Soms wil je gewoon even het kind uithangen :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Soms wil je gewoon even het kind uithangen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 19:17

Ookal ben ik niet oud :Y) soms wil ik gewoon even lekker kinderlijke acties uithalen :+

Vandaag bvb, ik was een eindje aan het wandelen met een oppaskindje en de hondjes, en op een gegeven moment kwamen we bij een viaduct waar een fietspad overheen gaat, aan de beide zijkanten is een stuk grasland wat schuin afloopt. Ik moet ook over dit viaduct als ik naar de manege ga, en ik zie soms wel eens jochies van een jaar of 8 met een stuk van een kartonnen doos met een rótgang van die 'berg' afglijden. Stiekem dacht ik altijd al 'hmm dat lijkt mij ook wel leuk' :') Maarja, als je 10 jaar ouder bent dan die kids waag je je er niet snel aan natuurlijk :Y)
Tot vandaag 8-) M'n oppaskindje (Emily, 3 jaar) vroeg aan me waarom die stukken doos daar lagen. Voor mij de perfécte aanleiding om het eens even te demonstreren, en 3 seconden later zaten we samen op zo'n stuk doos en gleden we vreselijk hard naar beneden :)) . 'Nog een keeeeeer' riep Emily. En dat vond ik helemaal niet erg, we lagen allebei helemaal in een deuk :)) .

Toen we thuiskwamen was het meteen 'Gaan wij daar morgen weer heen en dan WOEIIIIII van de berg af dat vind ik zo leuk' :D . Mijn antwoord kunnen jullie wel raden denk ik :))

Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarop je weer even helemaal kind bent? *D
Laatst bijgewerkt door Aranel op 28-05-09 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

eempiej

Re: Soms wil je gewoon even het kind uithangen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:19

Haha!

Ik met het trainingsweekend als animatie-entetainer... allemaal kinderlijke dansjes doen op kinder muziek. In het begin schaam je je dood. Maar na een weekend alleen maar dat, doe je niets anders en is het eigenlijk best heel leuk :P

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:23

Jaa, ik geef op zaterdag sport en spel, aan kleinere kinderen.. Ook al ben ik zelf ook nog maar 18, ik heb de laatste tijd steeds meer de dingen die ik leuk vond toen ik klein was.. Stampen in de regenplassen, flauwe grapjes maken en vooral zelf lachen.. En steeds weer opnieuw vragen: Waarom? Daar leer je veel van! En het is echt grappig! :)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:28

Ik heb een WTJ en zat laatst in een boom van het park :D Samen met twee jongetjes, vroeger vond ik het heerlijk om in alles en nog wat te klimmen (ik zat altijd op de doelpalen, op het schuurtje, op . . .) en het was zo leuk :)

Wat jij vertelt lijkt me ook heerlijk en wanneer ik ponykampen begeleid kan ik ook weer ongegeneerd liedjes zingen, spelletjes verzinnen en lachen. :D

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 07:15

Mijn paardrij-vriendinnetje en ik zijn al weken stiekem naar de nieuwe, grote trampoline op de manege aan het loeren.
Oh, wat willen we daar graag even op springen, maar er zitten altijd kleine kinderen op. En om die nou aan de kant de duwen om zelf even te springen gaat ons toch net iets tever. Komende weekend hebben we ruiterkamp op de manege (dus zonder kids) en ik weet zeker dat onze stiekeme wens dan in vervulling gaat :D en ja, ik ben 28......

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:20

^ ik ga al een paar jaar met mn lesgroep op ponyweekend op de manege bij ons, en daar hebben ze dus ook 2 trampolines staan. Springt prima, zelfs als halverwege 30ger :+
Inmiddels ben ook ik de 3 gepasseerd, en heb ik een nieuwe hobby; rolschaatsten :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:50

Haha ik ben nog best wel 'speels' ( :+ ) voor mijn leeftijd. :))

Jouw verhaal herinnert me aan eentje van mij. :D
Ik was met mijn oom, tante, neefje, nichtje en nog een vrouw en haar peetkindje ergens aan het drinken in de bergen bij een restaurantje. Er was ook een speeltuintje bij dus mijn nichtje (4 jaar) daar beetje van de glijbaan enzo. En toen gingen we samen van de glijbaan (zij bij mij op schoot). Maar ging heel sloom, dus toen bedachten we een manier om sneller te gaan. Ik deed mijn benen omhoog zodat we sneller gingen, nou we stuiterden echt over die glijbaan. :') Maar het ging een een beetje heel erg té hard dus ik kon niet meer stoppen en we stuiteren zo die glijbaan af in een modderplas. :') Ik schaamde me dood en mijn nichtje vet lachen. Haha ben snel naar de wc gerend en mijn nichtje moest natuurlijk mee, die vond het helemaal leuk. :') Heb mijn broek daar zo schoon mogelijk gemaakt, maar lukte niet echt. _O- Mn hele ondergoed was ook nat, maarja het was wel leuk op de glijbaan. :))

En sleeën van heuveltjes af enzo vind ik ook vet leuk! :))

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:54

owh geweldig! zo herkenbaar! ik hou me alleen nooit in :P zo ben ik zowel woensdag als gister dolblij aan een boom gaan hangen :P

En laatst ben ik met m'n neefje en nichtjes ook van de helling afgerold hier... geweldig :D *bedenkt zich dat er niemand thuis is en rent naar helling*

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:00

Hehe, jahoor! Ik kan nu met mijn 35 jaar en twee kindjes van 3 en 1,5 eiiindelijk weer legaal in de zandbak en op de schommel ;-)

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:02

Opzich valt bepaald kinderlijk gedrag nog onder mijn basis gedrag, maar er is een enkele uitzondering.

Met een matras van een trap af glijden. Ik doe dit al jaren met vrienden en vriendinnen voor de gein, en ondanks dat we er niet altijd zonder kleerscheuren vanaf komen is en blijft het fantastisch om te doen :+

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:06

Ik heb zovaak van dat soort dingen geweldig ;)
Laatst nog verstoppertje gespeeld met mijn oppaskindjes, op de trampoline springen, in het zwembad bommetjes maken ;) met de waterslang vervelen en dan iedereen natspuiten enzo. Sleeen als er sneeuw ligt of op wintersport ! en dan over de kop vliegen ;) enz. enz. ;)
Gewoon rare dingen doen geweldig !
Niemand heeft daar toch een leeftijd voor vastgesteld ?

Edit : Springkussens zijn ook leuk ! ;)
Laatst bijgewerkt door Miss_m op 29-05-09 13:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:08

Ik leen regelmatig een kindje om helemaal los te gaan op z'on overdekte speeltuin met ballenbakken, glijbanen, luchtkussen enz. Tja je moet z'on kleintje nou eenmaal in de gate houden in die hele gevaarlijke speeltoestellen ;-) (zie vaak meer ouders dan kinderen)

iemand trouwens weleens de nieuwe speeltuin in Burgers Zoo Arnhem gezien...........mijn volgende missie
http://www.burgerszoo.nl

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:21

Hahaha grasppig om te lezen.

Vorig weekend gingen we met de hele familie uit eten bij een pannekoekenrestuarant met een grote speeltuin, en een dierentuin. Haha ben toen zelf ook die speeltuin in geweest, en heb alles uitgeprobeerd :=.

Met koninginnedag ging ik ook altijd op t springkussen haha samen met vriendinnen.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:37

Hihi, ik zeur elk jaar bij mn vriend of ie met mij naar de efteling wil. En dan natuurlijk ook door het sprookjesbos :)) En we kunnen pas naar huis als we overal in zijn geweest :D Kan verder vooral met een slok op ook opeens weer heeel kinds worden :=

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:41

Ik ben 35 en heb 2 kids van 4 en 7...

Ik loop K3 zingend naar school, doe regelmatig lekker gek en voel me vaak veeeeeeel jonger!

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:45

ik heb afgelopen zaterdag REUZE REUZE mikado gespeeld :D ook heel leuk :+

Mikado met palen van een metertje of 2,5... _O-

*edit* en een aantal weken geleden hebben we knikkerbanen gemaakt, uiteindelijk werd 'ie iets hoger dan ik, en ik ben 1.90m :D
Hij had zelfs een looping _O-
Laatst bijgewerkt door susje op 29-05-09 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:45

Ooew.. heerlijk om dit te lezen! :P

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:47

hahaha, ja hoor :D

gewoon lekker met oppaskindjes meedoen met rennen en vliegen en alles :P

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:53

Gister weer lekker op de schommel gezeten hoor :D Heerlijk hahaha (ik ben 19)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:29

Af en toe is dat heerlijk. Paar maanden terug heb ik met vrienden 's nachts verstoppertje gespeeld. Dan praat ik over mensen tussen de 20 en de 26 jaar oud en schik dat we hadden :Y)

Ik moet zeggen dat ik af en toe ook nog naar vroeger verlang als ik playmobile op de tv zie. Dat vind ik nu nog geweldig speelgoed, maar het is te genant om daar nu nog mee te gaan spelen :')

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:41

Tja, wat zal ik daar nu op zeggen O:) ....
Toen het laatst zo vreselijk geregend had, waren mijn vriendin en ik bezig op de paddock drollen te scheppen.
De halve paddock stond blank en wij waren daardoor iewat gefrustreerd :roll: .
Eind van het lied was dat we allebei gigantisch in die plassen stonden te stampen en ik aansluitend meteen kon douchen; de bagger zat echt overal :D !
Ik ben overgens midden 40 := ...
capopjekop schreef:
...Ik moet zeggen dat ik af en toe ook nog naar vroeger verlang als ik playmobile op de tv zie. Dat vind ik nu nog geweldig speelgoed, maar het is te genant om daar nu nog mee te gaan spelen :')

Da´s gewoon een kwestie van geduld hebben en wachten totdat je of zelf kinderen hebt, of neefjes/nichtjes :P !
Wij wonen in de buurt van het Playmobil Funpark en ik vind het ook leuk om daar heen te gaan (nu inmiddels met mijn nichtjes; mijn jongste is nu 15 en heeft het daar wel gezien ;) ).

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:46

Ik heb een aantal jaren terug met mijn broer een moddergevecht gehouden op pinkpop.. heerlijk.. Het kwam er uiteindelijk op neer dat we zeker met 200 man door de modder aan het rollen waren..

heerlijk.. dan komt het kind in me naar boven..

Mutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:10

Samen met mijn oppaskinderen naar de binnenspeeltuin en daar kun je ze toch niet alleen laten glijden van die hoge glijbaan en in de ballenbak ook niet. Schommelen, tikkertje en de trampoline is ook helemaal je van het. :D

Ik ben bijna 55 en vind het nog steeds heerlijk om te doen. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:25

Ik wil elke dag het kind uithangen :D
Ik zing, doe gek, kinderachtig, ga rustig naar de speeltuin e.d. (:

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:34

Heel herkenbaar allemaal :o
Toen ik met mijn pony naar huis ging, voor de verjaardag van mijn nichtje, wilde ze staartjes etc maken. Dus mijn nichtje ging aan de slag en ik kon het niet laten om mee te doen hihi :o

Ook heb ik nog weleens dat ik als een klein kind door de regenplassen ga stampen etc, op de schommel schommelen, van de glijbaan af en met oud en nieuw zijn we zelfs verstoppertje in het bos gaan spelen :+