bang voor onweer wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

bang voor onweer wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 16:49

wie is hier bang voor onweer..??
ik normaal een beetje,nmaja vind het niet prettig, maar vanacht was ik echt bang!!
vond zo eng,ging zo hard aan toe kei harde klappen,harde wind hagelstenen tegen de ruiten aan brrr... hele nacht zo wat niet geslapen!!!

LeonieL

Re: bang voor onweer wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:52

Bang?! Nee, dat niet, Ik vind het alleen super irritant,
Slaap je weer bijna BOEM!! Wéer wakker.. En kwam m'n zus weer xD 'Ga je mee naar beneden' Ik: Nee, Ik probeer te slapen xD
Komische gesprekken snachts om 2 uur:P
'T heeft hier wel geplenst super hjard, Maar 'Sochtends was alles weer weg...
O ja, Alleen de spoorbomen waren hier kapot (Reed een trein, 2 minuten later met de zelfde snelheid weer terug xD)
Xxx

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:55

Rakkerrrrrrrrrr ik heb vannacht recht op in bed gezeten!!! Het onweer hier zo hard!!! IK was ontzettend bang...

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:56

Ik zit in Berlijn en hier onweert het echt heel hard, maar ik vind het wel gezellig :+

's nachts alleen vind ik het altijd toch wel een beetje eng, maar overdag niet.

djelysia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:56

nee ! :) als je bang bent moet je tellen dat helpt ;) deed ik vroeger als ik bang was ,,
dus flits (tellen) en dan de knal en die tellen staan voor hoeveel kilometers de bliksem weg is !

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:57

Ik vind onweer juist vet :D

corinne1981

Ja, helaas, hier nog iemand.... Al vanaf toen ik klein was.
Ik kan me een voorval nog erg goed herinneren: we waren in de dierentuin, ik was denk ik een jaar of 4.
Het begon te onweren, toen kwam er een gigantische klap en ik zag de bliksem zo in (waarschijnlijk achter, want er was niks met mijn moeder aan de hand...) mijn moeder slaan.
Sindsdien ben/was ik erg bang voor onweer. Nu ben ik wat ouder en ben ik niet echt bang meer, hoewel ik dan nog wel met mijn vingers in mijn oren in bed lig hihi.

Iris_B

Ik ben ook bang voor onweer, als het zachtjes gaat oke, iets harder naja vooruit maar verder ben ik echt als de dood. Kruip het liefst onder m'n dekens dan met m'n oren dicht :P

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:58

oo ik was vannacht ook echt bang :+
en wat mij nog banger maakte was dat ik de stekker van mn computer nog in het stopcontact had, en er waren dus nog allemaal lampjes aan,
en ik was dus als de dood dat daar bliksem in zou slaan
dus ik heb al mn moed verzameld, ben naar de stekker gerend die ik er uit getrokken heb, en ben toen weer snel in mn bedje gesprongen :+

Sabine_Duco

Ik! Net zoals mijn pony trouwens...
Vannacht was ik echt bang. Ik dacht dat er precies boven ons huis een bombardement was... die klappen waren écht hard! En om de twee seconden een flits... Ik hoop dat het vannacht rustig blijft want anders vrees ik dat het huis ontploft... :(

Nessie

Ik vind het he-le-maal niks, s'nachts lig ik met strak dichtgeknepen ogen, en als ik buiten ben nou dan ben ik al helemaal bang.. Ben ook een stuk banger geworden sinds ik een keer alleen thuis was en de bliksem in het huis insloeg..

Overdag, binnen kan ik er wel tegen.

Ik durfde vannacht niet naar de Wc :+ Het onweer was nog heel ver weg, maar ik dacht: straks is het opeens dichtbij en dan schrik ik me dood.
Laatst bijgewerkt door Nessie op 26-05-09 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:59

djelysia schreef:
nee ! :) als je bang bent moet je tellen dat helpt ;) deed ik vroeger als ik bang was ,,
dus flits (tellen) en dan de knal en die tellen staan voor hoeveel kilometers de bliksem weg is !

helpt niet echt als je na 1 tel de knal al hoort :+

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:00

ik vond het vannacht echt wel eng !!!
anders ben ik er niet bang voor maa vannacht was het zoo hevig :oo

ik durfde echt niet uit mijn bed of onder mijn deken uit komen :=

Nessie

Ik vind vooral dat geluid van dat die in iets inslaat zo eng.. Dat ''metaalachtige geluid'' erbij..

Giolli
Zeg maar Ber!

IK! :j
Ik vind het doodeng! :)
Ik vind het wel heerlijk als ik in bed lich, de regen tegen het raam tikt, en jij knus binnen zit :z

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:01

djelysia schreef:

Ik ben dus wel echt bang van onweer :j
En dat tellen deed ik gisteren ook, had alleen niet veel zin want het was continue filtsen en donders dus was echt bij ons. Vind het dood eng dus ben maar dicht tegen vriendlief aangekropen :+ :))

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:02

djelysia schreef:

Enne, wat moet daar precies rustgevend aan zijn, als het aantal tellen zo goed als 0 is?! :))

Ik ben er ook echt doodsbang voor, ik ben pas in slaap gevallen toen het helemaal over was. Ik vind die harde knallen zo eng, dan kruip ik helemaal weg onder de dekens maar daar is het onwijs warm en benauwd, dus dan kom ik er weer onder vandaan maar dan is mijn hele kamer ineens verlicht door een flits en schrik ik me weer wild!
En die harde regen en wind, brrrr, op een schuin raam klinkt dat niet echt vriendelijk :=

joopiexx

Als het een beetje rommelt vind ik het niet eng, maar zoals het vannacht te keer!
Die harde knallen in combinatie met de harde wind, nee ik was niet blij..

djelysia

Riss schreef:
djelysia schreef:

helpt niet echt als je na 1 tel de knal al hoort :+

ja dan is ie ingeslagen :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:03

Ik tel nooit. Ik zie de flits ook niet zo strak met mijn ogen dicht.. Nee ik probeer zoveel mogelijk aan andere dingen te denken, behalve mijn paarden, want dan ben ik bang dat die in de manege inslaat..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:03

Ik vind het ook eng, vooral als het snachts is :+

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:04

Ik vond het ook super eng.. en tellen hielp bij mij echt niet joh. Ik zat mezelf helemaal gek te maken daarmee.. bij elke flits tellen en dan als de donder meteen kwam werd ik alleen nog maar banger :+ Normaal heb ik er niet echt last van, maar gister was echt heftig.. heb ook van 2 tot 6 wakker gelegen

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:04

djelysia schreef:

moet je wel gedeelt door 3 doen
toch?

djelysia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:05

( schaapjes tellen val je tog ook van in slaap :p ) dus onweer tellen zal daar wel mee te maken hebben , bij mij hielp het

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:07

djelysia schreef:

maar dan die seconden door 3 delen..
dus 9 seconden, is 3 km ver weg