acryl/gel nagels, wie heeft ze?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

acryl/gel nagels, wie heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 11:14

Hoiiii

Aangezien ik vanmiddag acrylnagels ga laten zetten was ik benieuwd naar wie hier meer acryl of gel nagels hebben en wat is jullie ervaring ermee?
Blijft het lang zitten, zijn ze stevig etc?

Enne leuk te weten, heb je gewoon "naturel" nagels of met een leuk patroontje? heel lang of gewoon? vierkant of rond..
foto? (in link...)

Ben erg benieuwd.
Is voor mij de eerste keer dat ik zoiets laat zetten.. maar wil ongeveer zoiets:

Afbeelding

Ik kon geen ander topic vinden wat echt over acryl/gel nagels gaat, wel 1 in combi met paardrijden.
Als er wel zo'n soort topic bestaat, excuses dan :o

meeikk

Re: acryl/gel nagels, wie heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:16

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:16

ik heb acrylnagels gehad. Het is heel erg wennen en ik zou ze als ik jou was de eerste keer niet te lang houden.. Met paardrijden gaat het wel :) Ze zijn erg stevig, maar je moet er wel gewoon voorzichtig mee doen

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 11:17

Dit topic had ik gezien Paardje_13, dank je.. maar daar gaat het veelal ook over "gewone" eigen nagels.

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:18

maar er zijn veel mensen die acryl/gel hebben en er zijn ook mensen die ze zetten dus kun je wel een hoop vragen kwijt hoor :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:19

Ik heb het ook een paar keer gehad. Het gaat makkelijk met paardrijden maar je moet natuurlijk wel een beetje oppassen. Op zich is het best stevig, maar dat ligt er ook aan wie het gezet heeft. Als er al snel veel lucht onder komt, zijn ze er vast zo af.
Ik heb niet helemaal vierkant, maar ook niet rond gehad. Een beetje er tussen in. Ik had gewoon verschillende kleuren.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:20

Orlando_ schreef:
Hoiiii

Aangezien ik vanmiddag acrylnagels ga laten zetten was ik benieuwd naar wie hier meer acryl of gel nagels hebben en wat is jullie ervaring ermee?
Blijft het lang zitten, zijn ze stevig etc?

Enne leuk te weten, heb je gewoon "naturel" nagels of met een leuk patroontje? heel lang of gewoon? vierkant of rond..
foto? (in link...)

Ben erg benieuwd.
Is voor mij de eerste keer dat ik zoiets laat zetten.. maar wil ongeveer zoiets:

http://www.okaza.nl/img/c2bb90c871_1.jpg

Ik kon geen ander topic vinden wat echt over acryl/gel nagels gaat, wel 1 in combi met paardrijden.
Als er wel zo'n soort topic bestaat, excuses dan :o

een vriendin heeft dat int begin waren ze er zovaak heel snel vanaf...kost dr hande vol geld :S, ze wil er steeds mee stoppen maar omdat je nagels er dan zo lelijk uitzien vind ze doet ze het toch steeds maar weer opnieuw. paardrijden kan ze wel, maar nu rijd ze niet echt vaak.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 27-05-09 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Afbeelding in link

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 11:21

Paardje_13 schreef:
maar er zijn veel mensen die acryl/gel hebben en er zijn ook mensen die ze zetten dus kun je wel een hoop vragen kwijt hoor :D

Ik zal eens een poging doen er doorheen te lezen :+ (85 pagina's maar liefst haha :') )

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:22

:')

Biir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:47

Ik heb ook acryl nagels. In het begin was het wel erg wennen, vooral op stal, toen vlogen ze er ook echt al snel vanaf. Ik heb al ongeveer alle kleuren van de regenboog gehad :+
Als je slim bent doe je ze vooral de eerste paar keer niet te lang, dat scheelt echt wel.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 11:50

Dank je voor de reacties al.
Wegens beëindiging van de paardensport hoef ik niet "bang" te zijn dat ik ze dan ga verliezen.
Maar verloren jullie ze in het begin snel?

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:53

Ik heb ze ook erg vaak.

Ik haal ze er wel altijd om de zoveel tijd even af, zodat mijn eigen nagels een beetje kunnen bijkomen.

Ik neem altijd nagels met een natuurlijke tip, en laat ze dan met french manicure lakken. Ik vind namelijk dat als je een witte tip neemt (met zo'n wit randje) en je nagels gaan groeien, dat het er niet mooier op wordt. En zo'n natuurlijke tip laat je gewoon weer opnieuw lakken als je ze bij laat vullen.

Wel vind ik dat je erop moet letten dat je lengte (dus zeg maar het witte tipje of met french manicure) niet langer is dan je nagelbed. Want anders wordt het erg nep!

Ik vind het wel altijd erg netjes staan. Maar ik moet zeggen nu dat ik weer met de paardjes bezig bent, het wel onhandig is en ik toch wel weer blij ben dan met mijn korte nagels :D

EDIT : zie nu dat je met de paarden gestopt bent, dan kan je ze wel nemen.
Het doet wel echt vreslijk pijn als je de nagel stoot, en scheurt :D Deed mij tot een hoop woorden roepen haha.
Als je ze eraf haalt na een tijdje, hebben je nagels echt wel even de tijd nodig om weer bij te komen, en weer helemaal te herstellen.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 12:01

Dank je voor je reactie Nikki_L!
Lijden je eigen nagels er erg onder?
Hoe lang moeten je nagels eigenlijk zijn voor het laten zetten van acrylnagels?

:D

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:06

Ik heb sinds gister voor het eerst acryl nagels en vind ze super mooi, ben er helemaal blij mee.
Het maakte bij mijn nagelstyliste niets uit hoe lang of hoe kort mijn nagels waren. Zo zijn ze nu geworden:

Afbeelding

Afbeelding

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:25

Ik heb ook acrylnagels. Bij mij liggen ze er eigenlijk bijna nooit af, komt niet snel lucht onder en blijven totdat ik terug moet mooi! Toen ik ze voor de eerste keer liet zetten heb ik ze ook heel kort laten zetten zodat je er goed aan kan wennen. Met paardrijden is het voor mij ook totaal geen probleem, ik doe er alles mee en ze blijven perfect zitten! Ben er ook erg blij mee!

Heb ze trouwens normaal in ultrawhite ('normaal' wit was niet zo mooi bij mij) en heb ook al veel verschillende kleurtjes gehad!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:54

ik heb ook gelnagels :)
knapt er wel eens eentje af maar dat hoort erbij...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 13:55

Wat is het verschil eigenlijk tussen gel en acryl nagels? :o

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:55

Ik heb acrylnagels gehad, en ik wil ze nóóit weer. Ik heb ze er nu ongeveer een maand af, en mn nagels zijn nog steeds ontzettend buigzaam en zacht met allemaal strepen en beschadigingen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:56

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 13:58

Unwritten schreef:
[MW] Gelnagels en paardrijden , gaat het samen ?

Misschien dat je daar ook nog wat vragen kwijt kan.

Dank je wel, dit topic had ik gezien.
Ik dacht open zelf even een topic aangezien ik stop met paardrijden en daar veel gaat over de combi paardrijden en kunstnagels.

Maar zal er eens doorheen lezen :+

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:58

Vind het super mooi en ook een tijdje gehad, maar dat opvullen na 2 a 3 weken vind ik echt een ramp... zowel voor de tijd die het kost als mijn portemonnee :P Maar 't ziet er wel super verzorgd uit.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 14:59

Nerootje schreef:
Vind het super mooi en ook een tijdje gehad, maar dat opvullen na 2 a 3 weken vind ik echt een ramp... zowel voor de tijd die het kost als mijn portemonnee :P Maar 't ziet er wel super verzorgd uit.

Dat is ook iets wat mij aan het denken zet :')

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:01

mn vriendin rijd maar 1x in de maand als niet minder.... in de winter helemaal niet... tis ook niet dr eigen paard maar die van een vriend van de fam. maar ze raakt het soms dus na 2 dagen al kwijt en soms pas na 1 week en heel soms pas later...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:01

Qua kunstnagels vind ik acryl/gelnagels wel het mooiste, maar toch vind ik het er persoonlijk altijd wat nep uitzien.. zeker omdat ze altijd wat dikker lijken dan normale echte lange nagels.. :)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:02

Oamaru schreef:
Ik heb acrylnagels gehad, en ik wil ze nóóit weer. Ik heb ze er nu ongeveer een maand af, en mn nagels zijn nog steeds ontzettend buigzaam en zacht met allemaal strepen en beschadigingen. :=

ja daarom zet die vriendin van me ze steeds opnieuw je nagels zijn pas weer goed als ze helemaal nieuw gegroeit zijn! dat duurt wel ff :S en ze vind het dan zo lelijk dat ze maar weer nieuwe zet