bij ts zo is, ken de situatie niet.

Word er altijd een beetje recalcitrant van.
Sterkte!
.
.....
Misschien proberen toch met hem te praten? Maar zeker jezelf blijven want je bent een leuk spontaan meisje! KiWiKo schreef:lief, ik ben bij je eerste twee zinnen afgehaakt............
been there done that, made that mistake........
neem van een ouwe taart als mij aan, dat je echt liever alleen verder gaat....... want je wil echt niet de rest van je leven op je tenen lopen om je man te pleasen............
beter nu pijn een poos, dan de rest van je leven ..........
echt, ik praat geen onzin, dat wil je niet voor jezelf.....
pak jezelf op, kijk in de spiegel........... en brommer hem!!!
succes meid.