Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
op station, dus mensen genoeg
Kaaaren schreef:Wanneer hij meer wil dan zou ik hem meteen confronteren met het feit dat hij een vriendin heeft en of hij dat normaal vind.
Dan is het ook minder raar...je stond gezellig buiten te kletsen en nodig mekaar uit voor een bakkie. Heb mijn buurjongen ook wel is gedaan bij mij (maar dit was meer ter kennismaking omdat we er net woonde, haha hadde geen intresse
)
ze hadden op station afgesproken, omdat ze allebei op school zaten, en dit een makkelijker manier was voor hun.
verslag komt vanavond
aangezien ik nu naar dr toe ga

Moelie schreef:Ik zou denk ik wel gaan als ik jou vriendin was, maarja lastig om zo te zeggen.. heb nog nooit in zo'n situatie gezeten.
Maar ze kunnen toch wel afspreken als 'buren' wat ze dus ook echt zijn...? Ik neem aan dat ze niet al meteen gaan zoenen ofzo, dan is het al een heel ander verhaal.
Maarja, aan de ene kant zou ik ook weer niet gaan omdat die al een vriendin heeft.. zegt al genoeg over wat voor een soort typ het is lijkt mij. Dat ze dan sowieso met 'm wilt afspreken.
Ik denk dat je deze beslissing toch echt aan haar zelf moeten overlaten, en er gewoon als steun zijn als ze je nodig mocht hebben. Uiteindelijk gaat ze toch haar gevoel na en gevoel wint meestal.